Se indlæg
Karen Thisted Over stregen?
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 15/03-2012 21:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Er det kun mig der synes at Karen Thisted går over stregen, i programmet Mormors Bordel, I Pattaya? Jeg synes at hun er direkte ubehøvlet, da hun siger at hun selv ville have valgt sin søn, frem for manden. Respektløs over for kulturen. Det er jo ikke for sjov at pigen vælger at flytte fra sin søn. Øv Karen! Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/03-2012 21:22
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
ja det er let at sige som forkælet dansk kvinde..ligeså let som det er at se ned på disse thaikvinder efterfølgende... men til beroligelse vil jeg sige at vi nok ikke skal lægge så meget i disse to kvinders (Suzanne og Karen)'s udtagelser, for de virker ikke skide velovervejet... |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 15/03-2012 21:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Ja. Fræk som en slagterhund og dum som et bræt..... Og en ganske tynd udsendelse men den danske herre kunne da sagtens have fortalt hvorfor han nu engang skulle have 300 bath for at pigen skulle forlade baren... Vi ved jo alle her "Det er ligetil han mister jo en arbejdskraft denne aften" Og hvad pigen og manden så aftaler videre er vel op til dem selv.. Redigeret af Amagerdreng d. 15/03-2012 21:24 Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Joe |
Lagt på d. 15/03-2012 21:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
Hun blev provokeret af at kvinden (mamasan?) løj hende op i ansigtet, hvilket da er frustrerende for en journalist som prøver at få en historie med sig. Det kan godt være det var uhøfligt at hun sagde sin mening, men er det ikke lige så uhøfligt at lyve så åbenlyst? |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/03-2012 21:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Det var da en sjov udsendelse. Ja karen fatter ikke så meget,hun så også ½ fuld ud. Men hun har jo ret i at de fleste af mændene kommer for at købe piger.... Og gifte sig med dem,og så bagefter købe dem igen af hendes forældre. Men de burde måske også sætte sig ind i hvorfor pigerne/mange af pigerne er nødt til at tage derned for at at arbejde. |
|
|
jh |
Lagt på d. 15/03-2012 21:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Mener ikke nogen løj for Karen Thisted,der var bare ting de ikke fortalte hende.Jeg syntes hun var direkte uforskammet over for folk. |
|
|
natty |
Lagt på d. 15/03-2012 21:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
jimmikoldenborg skrev: Er det kun mig der synes at Karen Thisted går over stregen, i programmet Mormors Bordel, I Pattaya? Jeg synes at hun er direkte ubehøvlet, da hun siger at hun selv ville have valgt sin søn, frem for manden. Respektløs over for kulturen. Det er jo ikke for sjov at pigen vælger at flytte fra sin søn. Øv Karen! Jeg ved ikke om hun går over stregen, men jeg synes at hun er aggressiv og ubehøvlet i hendes tilgang til andre mennesker. Om hun er respektøs over for kulturen, thjah, thjah bum bum, det er hun måske i den måde hun opfører sig på, men de kvinder flytter jo ikke væk fra deres børn, fordi det "er en del af kulturen", men af nødvendighed og for at støtte familien med penge. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
ban |
Lagt på d. 15/03-2012 21:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 37 |
Karen thisted er helt ude i HAMPEN
|
|
|
jh |
Lagt på d. 15/03-2012 21:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Tror sku det er for længe siden hun selv har fået noget mandfolk,derfor var hun vel misundelig på de unge piger.Men gud fader i skuret en raben skralde hun var i udsendelsen. |
|
|
jimmikoldenborg |
|
Det er vel efterhånden blevet en del af kulturen, eftersom det jo er blevet normaliseret igennem mange år, (for mange omend jo langt fra alle), at man bliver nød til at forlade sine børn for at forsørge familie mm. natty skrev:
jimmikoldenborg skrev: Er det kun mig der synes at Karen Thisted går over stregen, i programmet Mormors Bordel, I Pattaya? Jeg synes at hun er direkte ubehøvlet, da hun siger at hun selv ville have valgt sin søn, frem for manden. Respektløs over for kulturen. Det er jo ikke for sjov at pigen vælger at flytte fra sin søn. Øv Karen! Jeg ved ikke om hun går over stregen, men jeg synes at hun er aggressiv og ubehøvlet i hendes tilgang til andre mennesker. Om hun er respektøs over for kulturen, thjah, thjah bum bum, det er hun måske i den måde hun opfører sig på, men de kvinder flytter jo ikke væk fra deres børn, fordi det "er en del af kulturen", men af nødvendighed og for at støtte familien med penge. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Joe |
|
jh skrev: Mener ikke nogen løj for Karen Thisted,der var bare ting de ikke fortalte hende.Jeg syntes hun var direkte uforskammet over for folk. Karen Thisted spørger ejeren om de får penge når pigerne bliver købt fri af baren, hvorefter ejeren svar, ''nej, vi får ingenting''. Det kan man vist godt kalde en løgn. |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 15/03-2012 21:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Ja vis det stod til mig så skulle Karen Thisted spærres inde på en installation for psykisk syg og efter min mening så har Karen Thisted opnået sin Uddannelsen som journalist ved svindel Karen Thisted er en svindler Come As You Are
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 15/03-2012 21:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Neeej Karen ser/siger bare tingene som de er. Men det er fandme nogen tøsedrenge der lyver om bar fine, ligesom i Bubber udsendelse. Hilsen SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Joe |
Lagt på d. 15/03-2012 21:38
|
Nirvana skrev: Ja vis det stod til mig så skulle Karen Thisted spærres inde på en installation for psykisk syg og efter min mening så har Karen Thisted opnået sin Uddannelsen som journalist ved svindel Karen Thisted er en svindler Mærkeligt indlæg. Du kunne i stedet forklare hvor du er uenig med Karen, fremfor dumme personangreb. Jeg vil gætte på at du ikke bryder dig om hendes omtale af barmiljøet? Men hvordan kan du blive forarget over at nogen er imod kvindeundertrykkelse, som prostitution i sidste ende er? |
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 15/03-2012 21:42
|
Tror at Karen er en super dygtig journalist, som måske lige lader hjertet tage over, og glemmer at tælle til 10:-) Det der fik mig op af stolen, var at mamasan skulle "slås" i hovedet med at hun ikke var hos sin søn. Men mærkeligt at barejeren lyver om finen? Hvorfor ikke bare spille rent ud? Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
natty |
Lagt på d. 15/03-2012 21:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Joe skrev: Nirvana skrev: Ja vis det stod til mig så skulle Karen Thisted spærres inde på en installation for psykisk syg og efter min mening så har Karen Thisted opnået sin Uddannelsen som journalist ved svindel Karen Thisted er en svindler Mærkeligt indlæg. Du kunne i stedet forklare hvor du er uenig med Karen, fremfor dumme personangreb. Jeg vil gætte på at du ikke bryder dig om hendes omtale af barmiljøet? Men hvordan kan du blive forarget over at nogen er imod kvindeundertrykkelse, som prostitution i sidste ende er? Fuldstændigt korrekt Joe. Jeg kan ikke blive arrig overfor hendes meninger om barmiljøet og prostitution i Pattaya, for at blive det skal man vist selv have "noget i klemme". Men jeg kan blive arrig overfor hendes aggressive opførsel som jimmikoldenborg også beskriver. Nu skal man dog heller ikke glemme at udsendelsen er skåret til og klippet så Karen er moster skrap og Suzanne moster sød, det er jo en del af konceptet. Redigeret af natty d. 15/03-2012 21:54 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/03-2012 22:13
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Selvfølgelig får baren pengene for barfine..der bliver bare spillet lidt hellig... desuden skal pigerne de fleste steder betale ml. 500-1000 baht pr. dag, hvis de ikke møder på arbejder, bliver syge, ønsker en fridag o.lign. mht. respektløshed overfor kulturen...well, Pattaya er vel i sig selv respektløs overfor thai kulturen og indbegrebet af nogle helt andre værdier og i en helt anden målestok end thaikulturen ellers lægger op til...og respektløshed i barmiljøerne er desværre næsten mere reglen end undtagelsen..må en ung observerende gentleman desværre konstatere.. |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 15/03-2012 22:38
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Til JSs indlæg kan jeg tilføje følgende. På visse gogos skal der betales som følger. Har pigen IKKE en kunde betales der 800 baht hvis hun ønsker en fridag. Har pigen en kunde betaler han 600 baht pr dag. Men hvis man ønsker pigen i længere tid så kan prisen på barfine forhandles lidt ned. Og så kommer lønnen som ligger alt mellem 6000 og 8000 bath og når man så tænker på "der skal mad på bordet-husleje-penge til evt børn (skolegang) o.lign ja så er der sgu ikke meget tilbage at leve for. Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
Lagt på d. 15/03-2012 22:47
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Da jeg aldrig har været i PAT, synes jeg udsendelsen var hyle morsomt(første gang jeg har set de damer i PAT), hold op hvor der blev sagt mange usanheder-eller hvad det nu hedder. Får helt lyst til en tur til PAT på næste tur, men jeg vil gerne have en guide med, som ved noget om stedet! Mange falang møder vist deres kommende kone der? eller er det en misforståelse? |
|
|
Theoo |
Lagt på d. 16/03-2012 00:07
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
sonny skrev: Det var da en sjov udsendelse. Ja karen fatter ikke så meget,hun så også ½ fuld ud. Men hun har jo ret i at de fleste af mændene kommer for at købe piger.... Og gifte sig med dem,og så bagefter købe dem igen af hendes forældre. Men de burde måske også sætte sig ind i hvorfor pigerne/mange af pigerne er nødt til at tage derned for at at arbejde. Købe dem af forældrene, det må enhver thaimand da også. Opholder mig i Thailand om vinteren.
|
|
Spring til debat: |