Se indlæg
Ring til Danmark
|
|
2focus |
Lagt på d. 12/03-2012 14:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 138 |
Hej igen. Er der en/nogen brugere, der ved hvad der virker bedst og billigst ang opkald til Danmark,jeg tænker skype kontra lebara eller ligende.Skal ud til thailand igen om ca 2 måneder og kommer til at ringe til Danmark dagligt,samt mange opkald i forbindelse med mit arbejde. Kvaliteten på mine opkald skal være så fejlfri som muligt.. Hilsen Kenneth. |
|
|
Boes |
Lagt på d. 12/03-2012 14:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Skype to Skype = gratis
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
2focus |
Lagt på d. 12/03-2012 15:05
|
Hej, Der er jeg klar over,men skal ringe til andre telefoner mobil/priv |
|
|
jh |
Lagt på d. 12/03-2012 15:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Faldt over dette en dag på nettet. http://www.holida...mAod72ZFHw Ellers prøv at spørge dig frem når du når derud.Mange storcentre har store telebutikker. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 12/03-2012 15:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Skype kan også ringe til alm. tlf, men det koster lidt. Se priser på skype. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/03-2012 15:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Bruger selv Skype.! 60 minutter til mobil eller fastnet til Dk kr.79,00 indenfor en måned. 120 minutter også en mulighed. Den anden vej. 29,00 kr. for opkald til alle mobil og fastnet tlf. i Thailand. 60 minutter Fremragende kvalitet. Hvis begge parter har facebook profil, er samtaler gratis over facebook. Super kvalitet. Redigeret af Anonym Bruger d. 12/03-2012 15:26 |
|
|
2focus |
Lagt på d. 12/03-2012 15:26
|
SteenJ skrev: Skype kan også ringe til alm. tlf, men det koster lidt. Se priser på skype. Hej, Er klar over man kan bruge skype,men fik fortalt kvaliteten er dårlig.Men måske der er andre der kan be/afkræfte den påstand,da det ville være klart at fortrække. Altså ringe til mobil ell fastnet.. Kenneth |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/03-2012 15:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
2focus skrev: SteenJ skrev: Skype kan også ringe til alm. tlf, men det koster lidt. Se priser på skype. Hej, Er klar over man kan bruge skype,men fik fortalt kvaliteten er dårlig.Men måske der er andre der kan be/afkræfte den påstand,da det ville være klart at fortrække. Altså ringe til mobil ell fastnet.. Kenneth At kvaliteten skulle være dårlig på Skype.? Ja det kan jeg afkræfte. Du kan også prøve Facebook som jeg skrev i et indlæg højere oppe...Super kvalitet |
|
|
2focus |
Lagt på d. 12/03-2012 15:33
|
DK skrev: Bruger selv Skype.! 60 minutter til mobil eller fastnet til Dk kr.79,00 indenfor en måned. 120 minutter også en mulighed. Den anden vej. 29,00 kr. for opkald til alle mobil og fastnet tlf. i Thailand. 60 minutter Fremragende kvalitet. Hvis begge parter har facebook profil, er samtaler gratis over facebook. Super kvalitet. Fremragende kvalitet er det vigtigeste,vil undersøge priserne.Den pris du nævner er ca 1.30 kr og måske i overkanten.. Hilsen Kenneth |
|
|
Boes |
Lagt på d. 12/03-2012 15:39
|
Focus - du kan selv forske idet ved at ga ind pa Skype.Afhangigt af behov findes der en mangde forskellige varianter af abonnementer
Albert Einstein |
|
|
mrbfly |
Lagt på d. 12/03-2012 15:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 115 |
2focus skrev: DK skrev: Bruger selv Skype.! 60 minutter til mobil eller fastnet til Dk kr.79,00 indenfor en måned. 120 minutter også en mulighed. Den anden vej. 29,00 kr. for opkald til alle mobil og fastnet tlf. i Thailand. 60 minutter Fremragende kvalitet. Hvis begge parter har facebook profil, er samtaler gratis over facebook. Super kvalitet. Fremragende kvalitet er det vigtigeste,vil undersøge priserne.Den pris du nævner er ca 1.30 kr og måske i overkanten.. Hilsen Kenneth Det med at du får super kvalitet ved at ringe via Skype eller facebook afhænger så sandelig af hvor henne i Thailand du befinder dig! Du skal ikke meget udenfor storbyerne før det er noget skrammel! Jeg har opgivet at "Skype" med min hustru totalt før vi får en satellitforbindelse - kan sommetider være heldig at se/snakke med hende i ca 1 minut før forbindelsen ryger, helt og aldeles ustabil og forvrænget! - mai pen rai - tchun! |
|
|
Boes |
Lagt på d. 12/03-2012 15:42
|
Sidst jeg ringede til DK fastnet telefon betalte jeg 0,38 kr/minut
Albert Einstein |
|
|
2focus |
Lagt på d. 12/03-2012 15:45
|
Hej alle, Tak for jeres hurtige og brugbare svar Hilsen Kenneth |
|
|
Conrad |
Lagt på d. 12/03-2012 16:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 959 |
Der er også Voipdiscount, www.voipdiscount.com rimelig god samtalekvalitet. Ved køb for 10 Euro samtaler, får man 120 dage hvor man kan ringe gratis til fastnet i bl.a. DK og til mobil i DK koster det kr. 0,15. De gratis samtaler er så vidt jeg husker på 300 min pr. uge, derudover kr. 0,15 pr minut. Conrad |
|
|
Famousjoker |
Lagt på d. 12/03-2012 16:50
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
Jeg betaler ca. 90 kr i måned for et Skype abn. Jeg kan ringe for 10.000 min (altså stort set ubegrænset, dog er der nogle enkelte ting der skal overholdes, men der er ikke svært) Jeg kan ringe til alle fastnet i hele verden, og mobiltelefoner i (jeg mener det er) 72 lande. Når jeg ringer til en thailandsk mobil, er forbindelsen MEGET varierende, nogle gange direkte dårlig. Jeg kan dog bare ligge på og ringe op igen, indtil jeg har en god forbindelse. |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 12/03-2012 17:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Conrad skrev: Der er også Voipdiscount, www.voipdiscount.com rimelig god samtalekvalitet. Ved køb for 10 Euro samtaler, får man 120 dage hvor man kan ringe gratis til fastnet i bl.a. DK og til mobil i DK koster det kr. 0,15. De gratis samtaler er så vidt jeg husker på 300 min pr. uge, derudover kr. 0,15 pr minut. Conrad Ja, og det fordrer ikke en rimelig god internetforbindelse. Kan sagtens bruges sammen med Blue-tooth internet, 256Kb.- Og når der er forbindelse, er man fuldstændig uafhængig af computer. Anton |
|
|
2focus |
Lagt på d. 12/03-2012 20:24
|
Hej Igen, Tror jeg prøver Voipdiscount som AL48 tidligere forslog mig i pb,er ved at kontakte en bekendt der befinder sig derude,for lige at prøve det af. Er meget afhængig af stabil forbindelse.. Igen tak for de mange svar.. Hilsen Kenneth |
|
|
Rasmus |
Lagt på d. 13/03-2012 00:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 772 |
Vel nok den bedste og helt gratis måde at ringe fra Thailand til Danmark – og omvendt – er at benytte sig af ”TANGO” vel og mærket hvis begge har en Smartphone. Det eneste som kræves er en Wi-Fi forbindelse, samt at men henter en Apps som hedder Tango. Tango kan hentes gratis på hvilken som helst App-Store platform via sin Smartphone. Når Tango er installeret på begge Smartphons, trykker man bare på ikonet ”Tango” og alle telefonens kontakter fremkommer i alfabetisk orden. De kontakter som ligeledes har en Tango Apps installeret, vil fremstå med en rød firkant med et ”T” . Det er så bare at trykke på den man vil ringe til, ganske på samme måde hvis man brugte telefonens øvrige kontaktliste / telefonliste på! Kvaliteten er som hvis man brugte en helt alm. telefon forbindelse. Samtidig har man mulighed for at føre en video-cam samtale, det er bare at trykke på det lille kamera-ikon. Her kan man så tale sammen, og se hinanden så længe begge har en Wi-Fi forbindelse. Min store datter (18 år) fører på den måde, timelange samtaler med sin kæreste, veninder og familien i Thailand – uden det koster noget som helst, og der i øvrigt er strøm på telefonen! Fif til Wi-Fi og Internet opkobling i Thailand: Det med én Wi-Fi forbindelse i Danmark er ikke noget problem. Alle med en trådløs Router hjemme kobler sin Smartphone Wi-Fi til denne med div. ind loknings koder osv. Men for dem i Thailand som ikke har en Internet opkobling via en Router hjemme, kan det være lidt af et problem. De er nød til at ”låne” eller finde en åben Wi-Fi forbindelse i nabolaget! De stører hoteller og restauranter i storbyerne i Thailand, tilbyder oftest en åben og gratis Wi-Fi forbindelse til sine gæster. Så det er bare at stille sig op lige uden for hotellet med sin Smartphone - og benytte sig af tilbuddet! Når jeg er i Thailand, har jeg aldrig særligt svært ved at finde én åben Wi-Fi forbindelse til hverken min PC eller Smartphone. Almindeligvis er den indbygget ”Wireless Adapter” i min HP Pc, ikke altid tilstrækkelig kraftig til at modtage et brugbart signal. (for meget beton) Men til det formål, har jeg en USB Wireless Adapter af ældre dato med forlængere kabel, som hænges ud af vinduet på hotelværelset – den finder sgu altid en eller anden åben forbindelse! Rasmus |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 13/03-2012 01:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
2focus skal nok have en rigtig god forbindelse, når han nu allerede rejser til TH igen, efter han blev "hjulpet" til Danmark for kort tid siden, efter og ha klaget sin nød om hjælp her på DTW. Så mon ikke det har noget med arbejde at gøre, som skal foretages fra TH., derfor skal forbindelsen være i top. |
|
|
buster40 |
Lagt på d. 13/03-2012 12:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 210 |
Ellers er der Viber som jeg bruger fra Thailand til spanien-Danmark og Norge helt gratis både tlf. og sms http://www.viber.... Venlig hilsen
Boonta |
|
Spring til debat: |