Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter juni-juli?
Joey
Hejjj derude Smile

Skal til thailand igen til juli og prøver at finde billige billet til thai airways.

Any tips??

mvh

Jowy

laodenmark
Joey skrev:

Hejjj derude Smile

Skal til thailand igen til juli og prøver at finde billige billet til thai airways.

Any tips??

mvh

Jowy

Hmmm. er det som i overskriften, er billetterene oftest billigst før den alm. skoleferie i dk, altså afg. i juni. Men ellers er der jo ikke mange råd at give, når der står det skal være med 'Thai air' de sælger normalt ikke billetterne billigt via egne web sider. Så er det jo bare at følge med på en af de andre søge portaler, momondo, vivero mv. ( der søges der jo via web som medlemmerne herinde ofte linker til; supersaver, seat24,travelstart,flybillet,kilroy,mrjet mv/amadeus billetter genereelt.)
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

Tumut
Hvis du kan rejse, så du er hjemme den 30 juni. Så har SAS et fint tilbud. Synes personligt at SAS er bedre end THAI

http://www.sas.dk...7&vst=true

Tumut
Der er mange af THAI billetter der koster 5665 kr. Så de er ikke så dyre. Har søgt på 6 afgange i juli alle med samme pris.
Her er det afrejse 2 juli hjem igen 23 juli.

http://rejser.kel...nbbabies=0

TG950
Tumut skrev:

Der er mange af THAI billetter der koster 5665 kr. Så de er ikke så dyre. Har søgt på 6 afgange i juli alle med samme pris.

du sparer nemt 1000 > 1500 Dkr. ved at rejse uden for skolernes sommer ferie, og hvis man er en familie på 4 så er Fars lomme penge jo redet Angel

skal man absolut rejse i høj sæsonen så betaler man bare ved kasse 1

www.cbarks.dk/Digital/seraa196548.JPG
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

Lung Yao
Joey skrev:
Hejjj derude Smile
Any tips?? mvh Joey

Du skriver jo selv IKKE hvor længe du skal være væk og derfor ville du få som svar : Billetter med gyldighed på MAX 21 dage:

Tumut:
2 juli hjem igen 23 juli = (21 dage promotion).

Noget som mange svar ikke oplyser om, men kun << Jeg har givet XXXX kr i Maj - Juni eller what so ever. >>

Skæringsdatoen for "billige billeter" i år inden Sommerferien er : 20 - 06 - 2012 , men her på det sidste har det indsniget sig yderligere parameter som har forhøjet billet priserne= TAX/Fuel afgiften.

Men rejser du alene så kan du måske være heldig hvis din tålmodighed er til det at der lige pludseligt dukker et tilbud som du ikke kan sige Nej til, men det er lige som i Lotto.
Søg igen og igen på de sider som Laodenamrk forslå eller lad en rejsebureau gøre arbejdet for dig (kommer til at koste dig 3-400kr xtra, men du er fri for besværlighederne).

.
Redigeret af Lung Yao d. 11/03-2012 10:58
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

larsen99
Jeg har købt billet med SAS og jeg rejser 20maj og hjem igen 30 juni det koster 5200kr
Det syntes jeg er billigt.
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

Tumut
larsen99 skrev:

Jeg har købt billet med SAS og jeg rejser 20maj og hjem igen 30 juni det koster 5200kr
Det syntes jeg er billigt.

De koster 4999 kr nu, så det er nok prisen

Uanset hvad man giver for billetten, så hvis man selv er tilfreds med prisen, så er det en god pris.

Personligt, giver jeg max 15000 kr for vores billetter, men datteren er også kun 9 år så der er lidt rabat. De sidste 3 gange har vi fået dem 11800-13900 kr så fint nok altid med SAS men også udenfor skolens ferie

Joey
Tak allesammen, vi skal desværre rejse efter d. 26/6 Sad

Turen bliver 29/6 - 22/7 vi er 3 voksne og 2 børn. Jeg kan se vi kommer til at betale en del hvis vi skal rejse med THAI..og SAS for den sags skyld.

Nogen som kan anbefalde gode seafood restauranter i bkk og på koh chang? Wink

Lung Yao
Joey skrev:
Tak allesammen, vi skal desværre rejse efter d. 26/6. Sad
Turen bliver 29/6 - 22/7 vi er 3 voksne og 2 børn. Jeg kan se vi kommer til at betale en del hvis vi skal rejse med THAI og SAS for den sags skyld.

Jeg/Vi er selv i samme situation, da vi er nød til at vente til lige efter d. 20-06 hvor datteren skal til Dimissions fest på skolen og det er "skæringsdatoen" for billige billetter til TH. Og det er ikke nemt at få "billige billetter" når det drejer sig om 7 voksne og 2 børn der skal rejse samtidigt.
Jeg overvejer stærkt at prøve hos Emirates, for både at prøve selskabet og måske spare nogle penge på trods af "omstigning/ventiden" i DOHA.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Joey
Lung Yao skrev:

Joey skrev:
Tak allesammen, vi skal desværre rejse efter d. 26/6. Sad
Turen bliver 29/6 - 22/7 vi er 3 voksne og 2 børn. Jeg kan se vi kommer til at betale en del hvis vi skal rejse med THAI og SAS for den sags skyld.

Jeg/Vi er selv i samme situation, da vi er nød til at vente til lige efter d. 20-06 hvor datteren skal til Dimissions fest på skolen og det er "skæringsdatoen" for billige billetter til TH. Og det er ikke nemt at få "billige billetter" når det drejer sig om 7 voksne og 2 børn der skal rejse samtidigt.
Jeg overvejer stærkt at prøve hos Emirates, for både at prøve selskabet og måske spare nogle penge på trods af "omstigning/ventiden" i DOHA.

.

Jeg fandt lige nogle biletter til 5,9k men ikke bekræftet endnu.

Hvorfor skal det være så dyrt at rejse i skoleferie period, forstår de ikke når der er skoleferie så er det fordi man har børn, og når man har børn så er man fattig rol

Lung Yao
Joey skrev:
........................................................................................................
Jeg fandt lige nogle biletter til 5,9k men ikke bekræftet endnu.

Hvorfor skal det være så dyrt at rejse i skoleferie period, forstår de ikke når der er skoleferie så er det fordi man har børn, og når man har børn så er man fattig rol

Sådan har det desvære næsten altid været i : Påske - Sommer - Jul/Nytårs ferie .
Det kan du sammenlignes i grove træk med tidligere Industri ferie hvor firmaet/Fabriken holdt lukket i Juli måned, så var du tvangsbundet , selv om du ville heller holde ferie i Maj - Juni.
Og det benytter fly/rejseselskaberne godt af for at "indhente" den tabte fortjeneste fra Low saison.
og når man har børn så er man fattig
Ikke hvis man har syv af dem, så er man "Rig", om ikke :en erfaring rigere Grin .

M.h.t. de 5,9K så skulle du slå til med det samme, forudsat at det ikke er 21 dages tilbud, mellemlanding/ventetid. Jeg tror ikke at du kan finde dem billigere i den ønskede periode. Og de er nok "væk" nu. (Pas på faldegruben fra nogle selskaber bl.a. SAS som giver dig en pris på fx. 5,9K selv når du søger på RETURrejse og når du går videre med bestilling så bliver total prisen 2X 5,9 Sad Angry.

.
Redigeret af Lung Yao d. 14/03-2012 11:52

jens
Det er da ikke dyrt ifht i gamle dage, i 1995 kostedet det 6100kr med Thai i skoleferien og 1000kr mindre resten af året bortset fra henover julen hvor det kostede 7-8000kr.
Og det er ikke andet end lige før krisen(07-08) at Thai tog 8-9000kr i skoleferien og i dec-jan.

Nej vi skal være glade for at konkurrencen er blevet hårdere pga flere operatører der har forbindelsesfly til Thailand og billetsøgning på nettet.

Lung har Emirates fået ny base, de gange vi har fløjet med dem plejer de at bruge Dubai.LOL LOL

Men hvis det er Qatar du mener er der nok en chance for et du skal se Doha.Cool

flyer
Vi har lige giver 21865,-Fkr for 3 voksne og to børn med Thai, på Supersaver.dk, ud 20-06 hjem 11-7, det synz jeg er ok billigtCool
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

fckguld
Tumut skrev:

21 dages billetter kan fås til billige penge med thai i den periode , men billetter 30 dage og åbne koster NOGET mere.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Joey
jeg har nu betalt 5800*3 for voksne og 2*5000 for børnene er det dyrt??

tingtong
måske det var en ide, at søge hinsidan Smile

flygresor.se

http://us1.campai...oNADqRom7k

Lung Yao
tingtong skrev:

måske det var en ide, at søge hinsidan Smile flygresor.se
http://us1.campai...oNADqRom7k

Desvære ikke så "bra idé" enda, for der er to væsenlige parameter som du mangler i din henvisning:
...påsklov eller sommarlov i Asien
Thai återkommer i år med sin populära Promo Plus kampanj med max 21 dagars resa. Kampanjen är i år öppen hela perioden mellan 1 april till 30 september (!). Men det gäller att vara snabb, som alltid så går platserna snabbt och särskilt på populära lovdatum.

Villkor: Alla priser är från-priser och inkluderar dagens flygskatter 18/3. Bokning senast 30 juni. Betalning inom 3 dagar.

Og 5490 svenske (træpenge) er næsten lige op med de 4985 Dkr for de samme billetter hos bl.a. Thai Travel..

Hvor er så besparelsen ?

.

Lung Yao
Jens,
Lung har Emirates fået ny base, de gange vi har fløjet med dem plejer de at bruge Dubai.
Beklager denne smutter, jeg må nok været søvnig da jeg skrev det. Friends
Burde kende Dubai godt, da de sidste 25 år har mange af mine X-kollegaer været udstationeret der for at udøve flykontrolen i lufthavnen.

.

Spring til debat: