Se indlæg
 Udskriv debat
Så er der billige billetter med SQ ....!!!
ingolf
Har rejst flere gange med FinnAir, og om mam lige kikker sig lidt for för man bestiller--der er nemligem 3-4 afgange dagligen CPH-Helsinki--mener jeg at det var 60 minutter på udrejser, og 50 minutter på hjemrejsen, så det er lige så man kan nå det, og for mit vedkommende uden pengeforbrug--rejste uden konenWink

Tilbage til tråden--Det er en god pris, og SQ er helt OK, selv om jeg har haft en lille kedelig oplevelse med dem, hvor service nivoen ikke var specielt hög, men som en anden også skriver, det föles altid lidt dumt at flyve den forkerte vej--flyveturen er jo lang nok i forvejen.

Kan ikke sove, og nägter at tage sovepiller--har en datter i begyndelsen af tyverne, som på en meget kortere tur fik en blodprop i benetFrown
Mvh Ingolf

Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme!

mcpdk
Kan slet ikke finde nogle billetter der bare kommer i nærheden af 4000-5000 kr....????
Afrejse start april og ca. 30 dage frem.
Smile

pdrhan
mcpdk skrev:

Kan slet ikke finde nogle billetter der bare kommer i nærheden af 4000-5000 kr....????

http://www.singap...al-offers/
Vær opmærksom på at du maks kan booke en 21 dages billet! Men det er jo stadig billigt for 3ugers ferie.... Cheers
Redigeret af pdrhan d. 02/03-2012 19:59
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

mcpdk
pdrhan skrev:

mcpdk skrev:

Vær opmærksom på at du maks kan booke en 21 dages billet! Men det er jo stadig billigt for 3ugers ferie.... Cheers

Arh, tak skal du ha... det er de 21 dage som går galt...:-)
Smile

fckguld
ingolf skrev:

Har rejst flere gange med FinnAir, og om mam lige kikker sig lidt for för man bestiller--der er nemligem 3-4 afgange dagligen CPH-Helsinki--mener jeg at det var 60 minutter på udrejser, og 50 minutter på hjemrejsen, så det er lige så man kan nå det, og for mit vedkommende uden pengeforbrug--rejste uden konenWink

Tilbage til tråden--Det er en god pris, og SQ er helt OK, selv om jeg har haft en lille kedelig oplevelse med dem, hvor service nivoen ikke var specielt hög, men som en anden også skriver, det föles altid lidt dumt at flyve den forkerte vej--flyveturen er jo lang nok i forvejen.

Kan ikke sove, og nägter at tage sovepiller--har en datter i begyndelsen af tyverne, som på en meget kortere tur fik en blodprop i benetFrown
Finland , er ikke så meget den forkerte vej , du skal jo flyve over rusland , men enig ikke så god service , men gode nye fly med underholdnings system i hvert sæde.Har brugt finnair et par gange.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
fckguld skrev:

Ingolf skrev
.............................................................................................................
Tilbage til tråden--Det er en god pris, og SQ er helt OK, selv om jeg har haft en lille kedelig oplevelse med dem, hvor service nivoen ikke var specielt hög, men som en anden også skriver, det föles altid lidt dumt at flyve den forkerte vej(via Singapore) -- flyveturen er jo lang nok i forvejen.
............................................................................................

Finland , er ikke så meget den forkerte vej , du skal jo flyve over rusland , men enig ikke så god service , men gode nye fly med underholdnings system i hvert sæde. Har brugt finnair et par gange.
Hmmmmmm Hmmmmmm Violin

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

mcpdk
pdrhan skrev:

mcpdk skrev:

Så er billetterne i hus ...3/4->23/4... 3444,- pr pax... så nu håber jeg servicen er iorden til den pris ..:-))
Smile

30411717
ja det er da godt for dig hvem flyver i så med

pdrhan
30411717 skrev:

ja det er da godt for dig hvem flyver i så med

Se link i ovenstående MCPDK´s indlæg....(SQ) Yo baby
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Spring til debat: