Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Hvornår er man "ikke ung" længere i Thailand?
|
|
mr tirak |
Lagt på d. 17/02-2012 07:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 345 |
Min gamle far sage til mig. Du er ung så længe du først er tilfreds med dagen når den har givet dig noget. Du er gamel når du er tilfreds med dagen bare den ikke har taget noget fra dig. Det mener jeg sådan set stadig holder, og i det tilfælde er jeg stadig ung med mine 50 vintre på bagen Mr tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 17/02-2012 11:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Hej Patirak Endnu et master stykke fra dig, er det ikke indlæg nummer 320, eller noget i den retning, det ser ud som om du ikke har meget andet at få tiden til at gå med, men vi elsker dine indlæg, så forset bare. Det er det sædvanlige emne: Gamle mænd og unge piger og ja, jeg er sikker på at de fleste ser sig selv i spejlet og siger: Hvordan bliver en pige på 20 forelsket i en mand på 50. Men så går vi på nettet og finder thai damer som søger en Falang mellem 20 og 80, intet om han er tyk eller tynd, høj eller lav, tysker eller dansker, næh bare de får en som kan betale for det hele. Nu når han betaler i dyre domme, skulle han så ikke have lov til at vise hende lidt frem, de få dage han er der. Der er vel ingen over 50 der tager til Thailand for at finde en på sin egen alder. Hvorfor skulle man også det. Man køber noget der ligner kærlighed, uanset hvad alder hun har. Alt andet lige har de yngre lært lidt mere, så måske endda lettere at finde noget at tale sammen om. Og ikke mindst finde en man har et fælles sprog sammen med. På en måde er det vel en win win situation... Hun får hendes sponsor og han får en køn pige. Gamle koner kan man jo sagtens finde i sit hjemland, de er i øvrigt heller ikke gratis. Hvorfor købe en Lada når nu man kan få en Mercedes til samme pris. |
|
|
Top High Class Fashion |
Lagt på d. 17/02-2012 11:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 398 |
Jeg tror de fleste Thair regner sig som gamle når de kommer over 40 Det er jo først der livet rigtig begynder |
|
|
kunst |
Lagt på d. 17/02-2012 18:46
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
måske nogen der har været der og fundet en på 50 + lige børn leger bedst men ,ok kærlighed,, har ingen alder eller har den |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/02-2012 19:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Ja det er da utroligt hvad vi mænd kan finde på, for at få en pige nogen kåber dem ud af en bar,,mange gør.... andre køber dem hos deres familier og betaler store summer... Det er ligesom at købe en bil.forældrene kalder det bare sinsod. gud ved om man kan få dem på afbetaling også..... Så uanset hvordan man køber dem er de jo ludere,,, |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 17/02-2012 21:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Prøv at kigge i spejlet. Hvem er så de mænd der "køber" dem? Hæleren og sjæleren..... Det er i overført betydning, håber du kan fange den... |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 18/02-2012 05:25
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Den dag man holder op med at vende sig om for at kigge efter en dejlig steg er man "ikke ung" laengere, det vaere sig i Thailand og andre steder i verden. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/02-2012 13:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
hugoboerge skrev: Den dag man holder op med at vende sig om for at kigge efter en dejlig steg er man "ikke ung" laengere, det vaere sig i Thailand og andre steder i verden. Ja det er ikke engang løgn godt jeg ikke er blevet så gammel,endnu Men stadig nyder at KIGGE |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 18/02-2012 16:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
sonny skrev: hugoboerge skrev: Den dag man holder op med at vende sig om for at kigge efter en dejlig steg er man "ikke ung" laengere, det vaere sig i Thailand og andre steder i verden. Ja det er ikke engang løgn godt jeg ikke er blevet så gammel,endnu Men stadig nyder at KIGGE Og naar ens hustru er enig saa er det ogsaa helt fint, med formaningen kigge ja men ikke roere. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |