Se indlæg
Danske piger gift eller kærester med en thai mand søges
|
|
Kirstine |
Lagt på d. 11/11-2008 09:37
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Jeg hedder Kirstine Simony og læser sociologi på Københavns Universitet. Jeg planlægger at skrive speciale om migrationsægteskaber med fokus på thailandske mænd, der tager til Vesten. Derfor søger jeg danske piger med en thailandsk mand/ kæreste. Jeg er også selv gift med en thailandsk mand, hvorfor jeg også personligt er interesseret i at komme i kontakt med ligesindede. Håber at høre fra jer! Mvh Kirstine Simony |
|
|
CamillaV |
Lagt på d. 11/02-2012 19:30
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Hej Kirstine Simony Ved ikke om du stadig findes herinde, det er første gang jeg er her. Jeg var i Thailand i november og der mødte jeg en Thai fyr som jeg er faldet pladask for. Jeg rejste tilbage til ham i slutningen af december og var der en uge og nu skal jeg så tilbage igen i næste måned. Hvis du stadig er her er jeg meget interesseret i at høre hvordan du og din mand fik det til at fungere, da jeg godt kan blive lidt i tvivl om det overhovedet er muligt |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/02-2012 20:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
CamillaV, hvis du ikke får svar fra Kirstine, så prøv at sende hende en personlig besked (knappen P.B.). Så er der en større chance for, at hun vil modtage en e-mail om, at du har skrevet til hende. Held og lykke med din fyr. Hvis du orker (du risikerer desværre negative svar fra andre brugere af forummet), så skriv endelig om, hvordan det går. Det er sjældent, vi hører om forhold mellem danske kvinder og thai-fyre. Hvis forholdet holder, kunne det også være spændende, hvis du ville skrive om dine erfaringer på min hjemmeside, tjek signaturen. Jeg vil ønske dig held og lykke, og uanset hvad, så nyd det - det er jo dejligt at være forelsket! |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 11/02-2012 20:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
CamillaV skrev: Hej Kirstine Simony Ved ikke om du stadig findes herinde, det er første gang jeg er her. Jeg var i Thailand i november og der mødte jeg en Thai fyr som jeg er faldet pladask for. Jeg rejste tilbage til ham i slutningen af december og var der en uge og nu skal jeg så tilbage igen i næste måned. Hvis du stadig er her er jeg meget interesseret i at høre hvordan du og din mand fik det til at fungere, da jeg godt kan blive lidt i tvivl om det overhovedet er muligt du kan prøve på FB, der eren med samme navn. http://da-dk.face.../615061160 og der er også en artikel fra ScandAsia. http://www.scanda...ws_id=2545 der er også lidt på pipl. http://pipl.com/s...age=&in=46 håber det lykkes for dig at komme i kontakt med hende. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
Spring til debat: |