Se indlæg
Bubber i soi Danmark !
|
|
natty |
Lagt på d. 10/02-2012 21:37
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Sarah skrev: Men ingen af de byer du nævner har så STORT et red light district som Pattaya har! Den der med om de er tvunget til det eller ej...holder stadig på at de fleste ikke har mange andre valg! Jeg synes Pattaya er en frygtelig by og har meget lidt med Thailand at gøre i min verden! Det har du jo sådan set ret i, jeg kender heller ikke nogen thaier som ikke bor i Pattaya som omtaler byen med større hengivenhed. Når det så er sagt, irriterer Bubbers moralske "dubbing tale" ind over, som er lagt på ved redigeringen, mig rigtigt meget. Som du skriver Sarah har de fleste af "pigerne" nemlig ikke mange andre valg. Men fastholder sexindustrien i Pattaya, lad os kalde dem sexarbejderne af alle køn, dem i fattigdom eller elendighed? Det mener jeg ikke generelt er tilfældet, da de ville gribe til andre indtægter, hvis muligheden var der. Da Bubber tilsidst stod i programmet og moraliserede, tænkte jeg, så gør så dog selv noget, skaf nogle arbejdspladser med anstændige lønninger. Så ville Pattaya miste mange turistindtægter. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
on og kent |
Lagt på d. 10/02-2012 23:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
til dem som ikke har set programmet,kan det ses her. http://sputnik.tv...aya-46289/ kent |
|
|
Theoo |
Lagt på d. 10/02-2012 23:50
|
Begynder Antal indlæg: 22 |
Angående om pigerne har et valg. De fleste har. I den landsby hvor jeg har boet var der nogle der solgte sex på Koh Samui, andre tog et job i sydthailand 1000 km fra deres familie og børn. Dem der så godt ud havde nyt hus og bil, dem der arbejdede fik 6000 Baht om måneden, det rakte lige til at kunne sende familien 2000 om måneden. Hilsen Theoo Opholder mig i Thailand om vinteren.
|
|
|
buffalo |
Lagt på d. 11/02-2012 06:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 148 |
jeg kan kun give sarah ret,jeg ville aldrig drømme om at slæbe familie eller venner ned til Pattayadet har netop intet med Thailand at gøre...........det er en gigantisk stor horekasse hvor alt (næsten) kun drejer sig om at tømme turristernes lommer på enhver tænkelig måde og de lokale står bag efter og griner hver gang det lykkes at ta røven på en fed fordrukken farang. Jo jeg har skam selv været der for ti år siden i 3 uger og jeg fik da også det jeg kunne drikke...........avslog købe f**** måske 50- 100 gange hver dag da jeg ikke gidder være hul fætter det resten af sutterne For tre åe siden kørte jeg derned sammen med en svoger for bare lige at kikke et par dage,det blev til to øl den ene tog vi med i bilen nord på igen...........der er sgu for klamt. Jeg vil så sandelig hellere vise det rigtige Thailand frem for venner og familie og det skal være der hvor man kan gå i ugevis uden at møde en fuld landsmand............jeg synes vi skylder dette dejlige land vi gæster at opføre os ordentligt og respektere landets befolkning og det kniber en hel del på turriststederne.jeg skammer mig når jeg ser hvordan mange ter sig over for lokalbefolkningen Jeg har venner der har rejst der ude i 25-30 år jeg ikke vil være bekendt at slæbe med hjem til svigerfamilien end ikke på restaurant sammen med dem. Lad nu det ligge og lad alt det usmagelige blive i Pattaya og et par af de andre steder og så er alle vel glade og tilfredse....svindlere luddere og plattenslagere skal vel også ha ris på bordet og øl i koppen Stol aldrig på en prut
] |
|
|
Lagt på d. 11/02-2012 06:59
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Sarah skrev: SinghaLover skrev: maik skrev: Ja bubber er fortsat en luder for folket. Det værste ved ham er imidlertid, at han føler sig hævet over andre (i udsendelsen) og har ret til at dømme dem. Helt enig ....han sidder som den frelste idiot der aldrig har foretaget sig noget forkert her i livet. Manden er så forbandet kejtet når han interviewer folk ...han stiller spørgsmål til de medvirkende mennesker som om de var dybt evnesvage og ikke fattede en meter. Ja så, så vi billeder af sexindustiren fra Pattaya og so fucking what ! NØJAGTIG det samme foregår jo i København,Amsterdam,Berlin,Paris osv osv ....kan ikke se hvad man skal blive så forarget over. Hvorfor lavede han ikke bare en dokumentar om det Københavnske prostitutions miljø ? det er da ikke en skid anderledes... Men ingen af de byer du nævner har så STORT et red light district som Pattaya har! Den der med om de er tvunget til det eller ej...holder stadig på at de fleste ikke har mange andre valg! Jeg synes Pattaya er en frygtelig by og har meget lidt med Thailand at gøre i min verden! Tænk her gik jeg og troede at det handlede om moralen idet .....ikke om det ene "red light district" var lidt større eller mindre end det andet. Størrelsen er da fløjtende ligegyldigt ....som med alt andet her i tilværelsen handler det om udbud og efterspørgsel..... |
|
|
maik |
Lagt på d. 11/02-2012 07:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
Nu er Bubber også blevet kendt på det engelssprogede website pattayagogos.com http://www.pattay..._Life_4865 |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 11/02-2012 08:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
buffalo skrev: jeg kan kun give sarah ret,jeg ville aldrig drømme om at slæbe familie eller venner ned til Pattayadet har netop intet med Thailand at gøre...........det er en gigantisk stor horekasse hvor alt (næsten) kun drejer sig om at tømme turristernes lommer på enhver tænkelig måde og de lokale står bag efter og griner hver gang det lykkes at ta røven på en fed fordrukken farang. Jo jeg har skam selv været der for ti år siden i 3 uger og jeg fik da også det jeg kunne drikke...........avslog købe f**** måske 50- 100 gange hver dag da jeg ikke gidder være hul fætter det resten af sutterne For tre åe siden kørte jeg derned sammen med en svoger for bare lige at kikke et par dage,det blev til to øl den ene tog vi med i bilen nord på igen...........der er sgu for klamt. Jeg vil så sandelig hellere vise det rigtige Thailand frem for venner og familie og det skal være der hvor man kan gå i ugevis uden at møde en fuld landsmand............jeg synes vi skylder dette dejlige land vi gæster at opføre os ordentligt og respektere landets befolkning og det kniber en hel del på turriststederne.jeg skammer mig når jeg ser hvordan mange ter sig over for lokalbefolkningen Jeg har venner der har rejst der ude i 25-30 år jeg ikke vil være bekendt at slæbe med hjem til svigerfamilien end ikke på restaurant sammen med dem. Lad nu det ligge og lad alt det usmagelige blive i Pattaya og et par af de andre steder og så er alle vel glade og tilfredse....svindlere luddere og plattenslagere skal vel også ha ris på bordet og øl i koppen Har nu haft familien med til Pattaya uden at blive tilbudt sex. Det handler om at komme de rigtige steder. Behøver jo ikke rende rundt på barene. Lad nu være med at gøre det mere uhumsk end det er. Michael B Kristensen
|
|
|
keniko |
Lagt på d. 11/02-2012 09:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
buffalo skrev: jeg kan kun give sarah ret,jeg ville aldrig drømme om at slæbe familie eller venner ned til Pattayadet har netop intet med Thailand at gøre...........det er en gigantisk stor horekasse hvor alt (næsten) kun drejer sig om at tømme turristernes lommer på enhver tænkelig måde og de lokale står bag efter og griner hver gang det lykkes at ta røven på en fed fordrukken farang. Jo jeg har skam selv været der for ti år siden i 3 uger og jeg fik da også det jeg kunne drikke...........avslog købe f**** måske 50- 100 gange hver dag da jeg ikke gidder være hul fætter det resten af sutterne For tre åe siden kørte jeg derned sammen med en svoger for bare lige at kikke et par dage,det blev til to øl den ene tog vi med i bilen nord på igen...........der er sgu for klamt. Jeg vil så sandelig hellere vise det rigtige Thailand frem for venner og familie og det skal være der hvor man kan gå i ugevis uden at møde en fuld landsmand............jeg synes vi skylder dette dejlige land vi gæster at opføre os ordentligt og respektere landets befolkning og det kniber en hel del på turriststederne.jeg skammer mig når jeg ser hvordan mange ter sig over for lokalbefolkningen Jeg har venner der har rejst der ude i 25-30 år jeg ikke vil være bekendt at slæbe med hjem til svigerfamilien end ikke på restaurant sammen med dem. Lad nu det ligge og lad alt det usmagelige blive i Pattaya og et par af de andre steder og så er alle vel glade og tilfredse....svindlere luddere og plattenslagere skal vel også ha ris på bordet og øl i koppen Hold da op, man skal høre meget før ørene falder af! Respekt for din og Sarah´s mening. Jeg mener dog, at det er noget værre sludder og vrøvl. Er ganske enig, at Thailand har så meget at byde på, fra Nord til Øst, Syd til Vest. Men Pattaya har meget andet, at byde på end jeres måde og for den sags skyld alle andre med store fordomme. Min kone og jeg tager gerne til Pattaya/Jomthien og holder ferie der. Hvis du spiller golf, har du et kæmpe og billigt paradis udenfor døren. Desuden er der fremragende dykke muligheder, eller hvis du vil ud at fiske. Pattaya tilbyder endvidere et væld af oplevelser og muligheder hvis man har lyst til dette. Selvfølgelig er nattelivet i Pattaya berømt/berygtet, dette er dog ikke unormalt i store byer overalt i verden. Århus - Odense - København - Esbjerg ja utallige andre byer tilbyder steder hvor kvinder sidder og faldbyder hinanden. Prøv at tage til øst europa, landene her får Pattaya til at blegne ved siden af. Måske skal Bubber næste gang sætte focus på lande som Tyrkiet, Grækenland eller nogle af de afrikanske lande, hvor erupæiske kvinder i stor stil valfarter hen for at få en på opleveren sammen med en eksotisk mand! Vorherre bevares, kom ind i kampen og åben øjnene, hvis folk ikke bryder sig om disse steder så er mit råd:HOLD JER LANGT VÆK. Der kan ikke koges mere suppe på Pattaya "syndens by". Hvis det er moralen der er et problem, kan man jo starte med at sætte focus på de unge mennesker i DK, tror der er mange forældre der virkelig ville få et chock, hvis de virkelig vidste hvad de kære små børn går og laver torsdag-fredag-lørdag. DRUK - HOR - STOFFER-VOLD. Jeg vil personligt til enhver tid hellere lade mit teenage barn gå i Byen i Pattaya end en dansk provinsby. Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
sank |
Lagt på d. 11/02-2012 09:26
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja som keniko skriver er Pattaya andet end luder og lommetyve ? men nu har 3 fjolser lallet rundt i Byen Sarah er muligvis en sur kvinde der har set for mange konkurrenter buffalo har ligesom bubber kun set Walking Street og Danskegaden på Jomtin og så må man da have en mening om byen ? med den store erfaring Vi kender faktisk en del Thaier der hygger sig med at komme på besøg og gå rundt om dagen og se på livet. Men naturligvis er Pattaya ikke Thailand og Skagen ikke Danmark men der er alligevel en del at se i byerne og omegnen ? men det er da godt at folk med de negative meninger holder sig ude i Landsbyen ? alle de 14 dage de er i landet |
|
|
kokkene |
Lagt på d. 11/02-2012 09:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 55 |
nu er det som sarah og bubber nævner verden største sted/by indenfor sexturisme så der er jo lidt om snakken. nej det er ikke ligesom danmark i danmark er det lovligt i thailand er det derimod ulovligt men pattaya er stadig verdens største sexindustri mekka. jeg syntes det var flovt at se to danskere sidde og være pimps og samtidig nægte det........................... jeg tror bare mange er blevet ramt fordi de har fået lov til at tage på golftur eller lign med gutterne af lillemor nu har hele danmark set hvad det er for et sted og hvad der foregår der så nu får de sgu nok ikke lov af lille mor at tage afsted igen. thailand er fantastisk og der er sikkert også smukke egne omkring pattaya, men selve byen burde undgåes, der er bestemt ikke for familier. der har altid været prostition i thailand og thailænderne står stadig for en stor del af det selv, men de har altså ikke anlagt byer som pattaya, de kan sagtens finde ud af det uden at fylde en by med ludere og pimps................ så nej syntes bestemt ikke vi kan bakke op om de to herer vi så i programmet de burde sgu skamme dem...................... |
|
|
keniko |
Lagt på d. 11/02-2012 10:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
kokkene skrev: nu er det som sarah og bubber nævner verden største sted/by indenfor sexturisme så der er jo lidt om snakken. nej det er ikke ligesom danmark i danmark er det lovligt i thailand er det derimod ulovligt men pattaya er stadig verdens største sexindustri mekka. jeg syntes det var flovt at se to danskere sidde og være pimps og samtidig nægte det........................... jeg tror bare mange er blevet ramt fordi de har fået lov til at tage på golftur eller lign med gutterne af lillemor nu har hele danmark set hvad det er for et sted og hvad der foregår der så nu får de sgu nok ikke lov af lille mor at tage afsted igen. thailand er fantastisk og der er sikkert også smukke egne omkring pattaya, men selve byen burde undgåes, der er bestemt ikke for familier. der har altid været prostition i thailand og thailænderne står stadig for en stor del af det selv, men de har altså ikke anlagt byer som pattaya, de kan sagtens finde ud af det uden at fylde en by med ludere og pimps................ så nej syntes bestemt ikke vi kan bakke op om de to herer vi så i programmet de burde sgu skamme dem...................... Hvad har golfen med barpigerne at gøre? Måske lillemor og lillefar selv har et problem, hvis de ikke stoler på hinanden? Mange familier holder ferie i Pattaya, som byder på et væld af muligheder for familier med børn. Jeg mener ikke de to herrer i Programmet har noget at skamme sig over. Mvh K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
sank |
Lagt på d. 11/02-2012 10:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Næ vi får da besøg af flere Børnefamilier og de medeler at vi kommer igen. Dem med mindre børn er glade for Pattayaland og Nong Nooch som har lavet en del for børn de senere år ? sejlturen og badedag på Koh Larn og også et hit. Jeg tror at for mange kokke i nattelivet fordærver alt ? |
|
|
sony |
Lagt på d. 11/02-2012 10:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Giv dem nu ikke for mange gode oplevelser, så ender det med der bliver oversvømmet med en masse danskere, syntes der er rigeligt nok med russere
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
kokkene |
Lagt på d. 11/02-2012 11:08
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 55 |
der er ingen grund til at blive personlige Sank, bare rolig du skal nok få dit natteliv i pattaya for dig selv er bestemt ikke interesseret og bare rolig tror ikke det bliver oversvømmet med flere danske end der er i forvejen og russererne beholder i også bare. og mht fordærvelse tror jeg næppe pattaya kan blive mere fordærvet end det i forvejen er. men selvfølgelig hver sin lyst, i foretrækker pattaya og nogle foretrækker andre steder i thailand men vi har alle lov til at have vores menínger om vores syn på tingene |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 11/02-2012 11:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
sank skrev: Næ vi får da besøg af flere Børnefamilier og de medeler at vi kommer igen. Dem med mindre børn er glade for Pattayaland og Nong Nooch som har lavet en del for børn de senere år ? sejlturen og badedag på Koh Larn og også et hit. Jeg tror at for mange kokke i nattelivet fordærver alt ? Hvad ved du om det?-Du kommer vel ikke ud efter "lygtetændingstid". Undskyld, kunne ikke nære mig. Hygge til jer. |
|
|
Faranglao |
Lagt på d. 11/02-2012 11:55
|
Begynder Antal indlæg: 1 |
Ja så ser vi det igen, uvidende tumber fra den og den anden tv kanal sender div. klaphatte til Thailand for at skaffe lidt de danske ferieturister lidt forargelse. Det er utroligt at dem de sender til Thailand kun kan finde Pattaya, jeg kan til deres uvidenhed fortælle at der også er pat bong, cowboyland og mange flere steder i Bangkok så de havde ikke behøvet at tage hele den lange vej til Pattaya. og hvis de tager den anden vej rundt har vi også hua hin, der kan de opleve det samme, Koh Samui, Phuket, ja og hvis de syntes de vil prøve lidt andet måske oppe nordpå Udon, " der var lige et par andre klaphatte som kom derfra og havde været i Pattaya og drukket 2 øl og så kørt tilbage nordpå" oppe nordpå Udon og Nong khai er der lige så mange barer og letlevende damer som de finder io de kendte byer som Pattaya o.s.v. så jeg kan ikke rigtig finde ud af den polemik der er omkring Pattaya. Nå ville lige have lidt luft , frisk luft for de tumber der skriver sig blinde af foragt for thai kulturen. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 11/02-2012 12:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Faranglao skrev: Ja så ser vi det igen, uvidende tumber fra den og den anden tv kanal sender div. klaphatte til Thailand for at skaffe lidt de danske ferieturister lidt forargelse. Det er utroligt at dem de sender til Thailand kun kan finde Pattaya, jeg kan til deres uvidenhed fortælle at der også er pat bong, cowboyland og mange flere steder i Bangkok så de havde ikke behøvet at tage hele den lange vej til Pattaya. og hvis de tager den anden vej rundt har vi også hua hin, der kan de opleve det samme, Koh Samui, Phuket, ja og hvis de syntes de vil prøve lidt andet måske oppe nordpå Udon, " der var lige et par andre klaphatte som kom derfra og havde været i Pattaya og drukket 2 øl og så kørt tilbage nordpå" oppe nordpå Udon og Nong khai er der lige så mange barer og letlevende damer som de finder io de kendte byer som Pattaya o.s.v. så jeg kan ikke rigtig finde ud af den polemik der er omkring Pattaya. Nå ville lige have lidt luft , frisk luft for de tumber der skriver sig blinde af foragt for thai kulturen. Bortset fra at TV udsendelsen er ikke lavet for Dig, Mig og de øvrige DTWs medlemmer (VI kender til hele repertoiret), men for familien Jensen i DK. Og når du fortælle dem om Pat Pong, Soi Cowboy eller Soi Nana eller Patong så ville næsten 80% sige : , men derimod siger du Pattaya så ville desvære 80% der siger : . Mit eget syn om udsendelsen (som jeg ikke har set endnu). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 11/02-2012 12:38
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
Kokkene skrev : der har altid været prostition i thailand og thailænderne står stadig for en stor del af det selv, Thaierne står for langt langt den største del. Alle steder i de små byer forgår det. Michael B Kristensen
|
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 11/02-2012 12:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
hvorfor?? uanset i hvilket sammenhæng pattaya nævnes så virker det som en rød klud på en tyr |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 11/02-2012 12:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
jydetampen skrev: De 2 herrer var desværre nok , nogle af de mest sympatiske danskere der findes i det område, giver måske lidt til eftertanke.
Fy for fanden nogle klamme bar ejere,det var godt bubber turde udstille dem og håber at det får folk til at blive væk fra deres barer. Ja man bliver sgu ked af at der findes sådanne typer i Thailand som sviner det danske flag og folk til. DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
Spring til debat: |