Se indlæg
Syvårig sendes tilbage til Thailand
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 07/01-2012 13:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Det er jo så en politik, den nye regering ikke bare har overtaget, men stadfæstet.. Modsat hvad de tidligere har hylet op om.. MEN Som jeg skrev, ved vi IKKE på hvilket grundlag afslaget er givet. Mit gæt er, at den formulering med "ikke integrebar" er en formulering der er brugt i afslaget, som FØLGE af det egentlige og lovmæssige grundlag for afslaget, nemlig en overskridelse af ansøgningsfristen på 2 år. Det kan lyde lidt teknisk, men det har betydning for "at gøre godt igen".. Altså HVAD skal pigen leve op til.. Skal hun kunne vurderes "integrerbar" eller skal familien have dispensation for overskridelsen.. Det er DER, at forskellen ligger. Bag ved hele den snak, er der selvfølgelig en politik... Som jeg før har beskrevet har Morten Bødskov et problem. Lempes der for disse regler, kan man ikke afvise f.eks. alle de mange der er sendt på muslimske opdragelses rejser.. Så den lille pige er fangeti et politisk spil.. Og inden nogen lægger ord i min mund, så er det beskrevne hved der FAKTISK foregår. Om man så kan lide det eller imod, kommer an på ens politiske holdning.. Min har jeg ikke givet udtryk for. Bare nævnt rammerne for hvorfor sagen er som den er.. |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 07/01-2012 14:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 246 |
Hvor mange Muslimske boern i den alder taler Dansk, hvor mange har en en Dansk "far"? Dette er ? er stillet til Advokaten . Haaber at du forstaar mit simple sprog ! |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 07/01-2012 14:26
|
Jo, Olsen..forstår "simpelt" sprog, men forstår ikke spørgsmålet. |
|
|
Ratchada |
Lagt på d. 09/02-2012 09:19
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
phom skrev: Syvårig sendes tilbage til Thailand 7. dec 2011 kl. 20:48 Den syvårige Phatteera skal rejse hjem til Thailand. Hun har fået afslag på opholdstilladelse, selvom hendes mor og søster har boet i Danmark siden 2007. http://nyhederne..../46461780/ svinsk udlændingelovgivning, jeg falt for nogen tid side over Ankestyrelsens sag nr. O-29-98 hvor en homoseksuel opsiger sit arbejde i hjemlandet, kommer til Danmark på besøgsvisum, indgår et registreret parforhold med en førtidspensionist, de giver en garentierklæring får opholdstilladelse og søger om kontanthjælp og får kontanthjælp fordi en førtidspension kun er for en person at leve for og skider derfor på garentibeviset. derudover er der alle muhammedanernes børn der af reliøse grunde ikke må intergreres, de må godt komme og så kan en 7 årig ikke få lov til at bo med sin mor, forstå det hvem der kan ! Erik Redigeret af Ratchada d. 09/02-2012 09:41 |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 09/02-2012 09:48
|
Man kan sagtens være uenig i tumulten omkring hele denne sag.. Men hvad har den omtalte afgørelse med det at gøre?? Deter jo helt forskellige problemstillinger og helt forskelige love der er sagens genstand |
|
|
Ratchada |
Lagt på d. 09/02-2012 13:08
|
Begynder Antal indlæg: 12 |
sudsakhon skrev: Man kan sagtens være uenig i tumulten omkring hele denne sag.. Men hvad har den omtalte afgørelse med det at gøre?? Deter jo helt forskellige problemstillinger og helt forskelige love der er sagens genstand afgørelsen O-29-98 viser sammen med afgørelsen om den 7 årige at afgørelser i det offentlige er helt ude i skoven, en garantierklæring er for at Danmark ikke skal have omkostninger ved hjemvisning, det vil sige at han ikke engang havde sin opholdstilladelse i orden på grund af forsørgelses pligten, men får aligevel lov til at blive og udbetalt kontanthjælp. vores søn var 9 år og dansk statsborger da han kom til danmark for at lære dansk, idag næsten tre år efter, råber og skriger han som alle andre danske drenge og han kan læse, regen og spille fodbold så at en 7 årig ikke kan intergreres er offentlighedens galskab og total ligegyldighed med havd de tager af afgørelser med andre ord, det er ikke lovgivningen der bestemmer hvem der skal hjemsendes men ankestyrelsen og udlændingeservice Redigeret af Ratchada d. 09/02-2012 13:16 |
|
|
crh |
Lagt på d. 09/02-2012 13:28
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Kære Ratchada. Det er lovgivningen der bestemmer da de beslutninger myndighederne tager er begrundet i den lovgivning og regler der er på området. Den eneste måde dette kan ændres på er ved at finde og påpege de urimligheder der sker for ad den vej åbne lovgivernes øjne |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 09/02-2012 13:45
|
Ratchada Jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Men du tager fejl i både grundlaget for afgørelsen af O-29-98, i grundlaget for afgørelsen for den 7-åriges sag, samt i din kommentar til forvaltningen. Jeg er glad for, at du har en velfungerende dreng, men hans forhold har intet at gøre med ovenstående. At du er frustreret over myndighedernes forvaltning af lovene er jo ganske forståeligt.. Så må vi jo vælge nogle nye, til at sidde i folketinget. Nåh, ja..Det HAR vi jo gjort.. |
|
|
maichai |
Lagt på d. 09/02-2012 13:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 277 |
SUDSAKHON Skrev Jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Men du tager fejl i både grundlaget for afgørelsen af O-29-98, i grundlaget for afgørelsen for den 7-åriges sag, samt i din kommentar til forvaltningen. Jeg er glad for, at du har en velfungerende dreng, men hans forhold har intet at gøre med ovenstående. At du er frustreret over myndighedernes forvaltning af lovene er jo ganske forståeligt.. Så må vi jo vælge nogle nye, til at sidde i folketinget. Nåh, ja..Det HAR vi jo gjort.. IGEN SUDSAKHON IGEN viser du dit sande jeg Men du kan stadig ikke stemme sortskjorterne ind ved at blive ved med din sorte srrivelse her på DTW En mand med dine syndspunkter burde jo helt klart gå ind i dansk politik der der stemmer at hente prøv sorte Søren Espersen eller hans ligesindet de har hvist også et partiblad du kan ydtre dig i så kan vi måske blive fri for dit L... her på DTW på forhånd tak MVH MAICHAI Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
crh |
Lagt på d. 09/02-2012 14:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 97 |
Sakser fa DR. Regeringen er blevet enig med Enhedslisten og Liberal Alliance om at ændre på reglerne for familiesammenføring, erfarer DR Nyheder. Partierne er enige om de centrale punkter i udlændingelovgivningen, men sidder og finjusterer aftaleteksten, før den kan præsenteres. Det vi ved er, at der blandt andet fortsat skal være en to-års-regel. Den betyder at forældre med delt forældremyndighed skal søge familiesammenføring inden to år. Men reglen ændres, så den ikke gælder for børn under seks år. Det vil sige, at familier skal nå at søge om familiesammenføring før barnet fylder otte år. For børn ældre end otte år skal myndighederne se på forældrenes integration, tilknytning til arbejdsmarkedet og sprogkundskaber, når de skal vurdere, om der kan gives tilladelse til familiesammenføring. Aftalens detaljer mangler stadig at blive rettet til, men regeringen forventer at kunne præsentere aftalen meget snart. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 09/02-2012 14:02
|
Maichai Det var da en imponerende mængde oplysninger du kunne få ud af mit indlæg. |
|
|
maichai |
Lagt på d. 09/02-2012 14:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 277 |
Sudsakhon skrev Maichai Det var da en imponerende mængde oplysninger du kunne få ud af mit indlæg. NEJ Men vi har prøvet det før så det er ikke så svært at fare i blækhuset Solen er gået ned og jeg hygger mig MVH MAICHAI Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 09/02-2012 14:20
|
Jeg ved ikke hvad du har prøvet før. Men istedet for at interessere dig så meget for mig kunne du med fordel forholde dig til indholdet i indlægget. Både det jeg svarede på, og gerne mit svar. Hvad du evt. mener om mig er hverken relevant eller særligt interessant. |
|
|
BoPhuket |
Lagt på d. 22/04-2012 16:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
Really bad . Danmark mangler ungdom som vokser op i Danmark, alle skriger på flere børn til at betale for de gamle, og Thai børn er de bedste når de er integreret. Nogle i folketinget mangler overblik, istedet for at prøve at integrerer alle de Muslimer som ikke vil integreres.
Sejlads i Thailand er den bedste måde at holde ferie på, væk fra hele ræset og alligevel ikke langt fra land for at være med.
|
|
Spring til debat: |