Se indlæg
 Udskriv debat
Dødsfald i Thailand
lindegaard
Nu ved jeg ikke om dette er den korrekte tråd, så bær over med mig, og ret det hvis muligt.

Lige lidt baggrund...

Min stedsøn har en kammerat, som han desværre har mistet kontakten til, efter at han (stedsønnen) har haft et par udsendelser til afghanistan.

Sammen var de i Thailand og besøge kammeratens far, der var bosat derude og lige havde bygget hus (2009), nu hører vi så at dennes far skulle være afgået ved døden, i Thailand omkring jul, eller måske lidt før..

Min stedsøn kan ikke huske hvor de var henne, blot at det var nord for Bangkok, de fløj derop, hen, ned eller hvor det nu var, og da han ikke kan få kontakt til sønnen, tænker måske hans kammerat nu er derude?
Det menes at skulle ha været nordpå..

Faderen, den nu afdøde, hed Jørgen Joost, og havde i Danmark et autoværksted, Flex Auto, er der nogen der har noget info, og måske kan afklare hvad der er sket??

på forhånd tak.
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

Matong
En google søgning på Jørgen Joost Thailand leder til en google+ profil

-
Jørgen Joost
Beskæftigelse: Selvpensioneret

Steder, jeg har boet:
Buriram, Thailand
Christianshavn/ Vesterbro
Fensmark, Næstved, Rødvig
-

Har du prøvet at høre på den danske ambassade i Bangkok?

lindegaard
sad netop og googlede på selcsamme ;-) tænkte bare ikke lige i den bane ved mit indlæg..

har endnu ikke undersøgt med ambassaden.. da vi ikke er nær familie, går jeg udfra de intet oplyser..

derfor denne vej, da der må være nogen der kendte til ham, på en eller anden vis...

mv. lindegaard

noidam
hej.
kender ikke nogen jorgen joost her oppe i buriramomradet, men der er mange her der stort set aldrig kommer uden for doren, kun nar de skal i makro.
men du kan prove at ringe til admin. for buriram-expats det kan vare han kendte ham.
tel. : 0810704750.
haber at du kan bruge dette.

lindegaard
noidam skrev:

hej.
kender ikke nogen jorgen joost her oppe i buriramomradet, men der er mange her der stort set aldrig kommer uden for doren, kun nar de skal i makro.
men du kan prove at ringe til admin. for buriram-expats det kan vare han kendte ham.
tel. : 0810704750.
haber at du kan bruge dette.

tusind tak,prøver den vej, ja nogen holder sig for sig selv, måske i virkeligheden også derfor de tager herud, for freden skyld.

Han havde efter sigende åbnet et auto rep. værksted i området.. og fruen skulle drive noget restaurant,

og kondolerer lige til Hugo's familie, kendte ham ikke, men kan godt vise respekt..

Spring til debat: