Se indlæg
Bubber i Pattaya
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 02/02-2012 15:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
nu bor jeg ikke længere i Pattaya, men det er bestemt ikke fordi jeg ikke kan lide Pattaya TVÆRTIMOD det var kærligheden til en pige i Suphan buri der fik mig til at flytte og da hun hentede mig i lufthavnen første gang og vi tog ned til min lejlighed i Pattaya havde hun aldrig været i Pattaya før, så jeg vil som andre skreiver hold jer da væk hvis byen i er jeres stil Thailand er et stort land, med mange andre muligheder, og så vidt jeg ved fandt vandango ikke sin nuværende pige i Pattaya |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 02/02-2012 16:09
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
PATINYA skrev: ...................................................................................... ......................................... og så vidt jeg ved fandt vandango ikke sin nuværende pige i Pattaya [img]http://www.dansk-thai.dk/images/avatars/1286[4282].GIF[/img] is not a valid Image. [img]http://www.dansk-thai.dk/images/avatars/1286[4282].GIF[/img] is not a valid Image. [img]http://www.dansk-thai.dk/images/avatars/1286[4282].GIF[/img] is not a valid Image. TAK. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
patirak |
Lagt på d. 02/02-2012 17:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
vandango skrev: Pattaya er sgu da den fedeste by i hele verden, det er muligt at jeg har knald i låget, men jeg har aldrig haft det så fedt noget andet sted. Jeg må give dig ret. Pattaya er nr. 1. , hvis man er sammen med nogle af gutterne og vil feste igennem. Desværre har jeg fået forbud af kæresten mod at tage til Pattaya uden hende.... (totalt uforståeligt og urimeligt efter min mening...) |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 02/02-2012 17:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Kan kun tilslutte mig dette: Totalt uforståeligt og dybt urimeligt. Som jeg forstår det er du bkk baseret. Der er det jo så heldigt, at der kan du aldrig blive ledt på afveje mvh PS. Kom du nogen sinde på "The Office" ? |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 02/02-2012 17:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
Jeg forstår ikke hvorfor i nu har så travl med vandango,og hvor han har fundet sige pige... bare folk dog ville blande sig udenom,,,,men ih hvor har i dog travlt med at finde noget at generer andre med..... Jeg syntes jeg kan huske en ikke så gammel tråd,om at folk ikke er søde ved hinanden,,,og selv samme person har så travlt med at rette på folk.utroligt |
|
|
patirak |
Lagt på d. 02/02-2012 18:14
|
rinpoche skrev: Kan kun tilslutte mig dette: Totalt uforståeligt og dybt urimeligt. Som jeg forstår det er du bkk baseret. Der er det jo så heldigt, at der kan du aldrig blive ledt på afveje mvh PS. Kom du nogen sinde på "The Office" ? Ja, der er heldigvis ikke mange fristelser i Bangkok Nåede desværre ikke på "The Office". Det må jeg gøre næste gang... |
|
|
sleipner |
Lagt på d. 02/02-2012 18:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 128 |
Mener du kontoret i soi2 ? ...for det kender jeg nemlig |
|
|
New-Hope |
Lagt på d. 02/02-2012 19:39
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 76 |
Ligger The Office ikke i Soi 33? Mvh NH |
|
|
patirak |
Lagt på d. 02/02-2012 19:47
|
New-Hope skrev: Ligger The Office ikke i Soi 33? http://www.theoff... Mvh NH |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 02/02-2012 20:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
Kontoret i Pattaya ligger i Soi 2. The Office ligger i Bangkok Soi 33.......... Lige overfor Livingstone Hotel, dejligt sted. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 03/02-2012 07:22
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
patirak skrev: vandango skrev: Pattaya er sgu da den fedeste by i hele verden, det er muligt at jeg har knald i låget, men jeg har aldrig haft det så fedt noget andet sted. Jeg må give dig ret. Pattaya er nr. 1. , hvis man er sammen med nogle af gutterne og vil feste igennem. Desværre har jeg fået forbud af kæresten mod at tage til Pattaya uden hende.... (totalt uforståeligt og urimeligt efter min mening...) Jeg skal også have fruen med, hvis jeg tager til Pattaya - så hun kan holde mig i ørerne. |
|
|
kimberg |
Lagt på d. 03/02-2012 09:02
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 75 |
Der ligger også en go go bar som hedder the office i soi LK Metro i Pattaya. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 03/02-2012 09:32
|
moerk5002 skrev: Kontoret i Pattaya ligger i Soi 2. The Office ligger i Bangkok Soi 33.......... Lige overfor Livingstone Hotel, dejligt sted. Ja - og man kan gå ind fra både soi2 og soi3. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 03/02-2012 09:36
|
PATINYA skrev: nu bor jeg ikke længere i Pattaya, men det er bestemt ikke fordi jeg ikke kan lide Pattaya TVÆRTIMOD det var kærligheden til en pige i Suphan buri der fik mig til at flytte og da hun hentede mig i lufthavnen første gang og vi tog ned til min lejlighed i Pattaya havde hun aldrig været i Pattaya før, så jeg vil som andre skreiver hold jer da væk hvis byen i er jeres stil Thailand er et stort land, med mange andre muligheder, og så vidt jeg ved fandt vandango ikke sin nuværende pige i Pattaya Syntes også at du har gjort det rigtig godt, glæder mig til at vi mødes igen derude. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 03/02-2012 11:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
vandango skrev: moerk5002 skrev: Kontoret i Pattaya ligger i Soi 2. The Office ligger i Bangkok Soi 33.......... Lige overfor Livingstone Hotel, dejligt sted. Ja - og man kan gå ind fra både soi2 og soi3. Var det ikke << og man kan gå ind fra Soi 2 og "snige sig ud" ad Soi 3 >> ? Det ville BUBBER måske gøre. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 03/02-2012 15:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Der findes mange kotorer i pattaya soi 2 er nok det mest kendte, det var der Meinert kom i gamle dage,så er der et ude i Jomtien som går under samme navn,og mån ikke det har samme funktion |
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 03/02-2012 15:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
vandango skrev: PATINYA skrev: nu bor jeg ikke længere i Pattaya, men det er bestemt ikke fordi jeg ikke kan lide Pattaya TVÆRTIMOD det var kærligheden til en pige i Suphan buri der fik mig til at flytte og da hun hentede mig i lufthavnen første gang og vi tog ned til min lejlighed i Pattaya havde hun aldrig været i Pattaya før, så jeg vil som andre skreiver hold jer da væk hvis byen i er jeres stil Thailand er et stort land, med mange andre muligheder, og så vidt jeg ved fandt vandango ikke sin nuværende pige i Pattaya Syntes også at du har gjort det rigtig godt, glæder mig til at vi mødes igen derude. i lige maade vandango hils dem jeg kender omkring dig, og pas godt paa dig selv saa laenge |
|
|
Lagt på d. 04/02-2012 06:22
|
|
Begynder Antal indlæg: |
New-Hope skrev: Ligger The Office ikke i Soi 33? Mvh NH Det er Pattaya soi3, kontortiden starter ved middagstid... |
|
|
major |
Lagt på d. 04/02-2012 09:31
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
Soi7 skrev: New-Hope skrev: Ligger The Office ikke i Soi 33? Mvh NH Det er Pattaya soi3, kontortiden starter ved middagstid... Skal man have madpakke med? Og er man garanteret egen kontorstil? Hvad med feriepenge, og er der en dame til at lave kaffe? _________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/02-2012 11:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
ja Major du kan få det som du vil, bare der er rimeligt med penge i det. |
|
Spring til debat: |