Se indlæg
 Udskriv debat
Faranger, Barpiger og Forelskelse...
Leif56
Jeg tror såmænd ikke at der er forskel på barpigernes intelligens og andre, men du har sikkert fat i noget her.
Olsen99 skrev:

Krage soeger mage

Du har kun mødt tomhjernede barpiger!

Hmmmmmm

bk
Olsen99 skrev:

Jeg kunne ikke leve med en luder fra ex. Pattaya....Hun har daarlig skolegang, hun ved hvordan man planter ris ( RESPEKT ) Hvadskal jeg dog tale med hende om, at bolle 25 timer i doegnet, det bliver man da ogsaa traet af..

Det du skrev der er at blande begreberne sammen......... Cool

Du generaliserer ud fra at hun er luder i Pattaya. Helt uden at forholde dig til om hun er der efter eget valg eller familiens ønske. For få år siden var hovedparten af "luderne", sendt på "arbejde" af familien. Uden mulighed for at vælge fra, da de ellers ville være "bad girl" i familiens øjne. Nu er situationen ikke helt den samme, og procentdelen af piger der selv har valgt det "lette" liv er højere.
Om man har god eller dårlig skolegang har intet med intelligensniveau at gøre. Udelukkende et spørgsmål om at være oplyst eller ej.
Jeg har mødt mange piger der ikke kunne få lov til at færdiggøre deres 6 års skolegang, fordi de skulle tjene penge til familien. Disse piger er vel ikke mindre intelligente af den grund ?
Uanset om udgangspunktet er at bolle 25 timer i døgnet, så kan pigen sgu godt ha brikker at flytte med alligevel.
Om pigen er højtuddannet eller ej er ikke en faktor for om hun "kan følge" mandens tankegang når han kommer hjem og "læsser" af efter en god/træls dag på jobbet... eller hvad han nu har bedrevet som han trænger til at snakke om. Eller om hun har ideer, input og øvrigt der kan berige forholdet udover de "25 timers bolleri"......

Mon ikke den begrænsende faktor i lidt for mange tilfælde er mandens fordomme og manglende vilje/evne til at udnytte det potientiale som langt de fleste kvinder har..... Pattay, rismark eller højere uddannelse ??

Og ja.... jeg kunne sagtens komme med en lang smøre om min egen kone og alle hendes fortræffeligheder. Men det vil jeg undlade, og kun nævne at jeg blir positivt overrasket ganske ofte over hendes fantastiske evne til at opfatte og analysere alt det ævl fra mit arbejdsliv, som jeg "beriger" hende med Grin

Olsen99
Afslutningsvis maa jeg saa konstatere at det kun er min kone og jeg som oplever denne klasseforskel.......Det undrer mig en del.Smile
Olsen99.

Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen.

bagerbager
Olsen99 skrev:

Afslutningsvis maa jeg saa konstatere at det kun er min kone og jeg som oplever denne klasseforskel.......Det undrer mig en del.Smile
tillykke til dig og din kone med titlen som de eneste i jeres klasse,hold kæft der må være tomt i jeres omgangskreds når i 2 er de eneste der er i jeres klasse. men jeg har tilgengæld en blandet klasse fordeling når jeg vælger min partner i pattaya.uanset hvem jeg vælger så vil vi stadig være være total top klasse i vores kategori.

Olsen99
BB.

Du tager ganske fejl, vi har en stor omgangskreds, som dog er paa niveau med os selv.Vi har ingen venner som sider og skaber sig paa en bar...Det er saa vores valg.

Dermed ikke sagt at jeg ikke besoeger en bar i ny og nae, for det goer jeg da, og det er da ogsaa ganske sjovt til tider, men alt med maade, det soergelige er dog at sidde og se luderen og turisten, ja, den ene er jo klogere end den anden..Headbanger

Der kan da ikke vaere noget mere tomt end at rende rundt i ex. Pattaya og goere sig selv til grin.5555

Mon ikke du ville levet livet anderledes, hvis du boede her ude fast ?
Olsen99.

Webmaster
[img]http://www.healthstones.com/knights_and_dragons_store/schleich_world_of_knights/schleich_courtiers/schleich_court_jester/schleich_court_jester.jpg[/img] is not a valid Image.

Som billedet nok så tydeligt illustrere så har det i århundrede været acceptabelt at invitere jævne folk indenfor hos den herskende klasse. Bare rolig, det er ikke en opfordring til at skifte profilbillede.

Olsen99 skrev:

Hvad siger Deres hustru til at De benævner Fruen som en simple kone ?

Jeg finder det både overraskende og uforståeligt at De udstiller Deres ægtefælle på så skammelig vis, nu når man tager De og Deres ægtefælles plads i det thailandske samfunds hierarki i betragtning. Det virker nærmest på mig med den simple udmelding at De simpelthen ikke er i stand til at begå Dem på de bonede gulve. Kort sagt en charlatan på glat is.

Selvfølgelig findes der kredse hvor betegnelsen kone ikke opfattes som en nedsættende betegnelse, men det er jo ikke ligefrem disse kredse som De forgiver at tilhøre. Betegnelsen kone har tidligere været ophav til flere gode diskussioner herhjemme i Danmark omkring det nedsættende - også på nettet (Link: 1 / 2). Men selvfølgelig havde De nok allerede forladt landet og frasagt Dem Deres tilhørsforhold inden disse diskussioner opstod.

Men uanset hvad, så er undertegnende glad og lettet over ikke at være del af Deres omgangskreds. De må have et ensomt liv, hvis man lige sortere den røvslikkende pøble fra. Hvis der ikke alene er tale om vrangforestillinger som bliver afsløret næste gang der bliver hældt sprut indenbords..
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
svendborg
Jeg har det ikke godt lige nu EDB Olsen for jeg må jo nok medgive dig i, at du jo nok har ret i det du siger...klasseforskel..

Der er enorm store klasseforskel i Thailand, og det mærker man i hverdagen, i mange henseender.

EDB Olsen dette kræver vel også, at man har hank til de kredse, men det har du og andre så...

Dette gør vel ikke alle os andre landlige idioter til mennesker, som ikke ved en dyt om noget som helst., men det at vi hygger os i vores enfoldighed, kan vel ikke få dit tis i kog... eller kan det... EDB Olsen.

Olsen har da ikke et ensomt liv, for han lever trods alt dette han har valgt, vil jeg tro................

Webmaster skrev:

[img]http://www.healthstones.com/knights_and_dragons_store/schleich_world_of_knights/schleich_courtiers/schleich_court_jester/schleich_court_jester.jpg[/img] is not a valid Image.

Som billedet nok så tydeligt illustrere så har det i århundrede været acceptabelt at invitere jævne folk indenfor hos den herskende klasse. Bare rolig, det er ikke en opfordring til at skifte profilbillede.

Olsen99 skrev:

Hvad siger Deres hustru til at De benævner Fruen som en simple kone ?

Jeg finder det både overraskende og uforståeligt at De udstiller Deres ægtefælle på så skammelig vis, nu når man tager De og Deres ægtefælles plads i det thailandske samfunds hierarki i betragtning. Det virker nærmest på mig med den simple udmelding at De simpelthen ikke er i stand til at begå Dem på de bonede gulve. Kort sagt en charlatan på glat is.

Selvfølgelig findes der kredse hvor betegnelsen kone ikke opfattes som en nedsættende betegnelse, men det er jo ikke ligefrem disse kredse som De forgiver at tilhøre. Betegnelsen kone har tidligere været ophav til flere gode diskussioner herhjemme i Danmark omkring det nedsættende - også på nettet (Link: 1 / 2). Men selvfølgelig havde De nok allerede forladt landet og frasagt Dem Deres tilhørsforhold inden disse diskussioner opstod.

Men uanset hvad, så er undertegnende glad og lettet over ikke at være del af Deres omgangskreds. De må have et ensomt liv, hvis man lige sortere den røvslikkende pøble fra. Hvis der ikke alene er tale om vrangforestillinger som bliver afsløret næste gang der bliver hældt sprut indenbords..

+1

Olsen99
Mange indlaeg fra visse af jer ,faar mine tanker hen paa et billede af den farang/thai. som man oplever i f.eks. " koebt fri til kaerlighed" og " fra Thailand til Thy "

Pibe

Tak for debatten.Sunflower
Redigeret af Olsen99 d. 30/01-2012 09:25
Olsen99.

svendborg
Nu kan vi vel ikke komme længere ned i sølet JOSOLSEN EDB ekspert i Bangkok...

Det er dog det mest nedsættende jeg har været vidende til på det sidste, på de forskellige sites omhandlende Thailand.

Det kan vel konstateres at en spradebasse som dig, kan få folk i gang med fortællinger om, hvordan det ikke skal være.

Selv Webmaster er hoppet på vognen, så man må vel bare konstatere, at hvis du havde brug for succes med os middelmådige thailandsfarer, så er din succes da nået...

Så fortsæt du da bare med din upper class meninger... for du ved jo alt.... eller hvad....

patirak
Olsen99 skrev:

Mange indlaeg fra visse af jer ,faar mine tanker hen paa et billede af den farang/thai. som man oplever i f.eks. " koebt fri til kaerlighed" og " fra Thailand til Thy "

Pibe

Olsen99, Kunne du ikke fortælle hvordan du fandt din kone?

Måske interessant for de stakkels sjæle her, der desperat søger kærligheden i Thailand og må nøjes med simple barpiger.

Mødte du hende i 7-eleven, uden for et universitet, på en konference... Hvor?

Hvor gammel er hun? er hun tidligere gift? Hvorfor tror du hun valgte netop dig (en farang) og ikke en Thai, som de fleste Thai-kvinder ville foretrække?

Du kunne måske sprede nogle "guldkorn" ud til de søgende mænd her på sitet, så de finder en ordentlig kvinde.

Olsen99
Olsen99 skrev:

Olsen99.

rukka
bk skrev:

Olsen99 skrev:

Jeg kunne ikke leve med en luder fra ex. Pattaya....Hun har daarlig skolegang, hun ved hvordan man planter ris ( RESPEKT ) Hvadskal jeg dog tale med hende om, at bolle 25 timer i doegnet, det bliver man da ogsaa traet af..

Det du skrev der er at blande begreberne sammen......... Cool

Du generaliserer ud fra at hun er luder i Pattaya. Helt uden at forholde dig til om hun er der efter eget valg eller familiens ønske. For få år siden var hovedparten af "luderne", sendt på "arbejde" af familien. Uden mulighed for at vælge fra, da de ellers ville være "bad girl" i familiens øjne. Nu er situationen ikke helt den samme, og procentdelen af piger der selv har valgt det "lette" liv er højere.
Om man har god eller dårlig skolegang har intet med intelligensniveau at gøre. Udelukkende et spørgsmål om at være oplyst eller ej.
Jeg har mødt mange piger der ikke kunne få lov til at færdiggøre deres 6 års skolegang, fordi de skulle tjene penge til familien. Disse piger er vel ikke mindre intelligente af den grund ?
Uanset om udgangspunktet er at bolle 25 timer i døgnet, så kan pigen sgu godt ha brikker at flytte med alligevel.
Om pigen er højtuddannet eller ej er ikke en faktor for om hun "kan følge" mandens tankegang når han kommer hjem og "læsser" af efter en god/træls dag på jobbet... eller hvad han nu har bedrevet som han trænger til at snakke om. Eller om hun har ideer, input og øvrigt der kan berige forholdet udover de "25 timers bolleri"......

Mon ikke den begrænsende faktor i lidt for mange tilfælde er mandens fordomme og manglende vilje/evne til at udnytte det potientiale som langt de fleste kvinder har..... Pattay, rismark eller højere uddannelse ??

Og ja.... jeg kunne sagtens komme med en lang smøre om min egen kone og alle hendes fortræffeligheder. Men det vil jeg undlade, og kun nævne at jeg blir positivt overrasket ganske ofte over hendes fantastiske evne til at opfatte og analysere alt det ævl fra mit arbejdsliv, som jeg "beriger" hende med Grin

Spasser godt skrevet. . . . .

bk
rukka skrev:

Spasser godt skrevet. . . . .

Bukker og takker Til hest

Olsen99 skrev: Tak for debatten
. Sunflower

Hold da op mand... blir du hurtigt sur eller hvad?
Selvfølgelig skal du da ikke besvare alle de latterlige spørgsmål om din kone, fortid osv osv...... rager kun dig og hende.
Men omvendt så er det sgu da lidt fedt at du kan hive folk så langt frem på kanten af stolen at de både glemmer deres Singha og gode opførsel. Ikke mindst webmaster har da brillieret helt extremt, ved at træde langt ud over de grænser, jeg troede en sådan personage burde ha, for at kunne administrere sider som denne Grin

Godt gået Olsen !!!! LOL LOL

Olsen99
Ej sur, men kommer ikke videre.

Ang. web...Ja, hva' var for ord han brugte :

"De må have et ensomt liv, hvis man lige sortere den røvslikkende pøble fra. Hvis der ikke alene er tale om vrangforestillinger som bliver afsløret næste gang der bliver hældt sprut indenbords.."

Altsaa jeg er et fuldt roevslikkende individ med vrangforestillinger, hvis ikke det er at gaa efter manden og ej bolden, saa ved jeg da ikke hvad..Men jeg kan ta' det..

Web ytrer sig som privatperson og burde derfor ogsaa overholde reglerne for person angreb !

Dette er skrever til web som privat person, saa haaber da ikke at jeg bliver sloejftet.
Olsen99.

vandango
Olsen99 skrev:

, saa haaber da ikke at jeg bliver sloejftet.

Du bliver på et eller andet tidspunkt hældt ud af gruppen, sådan plejer det jo at gå - ik' ? Wink

patirak
LOL LOL Denne tråd er altså ret morsom...

Olsen, fortæl os nu hvordan du bar dig ad med at møde den mest hellige og fantastiske kvinde i Thailand. En kvinde i en klasse for sig...

Skulle mit forhold gå i stykker, da min partner og jeg ikke kan kommunikere og kun dyrke sex døgnet rundt - så ville det være fedt med lidt råd om hvor "the real good girls" hænger ud...

Det ville også være fedt med lidt råd om hvad det kræves for at score sådan en kvinde... Hvor rig skal man være? Hvilken klasse skal man tilhøre (So-So eller Hi-So), Skal man se godt ud - o.s.v.

Please... giv os inspiration og hjælp os til et bedre liv....

Olsen99
Hellig , Nej. Buddhist.

En klasse for sig, Ja.

Morsom traad, ja.

Tuttelu Tralla
Olsen99.

vandango skrev:

Olsen99 skrev:

, saa haaber da ikke at jeg bliver sloejftet.

Du bliver på et eller andet tidspunkt hældt ud af gruppen, sådan plejer det jo at gå - ik' ? Wink

Rolll

Webmaster
Olsen99 skrev:
"De må have et ensomt liv, hvis man lige sortere den røvslikkende pøble fra. Hvis der ikke alene er tale om vrangforestillinger som bliver afsløret næste gang der bliver hældt sprut indenbords.."

Altsaa jeg er et fuldt roevslikkende individ med vrangforestillinger, hvis ikke det er at gaa efter manden og ej bolden, saa ved jeg da ikke hvad..Men jeg kan ta' det..

Jeg kan så konstatere at De hellere ikke er bekendt med begreberne De, Dem og Deres.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: