Se indlæg
Enkeltbillet direkte CPH-BKK
|
|
Lung Per |
Lagt på d. 20/01-2012 01:30
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 50 |
På SAS' website kan man købe en billet CPH-BKK og retur, hvor hver vej koster ca. kr. 3.100.- Men går man ind og vil købe en ENKELTBILLET CPH-BKK skal man af med ca. kr. 12.778.- Det hænger jo ikke sammen. Det samme gør sig gældende med Thai. Min thailandske kone skal hjem på en enkeltbillet, da hendes returbillet er overskredet og ikke kan ændres. Og det er kun direkte fly CPH-BKK der duer, altså SAS og Thai.. Hvordan får man en billig enkeltbillet med SAS eller Thai? |
|
|
handy |
Lagt på d. 20/01-2012 02:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
Køber en retur og smider hjemrejsen bort....det har altid været sådan....airberlin er billige men er jo ikke direkte....god weekend..... |
|
|
natty |
Lagt på d. 20/01-2012 02:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Det hænger sådan set heller ikke logisk sammen, men luftfartslogik er tit for viderekomne. men det kan vel værre at man enten ikke får brug for returbilletten eller absolut ikke kan nå retur flyet? ;-)
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
maichai |
Lagt på d. 20/01-2012 03:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 277 |
Handy skrev Køber en retur og smider hjemrejsen bort....det har altid været sådan....airberlin er billige men er jo ikke direkte....god weekend..... OG Natty skrev Det hænger sådan set heller ikke logisk sammen, men luftfartslogik er tit for viderekomne. men det kan vel værre at man enten ikke får brug for returbilletten eller absolut ikke kan nå retur flyet? ;-) Men Hvad så hvis man gør det omvendt køber en retur fra CPH til BKK over nættet og smider udturen ud eller slet og ret lader være med at bruge turen fra CPH til BKK fordi man er her ude Kan man så være sikker på at man kan bruge returen fra BKK til CPH eller kan feks airberlin eller for den sags skyld thai eller sas nægte dig at tage med ( selv om du står med billetten i hånden ved skranken ) da du ikke har brugt udturen her tænker jeg på hvis luftfartsselskabet ikke kan se du er rejst ud booker de måske din retur til nogle andre og så står man med håret i postkassen og har betalt for en returbillet du slet ikke kan bruge Er der nogle her der har erfaringer med dette MVH MAICHAI Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 20/01-2012 04:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Kan man så være sikker på at man kan bruge returen fra BKK til CPH eller kan feks airberlin eller for den sags skyld thai eller sas nægte dig at tage med ( selv om du står med billetten i hånden ved skranken ) De fleste annullerer returrejsen, hvis man ikke har brugt udrejsen. Det står med småt i betingelserne. Hvis man ikke kan finde noget i betingelserne, eller man vil være sikker, kan man spørge. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/01-2012 10:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
ja nu er det ikke til at se hvor i landet du er... men inde hos thai travel kan man købe enkeltbilletter på halmtorvet |
|
|
maichai |
Lagt på d. 20/01-2012 11:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 277 |
SONNY SKREV ja nu er det ikke til at se hvor i landet du er... men inde hos thai travel kan man købe enkeltbilletter på halmtorvet Sonny gælder det også mig jeg har fast adresse herhjemme i Thailand men mit spørgsmål gik på om man kunne komme til Dk på en returbillet uden at bruge den til Thailand først og vdet samme skrev lung Per om med hendsyn til en billig billet til DK MVH MAICHAI Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 20/01-2012 12:10
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
maichai skrev: SONNY SKREV ja nu er det ikke til at se hvor i landet du er... 1) men inde hos thai travel kan man købe enkeltbilletter på halmtorvet Sonny gælder det også mig jeg har fast adresse herhjemme i Thailand men mit spørgsmål gik på 2)om man kunne komme til Dk på en returbillet uden at bruge den til Thailand først og vdet samme skrev lung Per om med hendsyn til en billig billet til DK MVH MAICHAI 1) Rigtigt men til en pris som er ofte højere end en "billig 21 dages retur billet". Og gælder for alle , ikke kun hos TT. 2)NEJ! . På en billet CPH-BKK-CPH skal du starte din rejse i DK, ellers ville den blive annuleret p.g.a. "No Show"(og dermed tabt). Tilgengæld er selskaberne fuldstændige ligeglade om I ville smide jeres returbillet væk eller ej, men de ville være yderst taknemlige hvis I fortalte dem det ved ankomsten i BKK, således at de kan disponere over jeres pladsreservation til hjemturen, da de iflg. jeres "kontrakt" (billetkø er forpligtet til at sørge for jeres hjemtransport. Det har ingen konsekvenser for jer, hvis I gører det p.g.a. I skal blive i TH, men en "gevinst" for selskabet. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Spring til debat: |