Se indlæg
Faranger, Barpiger og Forelskelse...
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 13:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 246 |
Klovn. Min kone har haft mit kort, samt staaet for det oekonomiske de sidste 8 aar...........Er der noget galt i det ? At kvinden staar for oekonomi her i landet er normalen, saa jeg har ingen bekymringer hvad det angaar, der er aldrig forsvundet saa meget som en boejet satang......og jeg behoever ikke at tjekke hende. Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 18/01-2012 13:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
patirak skrev: [quote]skrev: At hive en kvinde ud af miljøet og baren er mega svært og kræver også at hun selv vil det. Penge er ikke alt i den henseende. Det er der bare enormt mange, der ikke forstår præcis og god observation....det er nemlig en illusion at alle barpiger er små uskyldige slaver der venter på at Richard Gere kommer og redder dem fra deres 'misery' og giver dem et trygt og sikkert liv i et ægteskab. Nøjagtigt som hos mænd der går på bar...ikke alle mænd er desperate for at få en kæreste/kone el. forlade miljøet...men blot ønsker at hygge sig med sprut og damer, for nogle måske kun i perioder, ferier o.lign...for andre er det hverdag.....måske har de før været gift, fået børn og gider ikke dette 'borgerlige' og almindelige fornuftige liv igen....nøjagtigt er det med disse barpiger... det kræver nemlig at begge er villig til at forlade miljøet (eller fortsætte i anden rolle) og at begge også kan give slip hvis det kræves og tage et ægteskab seriøst...at blive gift hvor begger parter stadig holder til i miljøet kan give enorme komplikationer efter min mening, men fungerer dog mere el. mindre hos nogle... Redigeret af Anonym Bruger d. 18/01-2012 13:42 |
|
|
patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 14:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
JS skrev: patirak skrev: [quote]skrev: At hive en kvinde ud af miljøet og baren er mega svært og kræver også at hun selv vil det. Penge er ikke alt i den henseende. Det er der bare enormt mange, der ikke forstår præcis og god observation....det er nemlig en illusion at alle barpiger er små uskyldige slaver der venter på at Richard Gere kommer og redder dem fra deres 'misery' og giver dem et trygt og sikkert liv i et ægteskab. Nøjagtigt som hos mænd der går på bar...ikke alle mænd er desperate for at få en kæreste/kone el. forlade miljøet...men blot ønsker at hygge sig med sprut og damer, for nogle måske kun i perioder, ferier o.lign...for andre er det hverdag.....måske har de før været gift, fået børn og gider ikke dette 'borgerlige' og almindelige fornuftige liv igen....nøjagtigt er det med disse barpiger... det kræver nemlig at begge er villig til at forlade miljøet (eller fortsætte i anden rolle) og at begge også kan give slip hvis det kræves og tage et ægteskab seriøst...at blive gift hvor begger parter stadig holder til i miljøet kan give enorme komplikationer efter min mening, men fungerer dog mere el. mindre hos nogle... Netop og det er præcis derfor at seriøse forhold til barpiger er langt vanskeligere end til almindelige piger. Farangen der kommer på ferie i Thailand og savner en partner, vil dog typisk kun møde barpigen - og så har vi jo allerede problemet.... Han bliver forelsket, han tror at hun vil gøre alt bare for at komme ud af baren.... Han tilbyder at sende hende nogle penge og lover hende guld og grønne skove... Hun siger "ja" tak og lover ham at stoppe.... Han kommer ikke hurtigt tilbage til Thailand som lovet..... Hun holder sig måske væk fra baren et stykke tid - men begynder så at kede sig.... Han finder så ud af, at hun stadig arbejder i baren.... Han skriver om hans "løgner" kæreste på nettet til andre Faranger.... Hun fortæller sine veninder om hendes "løgner" Farang kæreste.... Forholdet går i stykker og alle peger fingre ad hinanden.... |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 14:34
|
Klovn skrev: Olsen99 skrev: Min kone fik mit bankkort for mange aar siden, alt bliver betalt og jeg skal ikke bekymre mig om noget. DER ER STADIG OVERSKUD PAA KONTOEN HVER MD. Hun tjener dog ogsaa selv en god sjat pr. md. Er livet ikke skoent. Hmm..du er da vist, en heldig kartoffel prøv nu at være lidt ærlig over for dig selv ! det ville klæ" dig,og gøre dig mere troværdig....... Lige praecis her nedgoere KLOVN samtlige Thai piger. Kan du hoere dig selv KLOVN ? saa fint at du griner......af dig selv. Dem som har en veluddannet kone som ogsaa kan tage vare paa oekonomi, de skal mistaenkeliggoeres, men nu skal jeg fortaelle jer en ting, det bunder i bund og grund i jalousi fordi at nogen maa noejes med en x luder som for det foerste ikke er saa klog, lidt sprog, ja hun er kaerlig der skulle jo gerne falde en guldring mere af. Nu er det sq mig der griner...har set masser af gange. hahahaha Kan du taale at faa lidt most igen klovn ? eller er sandheden ikke gaaet op for dig endnu, jeg mener saadan lidt om trovaerdighed osv. 555555555 Redigeret af Olsen99 d. 18/01-2012 14:43 Olsen99.
|
|
Klovn |
Lagt på d. 18/01-2012 14:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Olsen99 skrev: Klovn. Min kone har haft mit kort, samt staaet for det oekonomiske de sidste 8 aar...........Er der noget galt i det ? At kvinden staar for oekonomi her i landet er normalen, saa jeg har ingen bekymringer hvad det angaar, der er aldrig forsvundet saa meget som en boejet satang......og jeg behoever ikke at tjekke hende. Okay & tillykke med din "fine " kone,at hun har passet jeres konto er da helt "perfekt " du må så være milionær nu hvor der ikke er forsvundet så meget som en bøjet satang ! skal vi ikke bare lade den ligge her ? vi er på hvert sit level,er selv gift på 15 år og min konto er tom....men vi er sgu"stædig sammen,har 2 børn kommer til Thailand en gang om året hvor vi bor i vores lejlighed som er betalt......og her kunne jeg blive ved osv osv....når man er gift med en thai har man fælles økonomi om man vil eller ej,så fri mig for din præjken,om hvor ærlig din f...k..g kone er TAK |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 14:52
|
Ingen taler om en fin kone, min kone har saamaend bare visse vaerdier som passer mig ganske fint, tvivler sq at jeg ville finde disse vaerdier hos en x luder.......jeg taenkte nok at du boede i dk, det lyser dit indlaeg af. og faa at slaa det helt fast, saa bryder jeg mig ikke om ludere, de har ingen selvrespekt. god dag. oversat venligst : f...k..g , ja det er det du kalder min kone.. fortael fortael. hvor ærlig din f...k..g kone er jeg haaber da ikke at du skriver det som jeg tror. Redigeret af Olsen99 d. 18/01-2012 15:20 Olsen99.
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 18/01-2012 15:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
min mening er HOLD DIG LANGT VAEK FRA DE PIGER, brug dem som glaespiger IKKe andet, de fleste kommer fra issan og har kun penge i hovedet |
|
|
HJB |
Lagt på d. 18/01-2012 15:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 71 |
Hvà faen er en F.K.G kone for noget ??? |
|
|
patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 15:36
|
Hold da helt op hvor kan I hurtigt komme op at skændes om helt tåbelige ting... Alle kvinder er forskellige... købekvinder eller ej.... INGEN er perfekte!!! Jeg kan ikke se hvad det gavner er kaste mudder efter hinanden??? |
|
|
patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 15:37
|
PATINYA skrev: min mening er HOLD DIG LANGT VAEK FRA DE PIGER, brug dem som glaespiger IKKe andet, de fleste kommer fra issan og har kun penge i hovedet Tro det eller ej, men hvis vi taler generelt - så er jeg faktisk helt enig med dig. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 18/01-2012 16:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Sjovt som alle bærspiserne huserer i denne tråd, i en anden gruppe lever de i fred side om side, men huserer åbenbart kun på DTW for at lave ballade. |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 18/01-2012 16:44
|
Ja jeg er gift med en Thai-luder ! kunne ikke finde andet i Thailand |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 18/01-2012 16:46
|
vandango skrev: Sjovt som alle bærspiserne huserer i denne tråd, i en anden gruppe lever de i fred side om side, men huserer åbenbart kun på DTW for at lave ballade. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 18/01-2012 17:22
|
God humor!... |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 18/01-2012 17:28
|
Olsen99.
|
|
PATINYA |
Lagt på d. 19/01-2012 14:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
Saa har du vaeret for ivrig eller soegt de fokrte steder, men klart det nemeste er at koebe en bar pige fri fra en bar, men hvad faar du med hjem besemt ikke kaerlighed, hvis du regner med det |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/01-2012 14:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
PATINYA skrev: Saa har du vaeret for ivrig eller soegt de fokrte steder, men klart det nemeste er at koebe en bar pige fri fra en bar, men hvad faar du med hjem besemt ikke kaerlighed, hvis du regner med det jeg tror at 'Klovn' lidt ironisk (forhåbenligt) antydede at der ikke findes andet end ludere i Thailand... |
|
|
fckguld |
Lagt på d. 19/01-2012 15:58
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
PATINYA skrev: Min erfaring siger pigerne fra bangkok og syd er meget meget værre .
min mening er HOLD DIG LANGT VAEK FRA DE PIGER, brug dem som glaespiger IKKe andet, de fleste kommer fra issan og har kun penge i hovedet DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Boes |
Lagt på d. 19/01-2012 16:05
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Det virker unagteligt som om vi trods alle sparrer af Webmoster har faaet en ny JD eller SUK ind ad bagdoren. 8 / 9 inlag per dag ligger i den hypomaniske ende af skalaen. Men go on - fin underholdning. "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
larsen99 |
Lagt på d. 19/01-2012 16:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 372 |
Alle kvinder er ludere, det er bare et spørgsmål om prisen.
|
|
Spring til debat: |