Se indlæg
 Udskriv debat
Oel i Thailand for billige penge
jorn
Skide godt MisterM! GrinGrinGrinGrinGrin

Man skal finde det bedste og er det ikke i smagen saa maa man jo bruge andre praeferanser!!GrinGrin

Ben skrev:
Dubliner brygger ogsaa deres egen oel (1 lys/1moerk) og smager fint - andetsteds at proeve mange importerede oel er Night Market oel basaren. Erdinger og mange andre i store maengder.

Er der "The Dubliner" i BKK? Kan jeg virkelig have overset den? mmmmh! Jeg tror har jeg set den i sukhumvit, men af uransaglige aarsager saa har jeg vaeret der endnu!

Mener du: Suan luam nigth market, ram 4, taet ved Silom i BKK?Grin

Der har jeg faktisk ogsaa smagt flere typer oel, men igen, saa er det meste de saedvanlige gengangere.Grin

Kimpil: Jeg tror ikke din ide er saa tosset! men det kaerver at man satser en god slat penge! og med en kaerste der er alkaholiker, saa tror jeg sgu ikke det ville vaere en god ide for mig at starte et bryg hus!......Wink Men jeg ville gerne...................Smile
“Music is the only language I whirly understand"

Robert Kronberg
Tja, indrømmet, jo det er vist også sket for mig, at jeg har valgt øl efter MisterMs metode...

http://www.danishschool.dk/thailand/
ben
Ja Dubliner ligger paa Sukumvit (er det 33 eller 23? naa, men ikke langt fra Asok), og vi taler det samme night marked (v. Lumpini station). Skaal!

rinpoche
Hvad med Beer Lao eller Angkor Beer, er der nogle af jer der har set dem til salg i bkk eller thailand i det hele taget?

De er mildere i smagen end de "rå" thai-øl, synes jeg. Een der smager lidt hen i den retning er Singha Draught.

mvh
rinpoche

ben
jeg har drukket dem begge men aldrig set dem til salg her. Skaal!

Frank
Hermed et forslag til en afstemning: Hvilken øl foretrækker du i Thailand?

Men vent lige mindst 86 dage, så jeg har en chance for at deltage med et kvalificeret bud.Pfft

jorn
Ja hvorfor ikke? en bruger afstemning om den bedste oel i ThailandGrin

Her med en opfordring til webmaster! Men vent lige paa frank, han har stadig 86 cm til bage paa maalebaandet!Wink

ben
Og jeg foreslaar 3 "klasser": oekonomioel (ca. 18-20 B/daase) Cheers/Leo/Chang/Red Horse/Thai Beer, Archa, mellem klasse 24-30 B per daase: Singha, Tiger,Asahi,Heineken og saa alle de andre importerede/dyrere.
Skaal!

jorn
godt for slag ben!

For at styrke valget og goere det lidt mere interresast, saa vil jeg opfordre til at div. bryggerier bliver tilbudt at sponser "kaffekassen"
og at de til gengaeld faar lov til at indsaette et billede af "dagens" eller "ugen" oelpige! evt. kan vi lave et "legat" og bagefter lave en afstemning om hvilken "oelpige" der "goer sig bedst" legatet skal naturligvis gives den vindende oel pige! Wink

Det kan vel ikke goere noget at der "foeres" en valg kampagne!Grin

Spring til debat: