Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Man skal finde det bedste og er det ikke i smagen saa maa man jo bruge andre praeferanser!!
Ben skrev:
Dubliner brygger ogsaa deres egen oel (1 lys/1moerk) og smager fint - andetsteds at proeve mange importerede oel er Night Market oel basaren. Erdinger og mange andre i store maengder.
Er der "The Dubliner" i BKK? Kan jeg virkelig have overset den? mmmmh! Jeg tror har jeg set den i sukhumvit, men af uransaglige aarsager saa har jeg vaeret der endnu!
Mener du: Suan luam nigth market, ram 4, taet ved Silom i BKK?
Der har jeg faktisk ogsaa smagt flere typer oel, men igen, saa er det meste de saedvanlige gengangere.
Kimpil: Jeg tror ikke din ide er saa tosset! men det kaerver at man satser en god slat penge! og med en kaerste der er alkaholiker, saa tror jeg sgu ikke det ville vaere en god ide for mig at starte et bryg hus!...... Men jeg ville gerne...................
Og jeg foreslaar 3 "klasser": oekonomioel (ca. 18-20 B/daase) Cheers/Leo/Chang/Red Horse/Thai Beer, Archa, mellem klasse 24-30 B per daase: Singha, Tiger,Asahi,Heineken og saa alle de andre importerede/dyrere.
Skaal!
For at styrke valget og goere det lidt mere interresast, saa vil jeg opfordre til at div. bryggerier bliver tilbudt at sponser "kaffekassen"
og at de til gengaeld faar lov til at indsaette et billede af "dagens" eller "ugen" oelpige! evt. kan vi lave et "legat" og bagefter lave en afstemning om hvilken "oelpige" der "goer sig bedst" legatet skal naturligvis gives den vindende oel pige!
Det kan vel ikke goere noget at der "foeres" en valg kampagne!