Se indlæg
 Udskriv debat
Rengøring i Tårnby
Hep
Hej allesammen,

Min kone og jeg har et lille rengøringsfirma og søger en person til at overtage noget rengøring vi har for et privat hjem.

Det drejer sig om 3½ til 4 timer ugentligt hver fredag. Der kan også være enkelte uger hvor der kan være noget strygning af tøj i samme hjem som normalt tager ca 2 til 2½ time.

Det er selvfølgelig ikke så mange timer, men hvis nu der skulle være en her med en Thailandsk kone eller bekendt, der går på Kastrup Ishøj Sprog- og Integrationscenter Afdeling Amager, er det en god lille tjans, da det ligger 2 minutter fra hvor der skal gøres rent.

Ideelt set vil vi helst have en person med eget firma / CVR nummer eller mod på at oprette dette. På den måde kan vi give en højere timeløn, da vi undgår at skulle afregne feriepenge og oprette særskilte forsikringer.

Hvis det er en person med eget CVR nummer kan der også blive tale om at overtage noget erhvervsrengøring (3 kontorer ugentligt) i vores ferieperioder.

Grunden til at jeg skriver herinde først er at jeg selv er gift med en Thai og husker hvordan min kone havde det i starten, da hun ikke havde noget at lave.

Hvis det lyder interessant så skriv mig en privat besked med kontaktdetaljer.

Mvh
Michael

Spring til debat: