Se indlæg
her er en masse gode billeder fra chiang rai
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/01-2012 06:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
https://plus.goog...4193887361 |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 04/01-2012 08:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hej Sonny fantastiske flotte billeder. Kim
|
|
|
Larsen73 |
Lagt på d. 04/01-2012 09:49
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 49 |
Hejsa , Rigtig gode billeder og mange flotte farver. Once you go Asian, you won't go Caucasian
|
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 04/01-2012 13:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Nu kender jeg tilfældigvis manden bag disse billeder-og det er da vist normalt, at man spørger inden man først bruger en andens billeder,eller hvad.? |
|
|
lung |
Lagt på d. 04/01-2012 14:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
Nu kender jeg tilfældigvis manden bag disse billeder-og det er da vist normalt, at man spørger inden man først bruger en andens billeder,eller hvad.? Nu linker Sony til en side hvor billederne ligger til offentlig beskuelse, hvad i alverden kan du se af problemer der ????? flotte billeder, og tak for linket (-: lung |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/01-2012 18:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
NoiNarak skrev: Nu kender jeg tilfældigvis manden bag disse billeder-og det er da vist normalt, at man spørger inden man først bruger en andens billeder,eller hvad.? JAmen kig dog før du skaber dig. Jeg bruger intet af andres. jeg linker kun til det sted..... så tag lige et tude kiks før du går helt i selvsving |
|
|
Lagt på d. 04/01-2012 19:52
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hej Brian Marinus elias NoiNarak Hvad brokker du dig over nu igen. En hel offentlig tilgængelig blomsterside, havde du copyrigth på de flotte billeder?? Tæl til mindst 20 inden du hugger i tastaturet! For meget brændevin nytårsaften? |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 05/01-2012 01:10
|
Ok. OK.-taget til sig-var for hurtig der-og undskylder dette. Men inden hele ulvekoblet går helt over gevind-så kender jeg som sagt manden og ved at han hat flere blogs rundt omkring og var helt sikker på, at han havde copyright på sine ting-men burde have undersøgt det først-korrekt. Girobank-jeg ved ikke hvad du mener med dine hentydninger til druk-som jeg før har fortalt herinde, er det yderst minimalt hvad jeg drikker,så den slags bemærkninger har du intet belæg for at komme med og aner ikke hvorfor du i det hele taget gør det.??? |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 05/01-2012 01:55
|
Unskylder min kommentar-skal hilse fra manden og sige, at han er glad for at folk interreserer sig for hans billeder og han takker,fordi du deler dem. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 05/01-2012 02:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Fremragende billeder, en fornøjelse at beskue. Takker for linket, sonny. mvh rinpoche |
|
|
Chase |
Lagt på d. 11/01-2012 23:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 116 |
Lorte billeder ! Er lige kommet hjem fra en 1850 km Mc tur i nord Thai og nu sagner jeg allerede stedet, og vil afsted igen NU! |
|
|
New-Hope |
Lagt på d. 12/01-2012 10:23
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 76 |
Meget flotte billeder og sikke en fantastisk natur, har desværre ikke selv været nord på, men kunne være det var på tide... Takker for kigget. Mvh NH |
|
|
sony |
Lagt på d. 12/01-2012 10:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja det skulle nærmest forbydes at sætte sådan nogle billeder ind, nu når man sidder her i det dødsyge danske vejr. For satan man får lyst til og tage det første og bedste fly og bare daffe afsted. Men noget andet er med chiang rai, er der virkelig så meget at se der? Har fået at vide det er en lille dødsyg by. Har desværre aldrig selv været der, men lysten er der i hvert fald når man ser de billeder. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
sony |
Lagt på d. 12/01-2012 11:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Det her billede er det også chiang rai? Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 12/01-2012 12:31
|
sony skrev: Ja det skulle nærmest forbydes at sætte sådan nogle billeder ind, nu når man sidder her i det dødsyge danske vejr. For satan man får lyst til og tage det første og bedste fly og bare daffe afsted. Men noget andet er med chiang rai, er der virkelig så meget at se der? Har fået at vide det er en lille dødsyg by. Har desværre aldrig selv været der, men lysten er der i hvert fald når man ser de billeder. Det kommer jo an på hvad man interreserer sig for-er man til fest,farver og det vilde natteliv,så er det bestemt ikke stedet at tage hen.Alt er lukket ved 1 tiden senest. Men kan man lide natur og kunst,gammel thai kultur osv.-ja, så er der masser at se og opleve heroppe. Var selv på den gyldne trekant igår,hvor man kan se,Thailand Myanmar og Laos,på en gang på tværs af floden. The white Temple,Blomsterparken-Mae Fa Luang Gardens(kaldet Doi Tung,til daglig)Art and Culture Park,Rock Climping i Zip liner,elefant ridning og polo(Kings Cup)ørne-udflugter(fotografering)-ja, man kan jo blive ved. Men som sagt man skal kunne lide naturen osv. for værtshuse osv. er der,men de lukker tidligt. |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 12/01-2012 12:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 246 |
nu tager jeg ikke til thailand for at se paa blomster, saa kunne jeg have blevet boende i Aarhus, jeg boede ved siden af botanisk have, det hvide tempel, det maa da ogsaa vaere det eneste som ikke findes andre steder, dvs. der findest dog et flot hvidt tempel i phitsanulok, men jeres der oppe er en ener, at staa og kigge paa at par nabolande kan jeg heller ikke falde i svime over. Naa men det jeg ville sige : jeg syntes at Chiang rai ligger alt for langt vaek fra ex. bkk. hvis man er fastboende...At barene lukker ved et tiden, goer de ikke det de fleste steder...naa, men saa kan man jo bare drikke videre paa natmarkedet..host host. En ferie i CR. er nok for mig. |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 12/01-2012 13:31
|
Nu skriver jeg jo netop også,at man nok skal have lyst til disse ting ellers er det nok ikke stedet-men du SKULLE lige af med noget galde endnu engang. Kan så trøste dig med, at du heller ikke er savnet,så at du ikke kommer er vist ikke det store tab. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/01-2012 13:56
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Her er lige lidt fra reglementet: §2 - Forstå andre medlemmers indlæg i bedste mening. §5 - Skriv kun indlæg i tråde, hvis du har noget at bidrage med. §7 - Hold dig til temaet i tråden. §9 - Undgå intern snak med bekendte. §11 - Ingen personangreb. §12 - Følg normale normer for god opførelse. Læs venligst reglementet én gang mere inden der postes nye indlæg. Noget tyder på et eller flere punkter ikke er forstået. Tak - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |