Se indlæg
Rejseforsikring til mere end 30dage (verden)
|
|
ingolf |
Lagt på d. 06/01-2012 19:04
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1068 |
Det er dog utroligt hvor meget L... i kan lukke ud, og under tiden mistede jeg 286$, fordi jeg kikkede på den forkerte skärm! Bare spörg FIDO hvor iriterende det er, og FIDO, jeg ved alt om STOP, Tr Stop og LIMIT, men jeg sidder jo og fölger med og synes ikke det var nödvendig---troede jeg ihvertfald---indtil jeg lige skulle läse noget totalt meningslös i en tråd et par minuttet,om nogen som ryger i totterne på hinander, over et svar jeg har fået fra et forsikringsselskab HN-- vender tilbage til dig senere, men hvad vi behöver er en forsikring som däkker os når vi er i TH, og rejsef. er for dyre, men vi har fået et godt tilbud på en års forsikring fra BUPA TH. Og FANDANGO, vogn op, vi snakker om forsikring ud over de daga vi har med fra indbo/kort forsikring. Dine 60 dages forsikring er sikkert OK for dig, for du behöver vel ikke mere Godt nytår på jer Redigeret af ingolf d. 06/01-2012 19:11 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
vandango |
Lagt på d. 06/01-2012 19:17
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
ingolf skrev: Det er dog utroligt hvor meget L... i kan lukke ud, og under tiden mistede jeg 286$, fordi jeg kikkede på den forkerte skärm! Bare spörg FIDO hvor iriterende det er, og FIDO, jeg ved alt om STOP, Tr Stop og LIMIT, men jeg sidder jo og fölger med og synes ikke det var nödvendig---troede jeg ihvertfald---indtil jeg lige skulle läse noget totalt meningslös i en tråd et par minuttet,om nogen som ryger i totterne på hinander, over et svar jeg har fået fra et forsikringsselskab HN-- vender tilbage til dig senere, men hvad vi behöver er en forsikring som däkker os når vi er i TH, og rejsef. er for dyre, men vi har fået et godt tilbud på en års forsikring fra BUPA TH. Og FANDANGO, vogn op, vi snakker om forsikring ud over de daga vi har med fra indbo/kort forsikring. Dine 60 dages forsikring er sikkert OK for dig, for du behöver vel ikke mere Godt nytår på jer Hov hov klap lige hesten, du er helt ude af trit med tråden, ObelixDK nævner flere gange noget om en 2 måneders forsikring. Dette er første indlæg og trådens start som jeg svarer på: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg har lige fundet ud af at den forsikring jeg har er pr 1-1-2012 blevet ændret så man ikke kan få forlænget forsikringen udover de 30 dage og har derfor opsagt den, så tænkte jeg om der var nogen herinde der kan anbefale et godt og relativ billig selskab hvor man kan få mere end 30dages forsikring? ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
ObelixDk |
Lagt på d. 06/01-2012 19:46
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
sikke et skænderi over noget som slet ikke har noget med mit spørgsmål at gøre |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 06/01-2012 21:33
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Jamen velkommen til DTW, Så skulle du prøve at skrive et ord uden bindestreg (det bliver for langt, synes nogen) eller endnu værre.. Svare på noget du faktisk har forstand på.. Det får virkelig helvede til at bryde løs.. |
|
|
Lagt på d. 06/01-2012 21:59
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Rettelse: Har nu nærlæst min egen familieforsikringspolice: Der er mulighed for at vælge: rejser på max. 30 dage, eller max 60 dage eller 90 dage. Standard er max 30 dage, hvilket jeg har valgt og så efterfølgende købe ekstra 30 eller 60 dage til efter behov. middelbart ingen selvrisiko. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/01-2012 23:44
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
girobank skrev: Har nu nærlæst min egen familieforsikringspolice: Der er mulighed for at vælge: rejser på max. 30 dage, eller max 60 dage eller 90 dage. Hvilket selskab? |
|
|
kisser |
Lagt på d. 19/02-2012 03:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 170 |
Vi har 60 dages Verdensforsikring med et MasterCard Globe SEB, tegnet via Forbrugsforeningen. Det koster nu for hele husstanden pr. år kr. 550,- og man behøver ikke at bruge kortet til rejsen. Ekstra dages forsikring skal så købes hos Chartis til dkr. 20,- pr. dag. Vi har brugt forsikringen i Hua Hin mange gange, Næsten hvert år med stort som småt. Vi har nogle gange lagt ud, men også ladet forsikringen betale med det samme mod at hospitalet beholder passet til næste dag. Vi er herude i 5½ måned om året og vi har aldrig haft problemer med forsikringen. De betaler hver gang prompte! |
|
|
baancamp |
Lagt på d. 19/02-2012 12:10
|
Begynder Antal indlæg: 21 |
Jvf rejseforsikring - hvis man er medlem af sygeforsikringen Danmark - kan man få en tillægsforsikring som man betaler via kontigentet - gælder i 60dage - man printer bare en rejseforsikring ud via hjemmesiden og viser den hvis man får brug for det - ikke noget med udlæg, forsikringen betaler straks. |
|
Spring til debat: |