Se indlæg
 Udskriv debat
Thai
styx32
Hej

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvorfor i har valgt en Thai pige i stedet for en pige fra phillipierne ?

Hvad er det der gør en Thai så speciel ?

Olsen99
Ph pigerne er alt for optaget af religion, de taler et daarligt engelsk og er fattige og ustabille, dres fam. er som regel farlige...Thai..TAK.

SteenJ
styx32 skrev:

Hej

Jeg kunne godt tænke mig og vide hvorfor i har valgt en Thai pige i stedet for en pige fra phillipierne ?

Ingenting Styx De kan blive lige tossederolFriends again

Olsen99
Sammenlingner du ogsaa paere og aebler 555555

esanboy
Olsen99 skrev:

Ph pigerne er alt for optaget af religion, de taler et daarligt engelsk og er fattige og ustabille, dres fam. er som regel farlige...Thai..TAK.

Så Thai pigerne er rige og stabile! LOL LOL hehe... Ph pigerne taler et betydeligt bedre Engelsk end en Thai pige. Farlige! Definerer ordet farlige. Hvad er det der gør dem farlige? Sgu lidt af en joke du fyrer af Olsen99.

Olsen99
Maaske jeg ikke lige var saa velformuleret..taenker lige lidt.. heheheheWink

L
styx32 skrev:

Hej

En årsag er jo nok at Thailand er et giga rejsemål, mens ikke så mange turister kommer til Philipinerne.
Så dem der møder en pige fra Philipinerne er som regel dem der arbejder aupair i DK.

styx32
Hvis jeg kunne vælge om så ville jeg have taget
En phillipiner

Thaier udgør det største minus pga bedestående punkter

1 sproget
2 de går kun op i at sende penge hjem
3 Religion

Phillipinere er langt bedre til engelsk og
Jeg tror de har nemmere ved at tilpasse sig i det
Danske samfund

Anonym Bruger
Ja styx

hvis jeg skulle starte forfra,
så ville jeg også vælge, en fra Philippinerne Sleeping good

Dem jeg kender som har en fra Philippinerne,
de har ikke de samme problemer med deres koner.

Olsen99
sonny skrev:

Ja styx

Dem jeg kender som har en fra Philippinerne,og ?

Og jeg har ingen problemer med min kone som er Thai.......og hun har ingen problemer med mig.........( 10 aar )

30411717
Olsen99 skrev:

hej jeg har været ph . gift di har kun i hovet at senne penge hjem og nor man er gift med den der fra så er man også gift med hile familen di er gode til englis

30411717
sonny skrev:

Ja styx

Dem jeg kender som har en fra Philippinerne,
hej sonny du skal bare hvide at di kun har i hovet at senne penge hjem jeg tor ike der den store forskel jeg har været gift med en der fra i 18 år så kenner til dem

30411717
Olsen99 skrev:

Maaske jeg ikke lige var saa velformuleret..taenker lige lidt.. heheheheWink
hej olsen ser du di er gode til englis og di elsker usa vis bare di kan komme der så er alt godt di tor gud er der

Nirvana
styx32 skrev:

Hvis jeg kunne vælge om så ville jeg have taget
En phillipiner

Thaier udgør det største minus pga bedestående punkter

1 sproget
2 de går kun op i at sende penge hjem
3 Religion

Phillipinere er langt bedre til engelsk og
Jeg tror de har nemmere ved at tilpasse sig i det
Danske samfund

Jeg har prøvedet Philippinerne og det holdt kun 2 1/2 år

og Thai laver bæder mad
Come As You Are

larschr5
Så vidt jeg ved kræver et ægteskab to parter. Og så nytter det sgu' ikke noget at man gifter sig fordi konen laver mad, gør rent og ellers gør alt hvad man siger.

Et ligeværdigt ægteskab med gensidig respekt er vigtigt for at få tingene til at fungere i længere tid. Det er tilladt at se indad.

Fordommene lever i bedste velgående herinde. Tror sgu' det er fordi i aldrig har mødt der rent faktisk ikke er sådan. Og de findes hvis man altså ikke leder de forkerte steder. Og måske hvis man ikke forhaster sig.

Fordi thaier og phillipinere er fattige finder de sig sikkert i flere ting, men hvis man ellers behandler dem ordenligt og snakker sammen om ens forventninger til hinanden så er man langt bedre stillet.

golfer
Tjah jeg mødte en Thai pige jeg rigtigt godt kunne li før jeg havde chancen for at møde en Phil - og det var måske logisk nok eftersom jeg rejste til Thailand Wink.

Jeg ser ikke de store forskelle (men jeg kender ikke Ph. pigerne ret godt) men Ph. pigerne taler helt sikkert bedre engelsk end Thai'erne så de hvis jeg havde været på konejagt ville jeg nok tage til Phil. - men det var jeg ikke - jeg var på golf og bade ferie i Thailand da jeg mødte "hende".

En af mine venner som bor i Thailand har en Phillipinsk pige (det er faktisk mit eneste kendskab til dem) og hun virker meget humørsyg og de har store problemer med kulturforskelle - selvom hende's engelsk er rigtigt godt så taler de tit forbi hinanden - hvilket hidser hende voldsomt op (de er dog nok lige gode til at misforstå).

Der er naturligvis store kulturforskelle mellem min Thai pige og mig, men hendes temperament er meget bedre og for det meste kan hun grine af tingene når vi går galt af hinanden - men nu er jeg jo naturligvis også meget forstående Grin - jeg ved dog ikke om hun er representativ for Thai pigerne.

Når det kommer til penge ser jeg ingen forskelle - de er begge fattige og går op i at hjælpe familien - men eftersom vi også i min familie gør alt for at hjælpe hinanden - så synes jeg da kun det er sympatisk. Hendes familie har endnu ikke bedt om noget fra mig, men skulle det komme er jeg da åben overfor det (indenfor rimelighedens grænse).

Min pige er efter min mening meget religiøs (men der skal nok heller ikke meget til før jeg synes det er meget), men det er ikke noget som jeg (negativt) mærker i det daglige og hun påtvinger mig heller intet af det - og så kan jeg da være ligeglad - up to you.

Udover en Thai har jeg prøvet at komme sammen med en Belgisk, Fransk, italiensk og kinesisk pige - og den bedste var ubetinget den italienske pige (selvom hun og hele familien var voldsomt religiøse) - men hun syntes desværre ikke jeg var det bedste valg Crying - min Thai veninde kommer dog ind på en sikker 2. plads.

rukka
http://nyhederne.....html?nidk

Spring til debat: