Se indlæg
 Udskriv debat
pattaya
hsn
Jeg ser mere syd Pattaya som centrum Smile ... Men der er også Hotel Dania, som er dansk ejet og han restaurant. Du kan se deres værelser på www.hoteldaniapat... ... Pænt hotel med gode priser.

Godt nok ligger Copenhagen næsten nede på Beach Road. Men jeg vil nu foretrække Dania.

thongsala
bagerbager skrev:

hotel diana in på 2 road/soi diana har billige priser og en super god morgen buffe. 10 min gå afstand til walkingstreet,så det kan da vist ikke være mere centrum.

Så skal man Dælme gå stærkt !

sony
thongsala 10 min kan man da sagtens gå det på, og jeg er dårlig gående lige for tiden.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
30411717 skrev:

carstenj skrev:

30411717 skrev:

hej er der nogle der kenner et godt sted i pattaya til under 900b med morgen mad i cemtrumYo baby

apex hotel som ligger på 2" road har priser fra 450 baht og op, og en kæmpe morgen buffet, og en lille svimming pool også.
har boet der flere gange og er tilfreds med både pris og standart.
tak for det

har boet på flere hoteller i pattaya og ja apex har en stor buffe men det vejer på ingen måde deres elendige værelses standard op... jeg er ikke sart, men jeg kommer aldrig på apex igen.. vores aircon var en isklump på væggen der larmede helt sindsygt.. for ikke at tale om de 500 cigaret mærker i madrassen..
det værste hotel jeg har boet på i pattaya.. men vi er heldigvis forskellige, smag og behag Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

ObelixDk
Jeg har selv boet på Renu House som ligger på Pattaya Sai 3 et par gange og det koster 600baht pr dag eller 8000baht for en måned (+5000baht i depositum ved en måned).. de har ikke nogen restaurant tilknyttet men 2minutters gåtur derfra er der spisesteder som jeg plejer at bruge.. god morgenmad til en billig penge.. det er heller ikke mere end 10minutters gang fra Walking Street (15min hvis man går langsomt Wink )

Link til deres gruppe på Facebook
http://www.facebo...864177949/

Amagerdreng
Må lige tilføje at det hedder RENU HOUSE A. Da der findes to Renu House ved siden af hinanden.
Sorry ObelixDK
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

ObelixDk
Amagerdreng skrev:

Må lige tilføje at det hedder RENU HOUSE A. Da der findes to Renu House ved siden af hinanden.
Sorry ObelixDK

Ja ok, beklager.. glemte et bogstav Wink

sony
b_j3ns3n skrev:

30411717 skrev:

carstenj skrev:

30411717 skrev:

hej er der nogle der kenner et godt sted i pattaya til under 900b med morgen mad i cemtrumYo baby

apex hotel som ligger på 2" road har priser fra 450 baht og op, og en kæmpe morgen buffet, og en lille svimming pool også.
har boet der flere gange og er tilfreds med både pris og standart.
tak for det

har boet på flere hoteller i pattaya og ja apex har en stor buffe men det vejer på ingen måde deres elendige værelses standard op... jeg er ikke sart, men jeg kommer aldrig på apex igen.. vores aircon var en isklump på væggen der larmede helt sindsygt.. for ikke at tale om de 500 cigaret mærker i madrassen..
det værste hotel jeg har boet på i pattaya.. men vi er heldigvis forskellige, smag og behag Smile

Jeg har godt nok aldrig boet på apex, men har som hr jensen kun hørt dårligt om hotellet. Kender da nogle stykker der har boet der, men de flyttede efter en overnatning, fordi de sagde der var meget indelukket.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Anonym Bruger
apex har også skruet op for priserne.

600 baht for mindstepris for rum.
og buffeen er også skruet godt op...
og værelserne,
de lugter gamle,og mega støj fra deres aircon,
men mange elsker at bo lige der.

so hellere op i soi buakow der kan man finde gode billige rum stadig.
Men folk anbefaler gerne dania.

http://www.pattay...ndex.shtml

eller her

http://www.sawasd...index.html

30411717
sonny skrev:

apex har også skruet op for priserne.

600 baht for mindstepris for rum.
og buffeen er også skruet godt op...
og værelserne,
de lugter gamle,og mega støj fra deres aircon,
men mange elsker at bo lige der.

so hellere op i soi buakow der kan man finde gode billige rum stadig.
Men folk anbefaler gerne dania.

http://www.pattay...ndex.shtml
tak til sonny

eller her

http://www.sawasd...index.html

hsn
Sonny > Det er Dania's gamle hjemmeside. Den nye smed jeg et link til tidligere Smile ... Begge virker dog stadig.

Spring til debat: