Se indlæg
 Udskriv debat
Billig med Emirates
ost22
Sad lige og tjekkede priser til maj. I går var prisen med Emirates kr. 49xx de fleste dage. I dag er prisen sat med til kr. 35xx. Dette gælder de fleste dage i maj og juni. Nogle dage er helt håbløse med lang skiftetid, men mange dage har 3-4 timer i Dubai hver vej.

kiml
ost22 skrev:
Sad lige og tjekkede priser til maj. I går var prisen med Emirates kr. 49xx de fleste dage. I dag er prisen sat med til kr. 35xx. Dette gælder de fleste dage i maj og juni. Nogle dage er helt håbløse med lang skiftetid, men mange dage har 3-4 timer i Dubai hver vej.

Slå koldt vand i blodet er næsten 100% sikker på at du kan flyve med Thai der ud i apr-maj til samme pris, så slipper du for de lange transit tider

laodenmark
Takker mange gange oplysningen. bookede lige ud april hjem i maj. 3208 kr. (10 % rabat for 'skyward members' er udemærket klar over de andre også kommer med med deres kampangne priser, men forventer ikke helt ned i samme leje. Og ok, inden alle mulige indlæg om at foretrække direkte, kan jeg god acceptere godt 3 timer i transit. for mig lige så fint at lande kl 1205. som tidligt om morgenen. Endnu engang tak for informationen
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

SteenJ
laodenmark skrev:
Takker mange gange oplysningen. bookede lige ud april hjem i maj. 3208 kr. (10 % rabat for 'skyward members' er udemærket klar over de andre også kommer med med deres kampangne priser, men forventer ikke helt ned i samme leje. Og ok, inden alle mulige indlæg om at foretrække direkte, kan jeg god acceptere godt 3 timer i transit. for mig lige så fint at lande kl 1205. som tidligt om morgenen. Endnu engang tak for informationen

Jeg forstår godt du købte, det kan ikke gøres billigere nu.
Hilsen Steen
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

ost22
Jeg rejser med golfudstyr og så bliver forskellen stører. Med Emirates må man have 30 kg baggage og golfudstyr med uden at betale ekstra. Golfudstyr koster mellem 600 og 1000 kr med andre selskaber.

Jeg har ikke købt endnu da jeg afventer de nesatte priser der normalt kommer i januar med Thai og SAS.

Spring til debat: