Se indlæg
Bubber i Pattaya
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 23/12-2011 18:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Jeg har kun været i Pat i en formiddag, og kan derfor ikke udtale mig om stedet. Jeg kan godt forstå at folk synes det er spænende at se de programmer Bubber laver. Det sætter vel lidt krydderi på folks lidt ensformige liv. Jeg må da også indrømme at jeg har set et par af programmerne, og synes egentlig at det er ok underholdning. Når det så er sagt, så er jeg pi...... træt af at Thailand altid sættes i forbindelse med ludere. Ja der er meget prostitution men også så meget andet. Jeg elsker Thailand! Både for det vilde natte/festliv, men bestemt også for den skønne natur mm. Jeg håber virkelig at Bubber også får vist lidt af det. God jul til jer alle. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 23/12-2011 19:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
udsendelsen handler vel om det som der 'sælger kuponer' og da faktum er at pattaya er en 'livlig' by. med en noget som ikke ses mange andre steder i verden ( i samme grad) dermed vel meget logisk der fokuseres på nattelivet bla. især når det nu er noget som kan give gode seertal. jeg syntes det er sjovt at mange uvidende dansker som ser udsendelse generalisere og syntes det nu også er forfærdeligt i pattaya. Lige så sjovt er det at konstatere at ivrige forsvarer af thailand og især pattaya har travlt med at generalisere over div udsendelser, artikler dernede fra.. Kan vi ikke bare tage det med Thai sind og sige 'Mai pen rai' er udemærket klar over en del Thaifarer overhovedet ikke bryder sig om pattaya andre syntes godt om at befinde sig der. Men det er vel ikke anderledes en nogle bedre syntes om århus, aalborg, eller 'stenbroen' Så er vi forskellige. Og fordi jeg syntes det er fint at være et sted behøver andre jo ikke at være enige. Jeg tror uanset hvem det er der havde lavet en udsendelse dernede fra, ville vedkommende blive skældt ud herinde. Da en sådan udsendelse med stor sikkerhed vil have samme indgangsvinkel hver gang Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
patirak |
Lagt på d. 23/12-2011 19:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Kæresten, hendes søn og jeg tager tit en taxa til Pattaya i weekenderne, når vi ikke gider være i Bangkok. Jeg synes det er et fint sted at slappe af. Walking Street siger mig af naturlige årsager ikke så meget mere, men det er altså et sjovt sted at gå i byen... Jeg anede ikke der var mange ludere der... |
|
|
Frank |
Lagt på d. 23/12-2011 19:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
Jeg kan lige se den mandlige del redaktionen af "Danmark ifølge Bubber" for mig, idet de får den idé at lave en udsendelse om Pattaya: Betalt "ferie" uden konen i Pattaya - jeps vi er på! |
|
|
patirak |
Lagt på d. 23/12-2011 19:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Frank skrev: Jeg kan lige se den mandlige del redaktionen af "Danmark ifølge Bubber" for mig, idet de får den idé at lave en udsendelse om Pattaya: Betalt "ferie" uden konen i Pattaya - jeps vi er på! Ja, den er ikke svær at sælge... Vi holder i vores firma et "teambuilding" arrangement i Pattaya i Februar, for ledelsen som kun består af mænd... Alle er meldt til, hvilket normalt ikke er tilfældet... |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 23/12-2011 20:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Det er det samme hver gang man lave en udsendelsen eller en avis artikel om Pattaya handel det om det samme emme.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Lung Per |
Lagt på d. 23/12-2011 22:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 50 |
Jamen kære venner! Ved i ikke hvordan de laver TV programmer her? De danner sig en forudfattet mening eller holdning, og skærer så programmet til så det passer til deres holdning. Tro mig, dette program vil være fuld af væmmelse og afsky over Pattaya i særdeleshed, og Thailand generelt. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 22:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
thaikurt1 skrev: Det er det samme hver gang man lave en udsendelsen eller en avis artikel om Pattaya handel det om det samme emme. Nok derfor at : << På spanden i Thailand >> bliver genudsendt IGEN og igen på TV2. (nok ikke kun om Patty, men også en "god del" derfra ). http://www.tvguid...i_Thailand M.h.t. " Bubber køber Thaipige" , som kunne måske være en forsættelse af : "Bubber på bordel" : . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 23/12-2011 23:25
|
Lung Per skrev: Jamen kære venner! Ved i ikke hvordan de laver TV programmer her? De danner sig en forudfattet mening eller holdning, og skærer så programmet til så det passer til deres holdning. Tro mig, dette program vil være fuld af væmmelse og afsky over Pattaya i særdeleshed, og Thailand generelt. Især hvis følgende udsagn sakset fra BTs artikel "holder vand": http://www.bt.dk/...ge-paa-bar ................................................................................. Målet for Bubbers rejse i TV2-udsendelsen er en hel dansker-gade i Pattaya, hvor barerne er ejet af danske mænd, der er gift med thailandske piger og bærer navne som Tordenskjold og Roskilde. - Jeg undrer mig over, hvorfor de har valgt at slå sig ned midt i en sexindustri i stedet for i nogle af de naturskønne områder i Thailand. Hvorfor er de flygtet til et andet land og holder stadig fast i deres egen kultur? Lever de også af prostitution, eller bliver man blind for, hvad der sker?, forklarer Bubber, der ender med at få barejerne til at svare på spørgsmålet - Det overrasker mig, hvor let det flytter ens grænser, hvis man lever længe nok i det. Så ser man igennem fingre med nogle ting, der efter min opfattelse, ikke er i orden. Jeg ville undersøge, hvad der foregår på de barer, og om det er så legalt og iøjefaldende som man tror - og ja, det er det, siger han. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
sank |
Lagt på d. 24/12-2011 02:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja hvor mon den Danske gade i Pattaya er ?? men de har sikkert haft en god tur på skatteydernes regning de fjolser |
|
|
mr tirak |
Lagt på d. 24/12-2011 08:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 345 |
Hvad er der dog galt i at kalde en skovl for en skovl. Pattaya er og bliver verdens største horehus, en stor del af turismen der er baceret på dette. Og ja selv en hore karl spiller vel lidt golf og skal have noget at spise, så der er både golf baner og spise steder i Pattaya. Mr Tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
sank |
Lagt på d. 24/12-2011 09:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Det er altid godt at få en Ekspert udtale om Pattaya ? og så kan MR Tirak jo fortælle hvor den slemme danske gad er i Pattaya ?? så vi udvidene kan gå på besøg |
|
|
sony |
Lagt på d. 24/12-2011 09:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja mr tirak kan du ikke fortælle hvor i pattaya den gade ligger, du ved jo aaaaaaaaalt om byen kan man se. For jeg aner ikke hvor den gade ligger. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
tingtong |
Lagt på d. 24/12-2011 10:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 223 |
hmm, bubber slipper med 150 kr. jeg betaler normalt 180 kr. har nogle gange spurgt dem, om de ikke hellere vil vaske og stryge mit tøj og lave lidt rengøring i stedet for sex, men de kigger blot på mig, og tror jeg er skør |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 24/12-2011 10:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
Selvfølgelig!! Hvorfor stå op til sit arbejde, når man kan ligge ned? God Jul |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 24/12-2011 10:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
sony skrev: Ja mr tirak kan du ikke fortælle hvor i pattaya den gade ligger, du ved jo aaaaaaaaalt om byen kan man se. For jeg aner ikke hvor den gade ligger. Den gade ligger ikke i Pattaya, men Jomtien....! Jeg kender den, jeg kender Pattaya, jeg bor i Pattaya og jeg elsker det! Og giver Mr. Tirak ret, hvorfor ikke kalde tingene ved rette ord. Og god jul og godt nytår til alle. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 24/12-2011 10:59
|
sank skrev: Ja hvor mon den Danske gade i Pattaya er ?? men de har sikkert haft en god tur på skatteydernes regning de fjolser Det er OS der er "Fjolserne" ved at betale for disse rejser (som Bubber udtrykker det : "I embeds medfør" ). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/12-2011 11:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
moerk5002 skrev: sony skrev: Ja mr tirak kan du ikke fortælle hvor i pattaya den gade ligger, du ved jo aaaaaaaaalt om byen kan man se. For jeg aner ikke hvor den gade ligger. Den gade ligger ikke i Pattaya, men Jomtien....! Jeg kender den, jeg kender Pattaya, jeg bor i Pattaya og jeg elsker det! Og giver Mr. Tirak ret, hvorfor ikke kalde tingene ved rette ord. Og god jul og godt nytår til alle. Det er nemlig helt rigtigt. Den ligger i Jomtien og kaldes Soi White House. Eller idag dødens gade, fordi der ikke længere kommer ret mange pga. det høje pris niveau på drinksene. Kom tilfældigt forbi Roskilde Bar, den dag de optog interviewet. Og så den danske indehaver sidde og sole sig i projektør lyset, samtidig med at han klogede sig for åben mikrofon. Bare vent og se. |
|
|
sony |
Lagt på d. 24/12-2011 11:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
moerk5002 skrev: sony skrev: Ja mr tirak kan du ikke fortælle hvor i pattaya den gade ligger, du ved jo aaaaaaaaalt om byen kan man se. For jeg aner ikke hvor den gade ligger. Den gade ligger ikke i Pattaya, men Jomtien....! Jeg kender den, jeg kender Pattaya, jeg bor i Pattaya og jeg elsker det! Og giver Mr. Tirak ret, hvorfor ikke kalde tingene ved rette ord. Og god jul og godt nytår til alle. Nå men tak så ved jeg da hvor det ligger, det vil sige udsendelsen er ikke om pattaya men jomtien, Har kun hørt at jomtien er for russere og ladyboys, det passer i hvert fald meget godt den ene gang jeg var der, var det kun russere der hvor vi spiste. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
moerk5002 |
Lagt på d. 24/12-2011 11:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 384 |
sony skrev: moerk5002 skrev: sony skrev: Ja mr tirak kan du ikke fortælle hvor i pattaya den gade ligger, du ved jo aaaaaaaaalt om byen kan man se. For jeg aner ikke hvor den gade ligger. Den gade ligger ikke i Pattaya, men Jomtien....! Jeg kender den, jeg kender Pattaya, jeg bor i Pattaya og jeg elsker det! Og giver Mr. Tirak ret, hvorfor ikke kalde tingene ved rette ord. Og god jul og godt nytår til alle. Nå men tak så ved jeg da hvor det ligger, det vil sige udsendelsen er ikke om pattaya men jomtien, Har kun hørt at jomtien er for russere og ladyboys, det passer i hvert fald meget godt den ene gang jeg var der, var det kun russere der hvor vi spiste. Korrekt, den udsendelse handler nok om Jomtien, men mon ikke Hr. Bubber var et smut på Walking Street også Og også rigtigt at der er mange russere i Jomtien, men det er der også her i Pattaya. De er snart overalt, bare ikke på barene....... |
|
Spring til debat: |