Se indlæg
 Udskriv debat
Så skete det sgu også for mig.
thaikurt1
NoiNarak

For at gøre det kort.

Livet er en gave så vi skal huske at bruge den fornuftigt, man kan ikke lave vores valg om, men man kan se at komme videre.

Put noget nyt og spændende i de rygsæk og se at komme videre, så er jeg sikker på at du nok skal få et lysere og mere positivt liv.

Nej ikke utroligt naiv men Kærlighed gør blind.
Redigeret af thaikurt1 d. 22/12-2011 05:35
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
chris70
NoiNarak.

Jeg er ikke negativ men du skriver jo selv: I gik på night Marked og så bliv svinet fuld? Hvordan bliv du fuld når i gik sammen for at se hvad man kunne købe, så må man jo tænke sig til at du fandt et sted hvor du kunne blive fuldt, det var det du skrev.

Senere skriver du at vi ikke kender hele historien, nej vi kender kun til det du skrev, du bliv fuld, vågnede op og hun var væk.

Havde du tænkt dig at hun skulle give dig guld og bil tilbage? Hvad med de 3 år hun gav dig a sit liv, hvad med dem?

Kim Ludvigsen
Inden du går helt i sort, så vent lige og se, om ikke hun kommer tilbage. Og ellers kæmp for hende, hvis du elsker hende. Kontakt familie og venner, som hun kan være taget hen til, og sig du ønsker hun kommer tilbage, og at du er ked af, hvad du nu end har gjort forkert.

Det er ikke usædvanligt, at par går fra hinanden i Danmark for så at finde sammen igen, og det sker såmænd også i Thailand.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Boes
[quote]Kim Ludvigsen skrev:
Inden du går helt i sort, så vent lige og se, om ikke hun kommer tilbage. Og ellers kæmp for hende, hvis du elsker hende. Kontakt familie og venner, som hun kan være taget hen til, og sig du ønsker hun kommer tilbage, og at du er ked af, hvad du nu end har gjort forkert.

Det er ikke usædvanligt, at par går fra hinanden i Danmark for så at finde sammen igen, og det sker såmænd også i Thailand.[/
quote]

Godt råd Kim , hun kommer tilbage, men behøver måske lidt hjælp på vejen for ikke at tabe ansikt
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Anonym Bruger
JA måske du så har lært lidt,

man kan ikke stole på en thai...

Men der er stadig fjolser som tror det.

selv efter mange år.kan ,an ikke stole på dem...

Men der er stadig mange herinde som stoler blindt på deres koner,kærester...
så dem griner vi af næste gang Pfft

pdrhan
sonny skrev:

Prøv lige at høre på dig selv og se hvad du skriver....Hammer
Tror der er nogen i "din verden" du måske skulle checke lidt bedre ud , du kan ikke skære alle over een kam.
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

vandango
Surt show....

Var i gift?

NoiNarak
sonny skrev:

Hvor må du have lidt et eller flere kæmpe nederlag,med den indstilling.
Det er alligevel en generalisering,der vil noget,syntes jeg nok-der er over 23 millioner kvinder hernede,så at skære alle over en kam,er efter min mening at gå for vidt.
Selvfølgelig skal man tænke sig om og ikke,som jeg tabe hovedet-men man skal da sandelig stole på sin samlever/kone/mand-hvor var vi ellers henne.
At grine af andres ulykke,er ikke lige mig Sonny,så det kommer du til at gøre alene.

NoiNarak skrev:
sonny skrev:

Hvor må du have lidt et eller flere kæmpe nederlag,med den indstilling.
Det er alligevel en generalisering,der vil noget,syntes jeg nok-der er over 23 millioner kvinder hernede,så at skære alle over en kam,er efter min mening at gå for vidt.
Selvfølgelig skal man tænke sig om og ikke,som jeg tabe hovedet-men man skal da sandelig stole på sin samlever/kone/mand-hvor var vi ellers henne.
At grine af andres ulykke,er ikke lige mig Sonny,så det kommer du til at gøre alene.

@noinarak,

Nu du alligevel udstiller din situation og tilsyneladende er ligeglad med at folk kan se du har været naiv, kan vi så ikke lige få at vide hvorfor du troede at netop lige dit forhold/situation skulle være anderledes end de 1000 vis af andre der er blevet snydt ??? og hvorfor at det ikke skulle kunne ramme dig også ??

Du har også overladt bankbog og økonomi til hende...jeg går ud fra du har læst adskillige historier lignende din egen her ?? så hvad er grunden til at du tilsyneladende ikke har taget nogen som helst forbehold ??
Det er da mega dumt/ naivt, nogengange kan en nybegynder i LOS sku være smartere end en der har bevæget sig derude i årevis...det er tankevækkende.....

Robert Kronberg
Hej NoiNaraik,

Hold modet oppe, for de plejer at komme tilbage (i al fald de første par gange).

Når hun kommer tilbage, så må du finde en forklaring på, hvorfor nogle af dine penge skal over på din egen bankbog og den slags.

Jeg kan kun sige, uagtet det er en Thai eller en dansker, så tager en kvinde (og en mand) alt, hvad der tages kan, hvis hun går i arrigskab, og en kvinde kan blive vred, selv når hun blot tror, at man har gjort noget galt. Det er altid en tiggende bombe, især når man bor i Thailand.

Man skal derfor aldrig overlade noget i en kvindes navn, udover det, som tilfalder hende.

Så hellere selv give hende noget, hvis forholdet en dag går i vasken.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
Himmelhunden
Hei NoiNarak,

Nu har jeg læst dit indlæg op til flere gange - og kan ikke helt finde ud af hvad du vil med indlægget. Du stiller ingen spørgsmål, men såvidt jeg kan se prøver du at være så ærlig som mulig - og kaster dig så for løverne der kommer med alle mere eller mindre velmenende kommentarer. Jeg tror ikke du fortæller os hele historien - og det behøver du jo heller ikke. De rager jo ikke os.

Jeg kan ikke helt finde ud af om det er dig eller damen som har kastet penge i foretagendet. Jeg syntes at nogle af indlæggene er selvmodsigende. Der findes masser af historier hvor falangen skyder penge i samlivet - og senere får fingeren...og bliver bedt om af skride. Sagen er bare at det næsten altid er falangen der fortæller historien - og glemmer mange gangeat fortælle, at der har været druk og utroskab indblandet.

Du skriver jo selv hun har været 100% ærlig og behandlet dig som en fyrste. Du siger du kun drikker ved særlige lejligheder. Det virker lidt underligt på mig at en tur på Night Bazar ¨hvor man prøver at bære en 6 hestes brandert hjem sammen med konen og i stedet ender i rendestenen - skulle være en særlig lejlighed.

Jeg tror du har et alcoholproblem. Jeg tror også at du stadig elsker din kone/veninde - og hun dig. Men som en skrev - engang imellem er nok - simpelthen nok - og så har hun ladet dig ligge.

Løs dit problem og tag tilbage til damen med en stor undskyldning. Men løser du ikke dit problem falder du af hesten igen....og igen...og...

Jeg har selv kendt min kone i 9 år - og været gift i 6 år. Hun ejer alt - jeg intet. Jeg er ikke selv nogen kostforagter - og får engang imellem en løftet pegefinger. Det respekterer jeg - det viser jo hun holder af mig....og det går da fint....faktisk meget fint.

Held og lykke med fremtiden.

Himmelhunden.

poom
Man hører jo om at thaikvinder ikke gider være sammen med thaimænd, fordi de bare drikker hjernen ud og ligger og dovner den dagen lang.

Ikke for at blande mig, men på en dødsyg tirsdag går du totalt i hegnet og vågner først henad onsdag eftermiddag ved 14-14:30 tiden (hvis det er rigtigt det du skrev)

Hvem faen gider det? Og så måske skulle slæbe en eller anden fyldebøtte med hjem også..

Hun har da totalt mistet ansigt. (loose face)

Du skal ikke tage det som negativt, det jeg skriver, men det er nok sådan hun ser det.

Det er jo nok for sent at tænke på nu, men hvis der ikke er sket før og hun ikke er en golddigger så er der vel chance for at I kan snakke sammen igen.

jeg har været gift før med en thai også.
men hun tog røven på mig med kortspil.

Kom på massageklinik i København mens jeg skulle passe hendes snotunge.
Jeg tør slet ikke tænke på hvad der ellers er foregået.

Jeg tænker ikke din kone er sådan, så du kan vel snakke med hende igen?

Men god vind. Cheers

Lung Yao
Soi7 skrev:
Faktisk er det sørgeligt at læse, at selv folk som er virkelig erfarne i LOS bliver snydt, sikke en oplevelse, især hvis det er en man har kendt længe og ellers havde tillid til....puuu haa- sikke en "mavepuster

Sula skrev:
Syntes det er rigtigt trist det der er sket for dig, bare en ting jeg ikke fatter det er dig der har betalt hele gildet.

Sonny skrev:
JA måske du så har lært lidt, man kan ikke stole på en thai...
Men der er stadig fjolser som tror det. Selv efter mange år.kan ,an ikke stole på dem...Men der er stadig mange herinde som stoler blindt på deres koner,kærester... så dem griner vi af næste gang
Og lige nu griner VI måske af dig som skrev ovenstående efter EGNE bitter erfaringer. Og Pdrhan har allerede svaret dig på.

Og disse herrer læser "tragedien" her som en vis herre læser biblen: Venligst læs og forstå hvad Noinarak skrev.
Noget som jeg nu respektere ham for, det kræver "sin mand" til at skrive følgende:
Noinarak skrev:
- Nej-jeg havde stort set intet andet end min pension,da jeg kom herned og hun har været 100% ok. hele vejen igennem og behandlet mig som en anden fyrste-så jeg klager ikke.
- Jo-jeg har set det komme,men håbede til det sidste,hvilket jo så nok var dumt-men jeg holder jo af kvinden og hun HAR været 100% ok. overfor mig og behandlet mig utroligt godt.

For mig (står på egen regning) SANDHEDEN er nok noget andet som VI ikke kender til, og som her skrevet af Kris70.
Kris 70 skrev

Jeg kan godt forstå, at nogen har svært ved at klare sådan en lussing,men jeg vil og kan ikke begynde at beskylde hende for alt muligt og sige negative ting om hende og thai damer i al almindelighed-hun har været 100% ok. og mere til, i de knap 3 år der er gået-nu er det så slut...kedeligt og gør mig ked af det,men får mig ikke til at opgive eller være negativ.
Selvom man får sådan en flad lussing,behøver man jo ikke at svine hinanden til-og gisne om grunden,er nytteløst,når man ikke kender den 100%.
Jeg er ikke negativ men du skriver jo selv: I gik på night Marked og så bliv svinet fuld? Hvordan bliv du fuld når i gik sammen for at se hvad man kunne købe, så må man jo tænke sig til at du fandt et sted hvor du kunne blive fuldt, det var det du skrev.
Senere skriver du at vi ikke kender hele historien, nej vi kender kun til det du skrev, du bliv fuld, vågnede op og hun var væk
...

Og dertil ville jeg tilføje (ikke for at Dømme eller fordømme dig) 2 ting :
- Hvad sket der efter at du blev fuld, for det kan IKKE være eneste grund til hendes "forsvinden", da det er nok ikke første gang at hun har oplevet dig sådan.
- Under dit "fuldskab" har DU måske svinet hende til verbalt? (det pleger du at gøre nogle gange her på DTW, når nogle modsiger dig).
Selvfølgelig skal man tænke sig om og ikke,som jeg tabe hovedet-men man skal da sandelig stole på sin samlever/kone/mand-hvor var vi ellers henne
Hvad ligger det mellem linierne, det ville måske sætte "hoved og hale" og kaste lys på historien.

Moralen og råd(hvis jeg må) fra min side ville være som du selv har været ind på:
...jeg vælger det sidste.
Jeg er træt af det i øjeblikket,men ikke på nogen måde knækket og skal nok overleve dette også

Og for himmelens skyld HUSK det som du selv har tidligere rådet andre på:
ALTID at RESPEKTERE og BEHANDLE din partner godt og HUN ville respektere DIG for resten af dit liv
.
(har desvære set mange ægteskaber både i DK og LOS, hvor koner bliver behandlet som S.... Angry)

Held og lykke i fremtiden.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

hugoboerge
Til din orientering,så drikker jeg ikke-kun til familie fester osv. hvilket måske sker en gang hver 2 eller 3 måned,så det er IKKE,som sædvanligt, at hun ser det.

skrev NoiNarak.

Ja, så skete det sgu også for mig, der eller har været fortaler for det modsatte.
Vi var på night bazar og svinet blev fuld-da jeg vågnede for en time siden,var hun, bil, guld osv. væk.

Saadan starter Noi Naraks indlaeg.

Det sidste haenger vist ikke rigtig sammen med det foerste eller omvendt.

Nok om det. Der ligger garanteret en masse bag som vi ikke kommer til at kende til, hvilket ogsaa kan vaere ligegyldigt. Man skal ikke haenge sit privatliv ud offentligt.

Men nu kommer saa alt det "sjove" med hensyn til skilsmisse (hvis de da er gift) osv. Det giver lidt ekstra papir arbejde og sagfoererne scorer kassen.

Held og lykke Noi Narak.

PS Hvis jeg husker rigtigt saa har Noi Narak et husbyggeri igang (anden traad) hvori han naevner at huset er koebt for konens egne penge, hvilket ikke stemmer helt overens med hvad der staar i denne traad.

FarangDingDong
Hej Noinarak
Jeg har siden begyndelsen fulgt med i dine farverige indlæg siden du dukkede op her på siden. Du skrev bl. a. om at der var mange kvinder i dit område der vil have en farang men du kendte ingen farang der var gode nok til dem. Hvad med dig selv? Er du god nok? Så er der vel ikke noget problem. Så er der en masse gode kvinder du kan vælge imellem.
Livet er for kort til lange underbukser

buster40
sonny skrev:

Sikke en gang gylle at fyre af, som om man bedre kan stole på en dansker,
det er fanme naivt at tro, og utroligt dømmende udtalelse over for det Thailandske
folk Headbanger buuuuuuu
Venlig hilsen
Boonta

noisnabo
thaikurt1 skrev:
NoiNarak

For at gøre det kort.

Livet er en gave så vi skal huske at bruge den fornuftigt, man kan ikke lave vores valg om, men man kan se at komme videre.

Put noget nyt og spændende i de rygsæk og se at komme videre, så er jeg sikker på at du nok skal få et lysere og mere positivt liv.

Nej ikke utroligt naiv men Kærlighed gør blind.

Fandt lige det her:

brianmarinus skrev:

Med oprindelige thailaendere,tror jeg,at der menes-folk udenfor bar miljoeet-folk udenfor Bangkok,Pattaya osv.
Om jeg er forkvaklet-det kan da godt vaere,men er bare SAA traet af,at uanset hvor man kigger hen i de forskellige forums,saa sidder der en eller flere,der bare-ikke engang imellem,men hele tiden-kun er negative og har den skoere opfattelse, at alle thailandske damer,er bar-piger,der kun er ude efter folks penge.
De udlaendinge,jeg kender hernede,lever et ganske alm. liv som alle andre i verden,med baade op og nedture-men generelt et rigtig godt liv.
Naar man saa-som jeg, kun har oplevet en hel masse possitivt og godt hernede,er det da naturligt,at man rejser boerster,naar man gang paa gang,ser hvilket syn, nogen har paa Thailand og befolkningen hernede.
For mig at se,sidder der en bunke mennesker,der har vaeret hernede i mange aar og som paa en eller anden maade,er utilfredse med deres liv-men af ukendte aarsager ikke ser sig i stand til, at vende tilbage,til det de kom fra-og saa kommer alt gallen op i dem og det skal saa gaa ud over vi andre.

God dag til alle.

Anonym Bruger
NoiNarak: måske en troll med mange aliaser, der savner opmærksomhedCheers

madsen1967
sonny skrev:

så dem griner vi af næste gang

sonny giver dig ret 100 %

Rolll
Michael Madsen

madsen1967
SteenJ skrev:
madsen1967 skrev:
så kan du lære det

ja ja madsen, prøvede du det ikke også....

Jo steen

Men mistede da kun bilen Kick you
Michael Madsen

Spring til debat: