Se indlæg
Så skete det sgu også for mig.
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 21/12-2011 21:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Ja, så skete det sgu også for mig, der eller har været fortaler for det modsatte. Vi var på night bazar og svinet blev fuld-da jeg vågnede for en time siden,var hun, bil, guld osv. væk. Satans også! Nå, men det må jeg jo finde en løsning på imorgen-hjem tager jeg ihvertfald ikke-skal bare lige overleve til d.1. så går det nok igen. Men der kan man se hvor utilregneligt det hele er hernede. Men trods dette-jeg/vi har haft en rigtig god tid sammen og hun har bare været 100% ok.-så jeg vil ikke klage-det er bare lidt træls lige nu,men sådan er det jo. Så nu kan alle I jeg har diskuteret med, i tidens løb gnide Jer i hænderne og sige-hvad sagde vi-også bare ok. Er sgu bare lidt træt af det hele lige nu. |
|
|
stenfred |
Lagt på d. 21/12-2011 21:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 47 |
NoiNarak skrev: Jeg tror det er tider som disse at det ikke er upassende at sige:Ja, så skete det sgu også for mig, der eller har været fortaler for det modsatte. Vi var på night bazar og svinet blev fuld-da jeg vågnede for en time siden,var hun, bil, guld osv. væk. Satans også! Nå, men det må jeg jo finde en løsning på imorgen-hjem tager jeg ihvertfald ikke-skal bare lige overleve til d.1. så går det nok igen. Men der kan man se hvor utilregneligt det hele er hernede. Men trods dette-jeg/vi har haft en rigtig god tid sammen og hun har bare været 100% ok.-så jeg vil ikke klage-det er bare lidt træls lige nu,men sådan er det jo. Så nu kan alle I jeg har diskuteret med, i tidens løb gnide Jer i hænderne og sige-hvad sagde vi-også bare ok. Er sgu bare lidt træt af det hele lige nu. shitilortrøvfuckshitfuck Når det så er sagt, så var bilen vel i dit navn, så den kan tilbagedrives? Var I gift? |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 21/12-2011 21:54
|
Nej-jeg havde stort set intet andet end min pension,da jeg kom herned og hun har været 100% ok. hele vejen igennem og behandlet mig som en anden fyrste-så jeg klager ikke. På grund af min tillid til hende-og hun smed jo selv pengene til det hus vi købte osv. så stolede jeg på hende og det hele står i hendes navn-så der er intet at komme efter. Men skråt op med det, jeg skal bare lige sunde mig lidt og overleve til d.1.-så klarer jeg mig igen,men er da MEGA træt af det hele lige nu. |
|
|
madsen1967 |
Lagt på d. 21/12-2011 22:45
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 87 |
så kan du lære det
Michael Madsen
|
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 21/12-2011 23:03
|
madsen1967 skrev: så kan du lære det Ja, det må man da håbe-ventede faktisk bare på, at I kom ud af busken med Jeres kommentarer-men da rart, at man kan tilfredsstille nogen og I rigtigt kan gnide Jer i hænderne og sige-hvad sagde jeg. Tillykke og fortsat god aften til dig. |
|
|
Lagt på d. 21/12-2011 23:13
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Faktisk er det sørgeligt at læse, at selv folk som er virkelig erfarne i LOS bliver snydt, sikke en oplevelse, især hvis det er en man har kendt længe og ellers havde tillid til....puuu haa- sikke en "mavepuster" Jeg gnider mig desværre ikke i hænderne som du ellers håber, men ønsker dig held lykke med den næste............. |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 21/12-2011 23:25
|
Soi7 skrev: Faktisk er det sørgeligt at læse, at selv folk som er virkelig erfarne i LOS bliver snydt, sikke en oplevelse, især hvis det er en man har kendt længe og ellers havde tillid til....puuu haa- sikke en "mavepuster" Jeg gnider mig desværre ikke i hænderne som du ellers håber, men ønsker dig held lykke med den næste............. Jeg siger da tusind tak, for dit positive indlæg-er jo altid rart,specielt hvis man er lidt nede på knæ. Ja, hvad kan man sige andet end, at alt er uforudsigeligt i dette land og det kan man jo så enten bukke under for og tage hjem,eller man kan hoppe på hesten igen og komme videre...jeg vælger det sidste. Jeg er træt af det i øjeblikket,men ikke på nogen måde knækket og skal nok overleve dette også. |
|
|
natty |
Lagt på d. 21/12-2011 23:37
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Jeg gnider mig absolut heller ikke i hænderne, det er aldrig godt når nogen bliver taget i røven. Har du slet ikke set nogen faresignaler og hvad har du egentlig tabt. Nå det behøver du jo ikke fortælle, men op på hesten igen "gamle jas". Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 21/12-2011 23:46
|
Jo-jeg har set det komme,men håbede til det sidste,hvilket jo så nok var dumt-men jeg holder jo af kvinden og hun HAR været 100% ok. overfor mig og behandlet mig utroligt godt. Så jeg kan ikke klage har haft knap 3 gode år sammen.-og jo-jeg har tabt ALT og er helt på røven-men kommer igen-skal bare lige overleve til d.1. og det ved jeg min kredit er god nok til og så er det bare videre i teksten. Jeg må sige-jeg har lært,men ikke på nogen måde givet op. |
|
|
chris70 |
Lagt på d. 22/12-2011 01:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 133 |
Lige for at rette lidt på din historie: Hun stak ikke af med noget, det var jo i hendes navn!! Næh du, hun har set dig ligge der og sove din brandert ud, måske som sædvanligt, og så har hun sagt de berømte ord: Enough is enough. |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 22/12-2011 01:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Jeg føler med dig! "Dònt give up"! de rigtige findes derude! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 22/12-2011 02:18
|
chris70 skrev: Lige for at rette lidt på din historie: Hun stak ikke af med noget, det var jo i hendes navn!! Næh du, hun har set dig ligge der og sove din brandert ud, måske som sædvanligt, og så har hun sagt de berømte ord: Enough is enough. Ja ja, de negative skulle jo komme og det er også ok. Ja, det stod i hendes navn og legalt er det hendes men det er trods alt mig der har betalt det-så på en måde jo. Til din orientering,så drikker jeg ikke-kun til familie fester osv. hvilket måske sker en gang hver 2 eller 3 måned,så det er IKKE,som sædvanligt, at hun ser det. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 22/12-2011 02:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
madsen1967 skrev: så kan du lære det ja ja madsen, prøvede du det ikke også.... |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 22/12-2011 02:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Enough is enough blev der sagt, men hun kommer tilbage, skal bare lige gi´en lærestreg/tænker.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 22/12-2011 02:35
|
Jeg kan godt forstå, at nogen har svært ved at klare sådan en lussing,men jeg vil og kan ikke begynde at beskylde hende for alt muligt og sige negative ting om hende og thai damer i al almindelighed-hun har været 100% ok. og mere til, i de knap 3 år der er gået-nu er det så slut...kedeligt og gør mig ked af det,men får mig ikke til at opgive eller være negativ. Selvom man får sådan en flad lussing,behøver man jo ikke at svine hinanden til-og gisne om grunden,er nytteløst,når man ikke kender den 100%. Den slags sker jo hver eneste dag-over hele verden og ikke kun i Thailand,som nogen åbenbart mener. Man må jo så prøve at lære-hvad jeg syntes er svært-hvad er der at lære-et forhold kan man jo aldrig garranterer holder, hvor end man så er i verden-der følger sgu ingen garranti med den slags. Nej, videre i teksten og få gang i en hverdag igen og så må man jo se hen ad vejen hvad der sker. Det nytter intet at gå ned med flaget og blive en bitter og sur gammel stodder. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/12-2011 03:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 230 |
Synes da nok der er noget man kan lære af det... Lad være med at købe land+hus igen, da det ikke er sikket ens forhold holde.. Hvis man vælger at købe land+hus, så få lavet den kontrakt, som du står som lejer i 30/60 år, så har du retten til huset i den periode, hvis jeres forhold stopper.... Du skrive også din kredit er ok til den første, måske lære at lave en opsparing, for mig lyder det "sært" at du ikke har en form for penge til at stå på kontoen.. Men ellers ønsker jeg dig alt mulige held og lykke i fremtiden.... |
|
|
maichai |
Lagt på d. 22/12-2011 03:30
|
Øvet medlem Antal indlæg: 277 |
Ok Noinorak se det positive idet her, du har da stadigt dit humør og din pc og din netforbindelse Så se du bare at komme videre Der er ikke lang tid til den 1 så kan der komme gang i den igen Held & Lykke Maichai Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
NoiNarak |
Lagt på d. 22/12-2011 03:43
|
Badedyr skrev: Synes da nok der er noget man kan lære af det... Lad være med at købe land+hus igen, da det ikke er sikket ens forhold holde.. Hvis man vælger at købe land+hus, så få lavet den kontrakt, som du står som lejer i 30/60 år, så har du retten til huset i den periode, hvis jeres forhold stopper.... Du skrive også din kredit er ok til den første, måske lære at lave en opsparing, for mig lyder det "sært" at du ikke har en form for penge til at stå på kontoen.. Men ellers ønsker jeg dig alt mulige held og lykke i fremtiden.... Naivititet,dumhed-kald det hvad du vil,men hun har stået for økonomienb i den tid vi har været sammen-uden nogen former for problemer,tværtimod-så hele kagen står på hendes bog-og så slår lynet ned. Min egen fejl eller dumhed-burde jo nok have garderet mig,men når alt går godt osv. så tænker man(jeg) ikke på at den slags sker-men det gør det jo,så meget længere er den som end ikke. |
|
|
buster40 |
Lagt på d. 22/12-2011 04:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 210 |
NoiNarak skrev: Jeg kan godt forstå, at nogen har svært ved at klare sådan en lussing,men jeg vil og kan ikke begynde at beskylde hende for alt muligt og sige negative ting om hende og thai damer i al almindelighed-hun har været 100% ok. og mere til, i de knap 3 år der er gået-nu er det så slut...kedeligt og gør mig ked af det,men får mig ikke til at opgive eller være negativ. Selvom man får sådan en flad lussing,behøver man jo ikke at svine hinanden til-og gisne om grunden,er nytteløst,når man ikke kender den 100%. Den slags sker jo hver eneste dag-over hele verden og ikke kun i Thailand,som nogen åbenbart mener. Man må jo så prøve at lære-hvad jeg syntes er svært-hvad er der at lære-et forhold kan man jo aldrig garranterer holder, hvor end man så er i verden-der følger sgu ingen garranti med den slags. Nej, videre i teksten og få gang i en hverdag igen og så må man jo se hen ad vejen hvad der sker. Det nytter intet at gå ned med flaget og blive en bitter og sur gammel stodder. Trist at det skulle gå sådan du gamle, men jeg må sige at jeg glæder mig over din måde se og takle situationen på, og helt rigtigt som du siger så kunne det være sket hvor som helst i verden, nu skal sårene lige heles og så er det bare op på hesten igen min dreng, du ved nok der ikke kun er en spand fuld men et helt land fuld pas godt på dig selv, og glæd dig til et nyt og spændene år med masser gode nye oplevelser. Venlig hilsen
Boonta |
|
|
sula |
Lagt på d. 22/12-2011 05:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 222 |
Syntes det er rigtigt trist det der er sket for dig, bare en ting jeg ikke fatter det er dig der har betalt hele gildet. Og det er dine penge der er på bogen og så siger du hun bare er 100% og bare hele tiden har været der for dig ?. Ja et eller andet må hun sgu have gjort ved dig hun må kunne knække kokosnødder med den eller også har du været utroligt naiv. Men ok stadig trist det er sket. |
|
Spring til debat: |