Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » กลุ่มภาษาไทย (kun til thai) » รักและแต่งงาน
 Udskriv debat
ศิราณี
high-tower
Tja, jeg syntes at erindre der for et stykke tid siden var en Thai mand
der efterlyste at møde Thai piger i Danmark.

- Og hvor mange Thai mænd har vi på dette forum?

Men indrømmet - det må være skræmmende hvis man pludselig finder ud af at ens kone/kæreste står op når hun pisser! Wink

torben mustang
Måske Katoyej?????????????CoolCoolCoolShockPfft Det er nok stavet forkertSadShock
[mail][/mail]

Mintz
Suk skrev:
สวัสดีครับ คุณ Mintz

ตกลง ครับ ถ้า มีเรื่องคุยกันเมื่อไร เราก็คุยกันได้ ผม ยินดีตลอด ครับ เรื่องปัญญา ความ รัก เราก็ช่วยกันได้ ครับ

sol =

Hej Mintz.
Sol vil gerne snakke med Mintz om problemer, ang kærlighed.....

Håber at Loc fik afløb for sin nysgerrighed.

Mvh. Suk..............Cool

[small]
PS. Hvis i ikke bryder jer om at vi prøver at oversætte det til Dansk, skal i gå ned i debatforummet for Thai'er, så jeg håber ikke at ha' gjordt noget forkert.....:-)
[/small]

Det er i orden Sul .. Loc han kan heller ikke så meget thai . så det er meget godt du oversætter for ham Smile
Goddag Wink

เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป
หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

sol
สวัสดี ครับ

แหม พวกคุณ นี่ พูดไม่รู้เรื่องกันเลย นะครับ อะไรกันฝันไปถึง กะเทย โน่น โดยเฉพาะ คุณbastian

ตัวดี ถามหน่อย เคยลอง กะเทย มาแล้ว เหรอ ย้ะ เห็นพูดถึงเหรอ เกิน อยากให้เป็น กะเทย

เดี๋ยวก็เป็นให้เลย ระวัง เดี๋ยว ถอนตัวไม่ขึ้น นะยะ คุณ bastian

thaikurt1
high-tower hvad fanden gor man saa hvis man finde ud af den man bo sammen med er M/K Grin

http://nej
high-tower
thaikurt skrev:
high-tower hvad fanden gor man saa hvis man finde ud af den man bo sammen med er M/K Grin

Tja, der er vel egentlig kun 3 ting man kan gøre: Wink

1. Smutte
2. Sære ned på alkohol forbruget så fejltagelsen ikke gentager sig
3. Få nye briller
Redigeret af high-tower d. 10/01-2006 15:38

Suk Rak Ning
Eller
1, Blive
2. Sætte ens alkoholforbrug gevaldigt op
3. Knuse brillerne

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

jager
en katoy ville skrive som en dame da de sætter en ære i at man ikke opdager at de ikke er "rigtige", spørg bare jeres koner om det ikke er rigtigt.

jager

xxxx
Ja de er som regelen saa over feminine at det virker total latterlig.. Jeg fatter ikke de er saa feterede som de er, for mig er det nogle soelle stakler der ikke kan finde ud af at leve det liv de har....
bare min mening.

Le-si

Robert Kronberg
Jeg er bare så træt af sols dobbeltspil. Det er simpelthen for meget nu. Er der ikke en eller anden, der kan cleare up, så vil slipper for det her.

http://www.danishschool.dk/thailand/
thaikurt1
katoy det er noget man er fodt med.
Og de prove at faa det bedste ud af livet.

http://nej
Suk Rak Ning
Kan ikke se, at der er noget galt i at være kateoy, de er sq da flinke og rare som alle andre.
Jeg kender da et par stykker og der er da ikke noget galt. Hvis de vælger det liv, ja så er det ikke noget problem for mig.

Mvh.Suk..............Cool

Redigeret af Suk Rak Ning d. 10/01-2006 19:48

Mintz
KronbergTH skrev:
Jeg er bare så træt af sols dobbeltspil. Det er simpelthen for meget nu. Er der ikke en eller anden, der kan cleare up, så vil slipper for det her.

Jeg er faktisk enig .. synes bare at vi skal bare lad sol være nu. Ham/hende .. mangler opmærkesomhed i sit livet .. derfor søger person her .. man sol ikke for sige noget ondt .. men hvis du synes det her er sjov .. har man altså ikke noget livet Cool
Goddag Wink

หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

high-tower
thaikurt skrev:
katoy det er noget man er fodt med.
Og de prove at faa det bedste ud af livet.

Nå! - Og jeg som troede det var en børne sygdom som mæslinger man kunne vokse sig fra! Grin

Suk Rak Ning
En lille beretning fra Februar sidste år.

Jeg er i Khao suan kwang, en lille by 50 km. fra Khon kaen og besøge et vennepar, vi tager ud på de forskellige spisestedder især et, der er ejet af en englænder, der kommer en lille fiks sag og servere for os, men siger ingenting.
Efter et par uger, hvor vi tit er kommet der, falder bomben, den lille fikse sag følger mig ud til min Chopper og da jeg skal til at køre bliver der sagt I LOVE YOU med en så dyb stemme så selv den mest maskuline havnearbejder ville blive misunderlig...........og jeg var rystet i min grundvold..............men vi havde det sq sjovtWink

Mvh.Suk..............Cool

sol
สวัสดีครับ

พวกคุณ นี่แปลก ไม่ว่าผมจะเขียนอยู่ตรงไหน พวกคุณก็ตามหาเรื่องหาราวผมโดยตลอด ไม่มีอะไรทำกัน หรือไง ครับ

ผมพูดเรื่องหนึ่ง พวกคุณ ก็พูดอีกเรื่องหนึ่ง ไม่มีจบสิ้น จุดมุ่งหมาย ผมก็บอกไป แล้ว และจะไม่เอ่ย ถึงอีก แค่นี้ ก็แล้วกัน

Mintz
Det er nok mest dig der ikke har noget livet .. i forhold til alle andre... kan ikke sige det på andre måde.. Sol. du er desværre til grin ..

Hvis I mener jeg skriver det på en provo måde.. er i velkommen til klage til Webmaster .. smid mig ud . hvis det er det skal til..
Goddag Wink

หมื่นพันที่เธอผ่านชาย
หัวใจเธอจึงเย็นชา

Suk Rak Ning
le-si skrev:
Ja de er som regelen saa over feminine at det virker total latterlig.. Jeg fatter ikke de er saa feterede som de er, for mig er det nogle soelle stakler der ikke kan finde ud af at leve det liv de har....
bare min mening.

Le-si

[small]Jeg tror, at det er dig der har det største problem............

Mvh.Suk..................Cool[/small]

sol
มากไป ครับ

ถ้าไม่มีอะไรทำ ก็ไปหาอะไรทำ ที่มันเข้าท่ากว่านี้ แทนที่จะมายืนร้อง ควบคุมความประพฤติขอบคนอื่นเขา มองดูตัวเองก่อน นะจ้ะ ว่าฉลาดขนาดไหน ยิ่งพูดมาก คนเขายิ่งเห็นความโง่ขนาดนั้น

อยู่ดีไม่ว่าดี หาเหาใส่หัว หาเรื่องใส่ตัว ระวังปลาหมอตายเพราะปาก

sol
ปล. สำหรับ คุณ Mintz

Spring til debat: