Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ville gerne spørge om noget vidste om jeg kan bruge "Maestro" i Pattaya eller omegn( BKK)? jeg har kikket på deres hjemmeside, men synes det er lidt uigennemskueligt,
Håber én eller to ved lidt om det ? eller lige frem bruger det ? venlig hilsen, tikktakk
De fleste større kreditkort, Visa, Meastro, Mastercard og American Express kan benyttes de fleste steder i verden, så der burde ikke være nogen problemer...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...
[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
Hej TikTak...
Mener du "Master" -card ???
Jeg syntes at jeg har set, på hæveautomaterne i Pattaya, at det kan benyttes... Selv har jeg brugt Visa i Pattays & BKK uden problemer; både til betaling for hoteller og andet, samt i pengeautomaterne...
Ja, okay, ingen roser uden torne; en enkelt automat strittede noget imod, men ellers virkede det fint nok...
Mastercard kan bruges alle steder hvor de ogsaa anvender visacard.
Begge anvender og deler det samme electroniske system, Du skal overholde anvendelses betingelserne for dit kort, saa er der ikke problemer med at anvende mastercard i pattaya.
Du kan dog komme udfor at du ikke kan betale med visa og master card, selv om du kan betale med visaelectron (thaismart card) Men det er fordi det er "kontant kort" og forretning ikke er tilsluttet en ordning hvor de kan modtage "kredit kort" Det omvendte kan ogsaa forekomme.
Ligeledes hvis forretningen anvender "fluesmaekker" saa er det ikke sikkert at de vil modtage dit mastercard og mange steder vil de for lange 10% af regnings beloebet i gebyr.
Spoerg altid foer du anvender dit kort! OG GEM DEN KOPI DU FAAR MED DIN UNDERSKRIFT PAA, check dine betalinger med banken og afvis betalinger der ikke baere din underskrift.
"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget."