Se indlæg
 Udskriv debat
Turkish Airlines - tankevækkende
laodenmark
Ja , sjældent røg uden ildebrand eller hvordan man siger det. Men hæfter mig ved at kilderne enten er anonyme, eller en eks.formand for en forening. dette bliver så sammenholdt med flyveregler generelt. men hvis det er så skidt hvorfor skulle man fortsat arbejde der ? eller hvorfor har myndigheder ikke skredet ind !! når man snakker sikkerhed hvad var det lige der skete for et halvdansk selskab med en opsagt pilot (mener det var i paris) der kunne man i hvert tilfælde ikke blame 'groundpersonel'

en slående kommentar i artiklen : piloten kunne ikke læse engelsk og dermed flyvehøjde, og fart. troede disse tal er internationale i feet og miles ! beskrives universalt
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

vandango
sony skrev:
natty skrev:
Sidst jeg så nogen var de skide fulde var på Thai, de var nu også lidt sjove, men også pisse irriterende, da jeg forklarede dem og spurgte dem om de ikke kunne holde kæft bag mit sæde, fik jeg svaret om jeg da troede at jeg var i en stillekabine, jeg kunne ikke lade være med at smile da.

Og Vandango selvom du skriver det samme igen og igen, SAS har altså ikke sat nye og flere sæder i deres fly i de sidste 1-11-12 år. du må have været særdeles uhedlig med sædet.

Så må jeg også have været meget uheldig for jeg synes også man sidder elendigt i deres fly, og så får man en elendig service. en gang sas og man gør det aldrig igen lidt ligesom aoro plot

Ps og jeg er ikke så høj som vandango, men jeg ser bedre udPfft

Jeg sad på plads 42B på vej derud, det var den ringeste plads jeg nogensinde har siddet på, og det gælder alle flyselskaber jeg nogensinde har rejst med. Herren på sæde 46A kommenterede da også, der kan jeg slet ikke være.

Der var en del ledige pladser, da der ikke var så mange med.

Fik nogle sammenhængende midtersæder i række 47, idet man kunne tage armlænene op. Det kunne jeg ikke på midterrækken i række 46, som jeg først fik tilbudt.

På hjemturen var det 36B, igen samme problem, men heldigvis var der ingen på 36A.

De andre gange jeg har rejst med SAS, har jeg været heldig at få sæderne ved de store nødudgange.

Fælles for alle sæderne på denne tur var, at mine knæ blev mast mod sædet foran.
Drøftede problemet med nogle af de fastboende i Thailand, de har forlængst fravalgt SAS grundet den dårlige sædekomfort.

Forinden aftensmaden efter starten, blev der ikke delt nogen snack og drikkevarer ud. Men der var en flaske vand ved hvert sæde.

Vedrørende aftensmaden - var der intet valg, kun en ret.
Alkoholiske drikke er jeg ligeglad med, drikker ikke alkohol ombord på flyene.

Til morgenmad lå der en lille bolle på bakken, plus alt det sædvanlige man også finder hos andre selskaber. Der var kun udskænkning af kaffe én gang, og der blev ikke tilbudt mere brød.

Så fremover bliver det Thai Airways, idet alt ombord ligger langt over hvad jeg finder på SAS flyene.

Det skal dog lige nævnes at jeg kun kan sammenligne med, British Airways, Thai Airways, SAS, Swiss, Air France, Lufthansa, har ikke fløjet med andre selskaber.

SAS er absolut det dårligste. Sad

PS. Sony, du snakker i hvert fald mere end mig. Pfft
Redigeret af vandango d. 12/12-2011 15:26

hugoboerge
Turkish Airlines bliver vel ikke valgt til det bedste luftfartsselskab i Europa for ingenting ?

http://www.airlin...nes/TK.htm

De gange jeg har floejet med dem har der aldrig vaeret problemer og service har vaeret helt i top.

Det er nok Politiken der vil skrive lidt sensationelt. Hvis det var saa galt ville Turkish ikke faa lov til at flyve overhovedet.

Garuda er nu ogsaa paa vej opad. Garuda havde ikke adgang til Europa, men det har de aabenbart faaet nu

Vespa
vandango.

Jeg ved ikke hvilken fly du var med SAS, men vi sad på den bagerste række som var 46, derned sad vi på 46AB og hjem sad vi på 46CD. Ang. drikkevare, så var det i deres kabys, man skulle bare selv henteAngry
Det personale der var med det fly du var med, måtte have en dårlig dag, for vi fik både ekstra boller og alt det kaffe vi kunne drikkeGrin

vandango skrev:
sony skrev:
natty skrev:
Sidst jeg så nogen var de skide fulde var på Thai, de var nu også lidt sjove, men også pisse irriterende, da jeg forklarede dem og spurgte dem om de ikke kunne holde kæft bag mit sæde, fik jeg svaret om jeg da troede at jeg var i en stillekabine, jeg kunne ikke lade være med at smile da.

Og Vandango selvom du skriver det samme igen og igen, SAS har altså ikke sat nye og flere sæder i deres fly i de sidste 1-11-12 år. du må have været særdeles uhedlig med sædet.

Så må jeg også have været meget uheldig for jeg synes også man sidder elendigt i deres fly, og så får man en elendig service. en gang sas og man gør det aldrig igen lidt ligesom aoro plot

Ps og jeg er ikke så høj som vandango, men jeg ser bedre udPfft

Jeg sad på plads 42B på vej derud, det var den ringeste plads jeg nogensinde har siddet på, og det gælder alle flyselskaber jeg nogensinde har rejst med. Herren på sæde 46A kommenterede da også, der kan jeg slet ikke være.

Der var en del ledige pladser, da der ikke var så mange med.

Fik nogle sammenhængende midtersæder i række 47, idet man kunne tage armlænene op. Det kunne jeg ikke på midterrækken i række 46, som jeg først fik tilbudt.

På hjemturen var det 36B, igen samme problem, men heldigvis var der ingen på 36A.

De andre gange jeg har rejst med SAS, har jeg været heldig at få sæderne ved de store nødudgange.

Fælles for alle sæderne på denne tur var, at mine knæ blev mast mod sædet foran.
Drøftede problemet med nogle af de fastboende i Thailand, de har forlængst fravalgt SAS grundet den dårlige sædekomfort.

Forinden aftensmaden efter starten, blev der ikke delt nogen snack og drikkevarer ud. Men der var en flaske vand ved hvert sæde.

Vedrørende aftensmaden - var der intet valg, kun en ret.
Alkoholiske drikke er jeg ligeglad med, drikker ikke alkohol ombord på flyene.

Til morgenmad lå der en lille bolle på bakken, plus alt det sædvanlige man også finder hos andre selskaber. Der var kun udskænkning af kaffe én gang, og der blev ikke tilbudt mere brød.

Så fremover bliver det Thai Airways, idet alt ombord ligger langt over hvad jeg finder på SAS flyene.

Det skal dog lige nævnes at jeg kun kan sammenligne med, British Airways, Thai Airways, SAS, Swiss, Air France, Lufthansa, har ikke fløjet med andre selskaber.

SAS er absolut det dårligste. Sad

PS. Sony, du snakker i hvert fald mere end mig. Pfft

Thailand kan man ikke få nok af.

vkv.dk
Kim Ludvigsen
hugoboerge skrev:
Turkish Airlines bliver vel ikke valgt til det bedste luftfartsselskab i Europa for ingenting ?

Det har jo ikke noget med piloternes dygtighed at gøre. Jeg har ikke nærlæst siden, men mon ikke det er baseret på passageroplevelse og/eller sådan noget som punktlighed.

hugoboerge skrev:De gange jeg har floejet med dem har der aldrig vaeret problemer og service har vaeret helt i top.

Ditto, men det problem som nævnes i artiklen er jo også noget, du som passager aldrig vil opdage, før det er for sent. Hvis artiklen holder vand, er det alvorligt. Og det at man har fået flere uafhængige udtalelser øger troværdigheden.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
vandango
[quote]Vespa skrev:
vandango.

Jeg ved ikke hvilken fly du var med SAS, men vi sad på den bagerste række som var 46, derned sad vi på 46AB og hjem sad vi på 46CD. Ang. drikkevare, så var det i deres kabys, man skulle bare selv henteAngry
Det personale der var med det fly du var med, måtte have en dårlig dag, for vi fik både ekstra boller og alt det kaffe vi kunne drikkeGrin
[quote]

UPS jeg mener 42B - fik midterrækken i række 43.

Har hørt at Turkish Airlines ikke er så ringe endda, som det eneste negative, kan være noget ventetid i Istanbul.

Hvis jeg har tiden, kunne jeg da godt tænke mig at prøve luftfartselskabet.

ban-chang
Har fløjet med Turkish airline, forsinket hjem, 7 timer, uden rygemulighed. Færdig med dem.
Men jeg mener da de giver garanti for at man kommer ned.

http://thailinks.dk

http://thailinks.dk
fckguld
Lung Yao skrev:
fckguld skrev:
....................................................
Ja så skidt håber jeg aldrig det kommer til at gå, så jeg er tvunget til flyve med sådan et banan selskab.

Nok, fordi du ville foretrække at flyve med dem her hvis de fløj til/fra CPH:

[url]http//www.Avisen.dk/pilot-fik-blow-job-i-cockpitet_150269.aspx[/url]

Rolll

.
Måske kan ikke se dit link
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: