Se indlæg
Godt guesthouse I Chiang Mai?
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 12/09-2011 12:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Hej! Kan I anbefale et godt guesthouse i Chiang mai? Skal være der i 7 dage, med mine kone og vores 3 unger, i Januar. Har booket Lai Thai guesthouse, som jeg synes ser rigtig fint ud, men det kunne jo være at der var nogle som havde en anbefaling på et sted, som er helt fantastisk, til næsten gratis:-) Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
jydetampen |
Lagt på d. 12/09-2011 14:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 355 |
Kan kun anbefale lai-thai,har boet der flere gange,venligt personale,ren pool,rimelog pris.De gange jeg har været der har der altid været andre med børn,så der skulle være muligheder for jeres børn at have nogle at lege med. God ferie. |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 12/09-2011 14:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Hej Jimmi Ved ikke om du kan bruge www.riversidehous... Ligger ikke så centralt som Lai Thai, men er ganske udemærket. Ligger ned til floden lige over på den anden side af Iron Bridge. Har lige været i CM, boede dog på www.changthaihous... som ligger 2 min gang fra Lai Thai. var forbi Lai Thai, men syntes ikke om værelset vi var inde og se. Du kan også prøve at se på www.winnerinnchia... ligger 2 min. gang fra de andre 2. ved at prisen kan forhandles ned fra de 950 det koster i januar, hvis du skal bo der i 7 dage og have mere end et værelse. Der tales forøvrigt godt engelsk på winnner Inn. Kim
|
|
|
Lagt på d. 12/09-2011 15:03
|
|
Begynder Antal indlæg: |
jimmikoldenborg skrev: Hej! Kan I anbefale et godt guesthouse i Chiang mai? Skal være der i 7 dage, med mine kone og vores 3 unger, i Januar. Har booket Lai Thai guesthouse, som jeg synes ser rigtig fint ud, men det kunne jo være at der var nogle som havde en anbefaling på et sted, som er helt fantastisk, til næsten gratis:-) Vh Jimmi Jeg kan desværre ikke bidrage med en anbefaling, da jeg ikke har været i Chiang Mai i flere år. Men jeg vil fraråde Downtown Inn, hvor flere af gæsterne døde, tilsyneladende fordi ejeren brugte et sprøjtemiddel mod utøj, som ikke er godkendt til indendørs brug. Det er bedst at se værelset, før man skriver sig ind, hvis det ellers er muligt. hn |
|
|
sank |
Lagt på d. 12/09-2011 16:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja vi har boet nogle dage på Royal Lanna Hotel midt i Nat Markede ? lidt slidt men ok og godt morgenbord. Mener vi gav 850 b. Men går du derfra og ned mod floden og til venstre ligger der flere små Guesthouse til rimelige penge men uden store bekvemligheder. |
|
|
BJ |
Lagt på d. 13/09-2011 17:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Prøv at tjeke på Thana hotel, har selv boet der, swimming pool og midt i Chiang mai, dog uden elevator MVH BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 01/12-2011 17:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Dette Lai-Thai guesthouse hvordan ligger det i forhold til midttown eller nightbazar ? og er der nogle der kender Sawasdee Guesthouse. (skulle være Dansk ejer).
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
|
|
|
kanut |
Lagt på d. 01/12-2011 23:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Lai-Thai guesthouse er et super sted når man har børn med, der er en dejlig pøl ,de laver skøn mad og værelserne er gode. Byen ligger en lille tuk tuk tur fra hotellet, ca. 5 min, så det er meget nemt at komme ud og hjem. God tur. MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
ptg |
Lagt på d. 02/12-2011 07:04
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
Davs, du kunne jo prøve at klikke på hoteller op i menu linje der vil du også få resutater på Chaing Mai ellers agoda.dk, husk priserne er pr. værelse ikke person. Jeg boede i den gammle bydel, alså inde for den gl. by mur i 3 en halv mdr. på noget , der hedder tri gong resident, hos Lung Dam, tæt på alt, de har deres egen hjemme side. hvordan har i tænkt jer at komme rundt, bil leje er billigt og nemt, sidste år var jeg i Chaing Mai igen der lejed vi bil en uge med fri kilometer ca. 1200 kr. Run for a reason 16.11.14
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 02/12-2011 12:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
kanut skrev: Lai-Thai guesthouse er et super sted når man har børn med, der er en dejlig pøl ,de laver skøn mad og værelserne er gode. Byen ligger en lille tuk tuk tur fra hotellet, ca. 5 min, så det er meget nemt at komme ud og hjem. God tur. Alt efter hvilke øjne der ser det. Jeg ville personligt ikke anbefalde stedet for jeg syntes at Lai-Thai var for "backpacker agtigt" for min smag(vi er jo forskelige) og værelser ligner dem fra hoteller rundt om i Isaan til 150B per nat.(JA, jeg har boet der= 1 nat, og heldivis Fru Nang fandt et andet hotel til samme pris, dog lidt væk fra centrum, men den var de penge værd). Skulle jeg vælge så ville det til enhver tid være fx. den som Kro90 anbefalder http://www.rivers...ngmai.com/ frem for Lai-Thai (min egen mening) eller den min familie og jeg boede på [url]www.wangburapa.com [/url]ikke længt fra L-T. Det kan sammenlignes med dem som i Patty vælger et hotel lige overfor en bar hvor der er gang i gaden til langt på natten, hvorimod jeg fortrækker et lille hotel fx. som Wandee House i Jomtien. Man som sagte "Smag og farver" kan man diskutere til evigheden. . Redigeret af Lung Yao d. 02/12-2011 12:41 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 02/12-2011 12:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Amagerdreng skrev: Dette Lai-Thai guesthouse hvordan ligger det i forhold til midttown eller nightbazar ? og er der nogle der kender Sawasdee Guesthouse. (skulle være Dansk ejer). LaiThai : http://www.laitha.../location/ Tag en "bahtbus" til 20B og så er du der i løb af 5min., du kan også selv gå via Sridonchai Rd. til Chang Khlang Rd. så er du der. Wanburapa: http://www.wangbu...on-en.html P.S. undgå at tage Tuk-tuk, de er "lige så slem" som dem i Patty og Phuket m.h.t. priserne, "grisebilerne" kører hele tiden rundt om i byen, bare spørge om de kører der hvor du skal og er de tom kører de gerne en omvej for at tjene lidt til dagen, konkurencen er ret hård. . Redigeret af Lung Yao d. 02/12-2011 12:45 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lagt på d. 02/12-2011 21:23
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hvilket sted vi hver især bo på i CM er vel afhængig af hvad man har lyst til at bruge på det. Jeg selv har brugt Lai Thai-ganske udmærket sted til nogle dages ophold. Der findes jo et hav af andre hotelle og guesthouse til mange forskellige priser, og mage gange er det vel lidt tilfældigt,hvilket man kommer på, hvis der ikke er bestilt hjemmefra. Personligt vil jeg ikke bruge flere tusinde baht på et værelse, da man jo opholder sig der meget få timer i døgnet. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 12/12-2011 10:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Er interesseret i hvad som helst, men det skal være med 2 rum. Datteren skal have sit eget soveværelse. Der er mange tilbud, men vil gerne finde noget billigt. |
|
|
sank |
Lagt på d. 12/12-2011 14:30
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Prøv at søg på Royal Lanna Hotel mener vi gav 850 baht med morgenmad og det er midt i Natmarkedet. Men ved ikke med dobbelt rum ? |
|
|
Baimon |
Lagt på d. 12/12-2011 16:57
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Chiang Mai Thai House,Thapae. Det er en hyggelige sted, sjovt personal, lille swimming pool. Vi har lige været i november i år, 5 computer free internet midt i centrum. 2-300 meter fra night brazar og fresh market. |
|
|
kirsten64 |
Lagt på d. 12/12-2011 21:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 65 |
I februar boede vi på Chang Thai House, det var vi glade for, Der var pool og balkon. Der var stille og ikke langt til centrum |
|
Spring til debat: |