Se indlæg
Dansker klubben
|
|
huratho |
Lagt på d. 27/10-2011 17:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Dette indlæg er skrevet af Lars Andersen. Hejsa alle sammen og mange tak for sidst. Nu er det så blevet tid til at slå på jungletrommerne igen. Søndag d. 6. nov. Kl. 12.00/14.00 Sidste gang blev vi enige om at det skulle være på AUF DER AU i Sarapee. For de som har lyst er der mulighed for spisning. Spisningen strækker sig fra kl. 12.00 til kl. 14.00 Menuen er Middags bufe som koster THB 185,00, men andre retter kan også købes. Kl. 14.00 starter vores sammenkomst. Vi starter som vi plejer. Introduktion af evt. nye og ellers alt det seriøse først. Er der nogen som har noget nyt, så kom endelig frem med det. De som ikke vil spise er det tids nok at komme kl. 14.00. Hvis du er forhindret bedes du ringe til mig Adressen på AUF DER AU 197/2 moo5 Lamphun Road Sarapee, Chiang Mai Hvis jeg skal prøve at forklare det kort, så skal i dreje mod Sarapee der hvor 106 121 mødes og ca. 300 m. længere fremme ligger det på venstre side, ellers ring til mig. Vel mødt Lars Tlf. 0828939877 At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 28/10-2011 13:36
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
huratho skrev: .......................................................................... For de som har lyst er der mulighed for spisning. Spisningen strækker sig fra kl. 12.00 til kl. 14.00 Menuen er Middags bufe som koster THB 185,00, men andre retter kan også købes. ......................................................... ...................................................................... Hvis jeg skal prøve at forklare det kort, så skal i dreje mod Sarapee der hvor 106 121 mødes og ca. 300 m. længere fremme ligger det på venstre side, ellers ring til mig.......................... Hej Hugo, 1- Kan man få "Sauerkraut" eller "Quiche Lorraine" der ? 2- Er det langt fra "Baba-Bobo" baren ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
huratho |
Lagt på d. 28/10-2011 15:25
|
Hej Som du kan se skriver jeg jo det er ikke mit indlæg. Du kan ringe til Lars og stille spørgsmål. Jeg har aldrig været der. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 28/10-2011 16:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
huratho skrev: Hej Som du kan se skriver jeg jo det er ikke mit indlæg. Du kan ringe til Lars og stille spørgsmål. Jeg har aldrig været der.Hilsen Hugo På AUF DER AU eller Baba-Bobo baren ? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 29/10-2011 12:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
auf der au ligger i saraphi..... |
|
|
huratho |
Lagt på d. 09/11-2011 05:14
|
Hej Dette er et referat fra vores danske-møde. Skrevet af Lars Andersen Hejsa Vores komsammen d. 6.nov. Startede kl. 12.00. Her var der ta-selv-bord med flere forskellige retter, faktisk mere end alm. Mennesker kan komme igen, SUPER. Kl. 14.00 startede det egentlige møde for de 11 frem mødte. Vi kom langt omkring. Vi besluttede at fremtidige komsammen skal afholdes her på AUF DER AU i Sarapi. Vi snakkede også om en jule/nytårs frokost med påhæng, hvilket skal færdig debatteres på næste møde. Alt i alt havde vi en meget hyggelig eftermiddag. Næste gang bliver søndag d. 4. dec. MVH Lars Tlf. 0828939877 At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 29/11-2011 05:40
|
Dette indlæg er skrevet af Lars Andersen. Hejsa alle sammen og mange tak for sidst. Så blevet tid til igen at mødes i Dansker klubben. Søndag d.4. dec. Kl. 12.00/14.00 Det er samme sted som sidste gang, nemlig på AUF DER AU i Sarapee. For de som har lyst er der mulighed for spisning. Spisningen strækker sig fra kl. 12.00 til kl. 14.00 Menuen er Middags bufe som koster THB 185,00, men andre retter kan også købes. Kl. 14.00 starter vores sammenkomst. Vi starter som vi plejer. Introduktion af evt. nye og ellers alt det seriøse først. Er der nogen som har noget nyt, så kom endelig frem med det. De som ikke vil spise er det tids nok at komme kl. 14.00. Hvis du er forhindret bedes du ringe til mig. Adressen på AUF DER AU 197/2 moo5 Lamphun Road Sarapee, Chiang Mai Hvis jeg skal prøve at forklare det kort, så skal i dreje mod Sarapee der hvor 106 121 mødes og ca. 300 m. længere fremme ligger det på venstre side, ellers ring til mig. Vel mødt Lars Tlf. 0828939877 At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
waree |
Lagt på d. 03/12-2011 02:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 304 |
haaber der vil komme nogle nye dansker som vil vaere med til at moedes en gang om mdr. paa auf der au i sarapi |
|
|
kaktus10 |
Lagt på d. 03/12-2011 20:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 42 |
Er blevet lidt nysgerrig omkring danskerklubben. Hvad går det ud på. Opholder mig i Thailand 2-3 gange om året. Har hus i Lamphun og Uttaradit, men bor også i CNX et par gange om året,. |
|
|
keniko |
Lagt på d. 04/12-2011 01:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
huratho skrev: Hej Dette er et referat fra vores danske-møde. Skrevet af Lars Andersen Hejsa Vores komsammen d. 6.nov. Startede kl. 12.00. Her var der ta-selv-bord med flere forskellige retter, faktisk mere end alm. Mennesker kan komme igen, SUPER. Kl. 14.00 startede det egentlige møde for de 11 frem mødte. Vi kom langt omkring. Vi besluttede at fremtidige komsammen skal afholdes her på AUF DER AU i Sarapi. Vi snakkede også om en jule/nytårs frokost med påhæng, hvilket skal færdig debatteres på næste møde. Alt i alt havde vi en meget hyggelig eftermiddag. Næste gang bliver søndag d. 4. dec. MVH Lars Tlf. 0828939877 Fremragende referat! Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 04/12-2011 17:57
|
hvad går danskerklubben ud på? først og fremmest hyggelig samvær en gang om mdr. udveksling af efaringer om thailand og i særdeleshed om chiang mai det kan lige fra hvor i byen køber man de ting vi som dansker gerne vil ha. bytte bøger,film o.s.v, banale ting men dejlige i dagligdagen når man bor herude der mange muligheder,og det er altid rart med et netværk |
|
|
kaktus10 |
Lagt på d. 05/12-2011 20:47
|
Hvornår er jeres næste møde i CNX. Kunne godt tænke mig at deltage, selv om jeg ikke er fastboende. Kan det lade sig gøre. steen |
|
|
huratho |
Lagt på d. 06/12-2011 03:06
|
Hej Kaktus. Selvfølgelig kan du deltage, det kan alle danskere. Næste møde ved jeg ikke endnu, men venter på at Lars får skrevet noget om sidste møde og næste. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 11/12-2011 12:48
|
Hej Dette er kommet fra Lars. Der er ikke meget at skrive om denne gang, men lidt er der da. Der skete ikke rigtig noget på mødet det var meget stille og roligt vi var 9 personer. Der var en ny der hed Jørgen, Det eneste vi havde oppe var Jule/nytårs Komsammen der blev vi enig om at det skulle være med damer og det bliver den 10-1 2012 og det bliver formentlig bowling med spisning bagefter men jeg har ikke hørt fra Anker i nu det var ham der havde kontakt til de steder. Sted og kl. kommer så snart vi har fået accept på det. Tilslut ønskes alle en glædelig jul og et godt nytår. Lars At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
chilis |
Lagt på d. 12/12-2011 01:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 76 |
hej. Jeg vil gerne være mdlem af dansker klubben. Hvordan? MVH. Benti. |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 12/12-2011 03:17
|
det er bare og møde op ,når der bliver skrevet tid og sted herinde, du skal være velkommen |
|
|
kaktus10 |
Lagt på d. 12/12-2011 09:32
|
I er sammen igen 10. januar. ÆV ÆV, er i CNX 29-31 december og 13-19 januar. Jeg holder øje med jeres mødedatoer og regner med at komme tilbage senere på året. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 24/12-2011 13:08
|
Hej Dette er et indlæg jeg har modtaget fra Lars Andersen. Så er programmet og tiderne på plads til vores Jule/Nytårs Komsammen med konerne/kæresterne Det bliver d.10. jan. 2012 Vi mødes ude ved Anker kl. 14.00 hvor han vel være vært ved en lille en og ved 15,00 tiden kører vi i samlet flok til Kad Suan Kaew og bowler Der er 3 spil PR mand/kvinde for 130 THB (det ligger i det gamle indkøbscenter i det nordvestlige hjørne ved kanalen i centrum) og efter et par timer tager vi videre til The House hvor vi skal spise (det ligger lidt efter Thapai Gate på venstre side når man køre inden for vandet) Prisen på maden ligger på omkring 200 THB+ drikkevare. Deres Hjemme side er(www thehousethailand.com) Det er selvfølgeligt frivilligt om man vil deltage i det hele. Men jeg håber at alle vil støtte op om dette program Så vi og vores påhæng kan lære hinanden bedre at kende. Vi er nød til at have bindende tilmelding PGA bane bestilling og plads på The House SENEST den 31/12 2011 kl. 24,00 Ankers Adresse Tarn Dong Park View Moo 11-225/535 Ban Vean-Hang Dong. I kan få en nærmer beskrivelse når i tilmelder jer på TLF 082 893 9877. I ønskes alle en Rigtig Glædelig Jul og et Godt Nytår MVH Lars At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
Spring til debat: |