Se indlæg
 Udskriv debat
Turkish Airlines - tankevækkende
larsstig
http://politiken....-at-flyve/

VH
Lars

Kim Ludvigsen
Uha, værd at tænke over, inden man bestiller sin næste billet.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
bannok
Jeg har fløjet med Tyrkes Airline en gang fra Bangkok- København og retur. På turen fra Bangkok til Istambul kom vi i så meget turbulens, som jeg aldrig har oplevet før, og jeg har fløjet megt, jeg flyver ca 12 gange om året og det har jeg gjort de sidste 30år.
Jeg bed mœrke i situationen fordi, før det skete var der inger der advarede os om turbolens og faste seatbelt skiltet var slukket, og stewardesserne kørte med service vognene og serverede, men lige pludselig dykkede flyet og det rystede og stewardesserne kunne ikke holde service vognene, og den ene stewardesse kastede sig i et sœde lige ved siden af mig og bad mig spœnde sikkerheds bœltet (jeg har altid sikkerheds bœltet spœndt nœjeg sidder i sœdet). Service vognene sejlede frem og tilbage i cabinen, det hele varede i ca. 5 minutter, og efter det, fortsatte de bare med at servere som intet var hœndt. På intet tidspunkt blev skiltet med spœnd sikkerheds bœltet tœndt og på intet tidspunkt blev der sagt noget fra cockpittet, hverken før eller efter det skete, jeg tœknte hvad fanden sker der, sidder de og sover der ude. Jeg har før vœret ude for turbolens og des lige, men er altid blevet advaret før det skete, og når det hele er overstået, plejer piloten at fortœlle passagererne at nu er det drevet, men med Tyrkis Airline blev vi ikke advaret før det skete, og ingen sagde et ord efter det var sket, det synes jeg er lidt mœrkeligt og kritesabelt.Sad

Kim Ludvigsen
Jeg har til gengæld aldrig oplevet problemer - og de problemer som artiklen taler om, er også af den slags, som passagerne aldrig opdager før det er for sent.

Jeg har for længst købt billet til min næste rejse hos Turkish Shock
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
vandango
Kim Ludvigsen skrev:
Jeg har til gengæld aldrig oplevet problemer - og de problemer som artiklen taler om, er også af den slags, som passagerne aldrig opdager før det er for sent.

Har hørt meget godt om selskabet, man overlever jo nok, servicen skulle vist være god.

Har fløjet min allersidste tur med SAS, de har sat så mange sæder ind i deres fly, så det er det ringeste flyselskab til Thailand overhovedet.
Var dog heldig at flyet ikke var fyldt op, ellers måtte jeg have siddet på lokummet hele vejen.
Jeg er 196,2 cm. høj, det er meget smertefuldt at sidde i SAS flyene. Mine knæ er i hårdt pres mod sædet foran, det gør afsindig ondt. Samtidig forlanger SAS penge for alt ombord.

Frem over vil jeg kun rejse med Thai Airways. Der er god plads, og der er alt gratis hele turen derud.

Frank
Jeg ville nok lige spritte instrumenter af inden jeg satte mig bag rattet.Smile

handy
vandango skrev:
Kim Ludvigsen skrev:

Har hørt meget godt om selskabet, man overlever jo nok, servicen skulle vist være god.

Har fløjet min allersidste tur med SAS, de har sat så mange sæder ind i deres fly, så det er det ringeste flyselskab til Thailand overhovedet.
Var dog heldig at flyet ikke var fyldt op, ellers måtte jeg have siddet på lokummet hele vejen.
Jeg er 196,2 cm. høj, det er meget smertefuldt at sidde i SAS flyene. Mine knæ er i hårdt pres mod sædet foran, det gør afsindig ondt. Samtidig forlanger SAS penge for alt ombord.

Frem over vil jeg kun rejse med Thai Airways. Der er god plads, og der er alt gratis hele turen derud.
ja dejligt så er der ikke nogle der bliver over stive det har jeg flere gange oplevet med thais veteranfly...og tidspunktet passer mig der ud over ogsp meget bedre....hos Thai skal der bare spises i en fart og så ned ned skoderne så helst ro der er kl vel også 16 dansk tid......

Vespa
Vi fløj med SAS midt i oktober og hjem igen den 19 novenber, det er første gang vi har fløjet med SAS, men ikke sidste gang, ang. plads så var der lige så meget plads der hvor vi sad som i Thai (række 46) Vi kunne få alt det vi ville at drikke gratis bare ikke alkohol, men under maden kunne du få alkohol. Jeg syntes faktisk det var rart at det ikke var gratis, har før været med THAI hvor der var en masse halvfulde mænd som absolut skulle stå op i gangen og prale hørt af hvad de fik tiden til at gå med sidste gang de var afsted. PS. Er selv 189cm. høj.

vandango skrev:
Kim Ludvigsen skrev:

Thailand kan man ikke få nok af.

vkv.dk
mobbe
Sidder og læser lidt på tråden,og kan kun sige at jeg har i tidens løb har fløjet med mange forskellige selskaber og kun har godt at sige om SAS fornuftig pris gode afgangstider nyere maskiner. Fløj sidst med Thai veteran fly for ca 2 år siden PGA prisen 3900 retur, havde også en episode ombord med berusede, det var svenskere de var meget arrogante og støjende stewardesserne prøvede at tale dem ned uden held men så skete noget meget sjovt, en myndig herre fra cabinepersonalet ankom og fortalte de herrer at et ord mere og han ville kontakte politiet i BKK som så kunne afhente dem. Der blev pludselig meget stille før kunne de klare hele verden.

Ved godt det ikke vedrører turkish airlines.

jimmikoldenborg
Havde desværre hørt om de uheldige piloter. Har en bekendt som flyver som 2. pilot for Turkish. Han fortalte også at det er nogle gange helt ude i hampen med deres piloter!
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
fckguld
larsstig skrev:
http://politiken....-at-flyve/

VH
Lars
Ja så skidt håber jeg aldrig det kommer til at gå, så jeg er tvunget til flyve med sådan et banan selskab.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

sudsakhon

Mon ham her kunne være ansat som pilot også?

Uhyggeligt.
Problemet er jo, at men ikke aner hvem der sidder med nøglerne til flyveren..
Man kan kun håbe på det bedste..

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
NoiNarak
sudsakhon skrev:

Mon ham her kunne være ansat som pilot også?

Uhyggeligt.
Problemet er jo, at men ikke aner hvem der sidder med nøglerne til flyveren..
Man kan kun håbe på det bedste..

Ja, det er vel eneste mulighed,hvis man fortsat vælger at flyve med et sådant selskab-på trods af ens viden,om tingenes tilstand,med hensyn til deres piloter.
Det kan da godt være, at de er billige,men ens liv burda da være vigtigere-om ikke for en selv,så burde man dog tænke på sin familie og venner,der evt. står tilbage med tabet og sorgen-måske endda tabet af en familie forsørger.

natty
Sidst jeg så nogen var de skide fulde var på Thai, de var nu også lidt sjove, men også pisse irriterende, da jeg forklarede dem og spurgte dem om de ikke kunne holde kæft bag mit sæde, fik jeg svaret om jeg da troede at jeg var i en stillekabine, jeg kunne ikke lade være med at smile da.

Og Vandango selvom du skriver det samme igen og igen, SAS har altså ikke sat nye og flere sæder i deres fly i de sidste 1-11-12 år. du må have været særdeles uhedlig med sædet.
Redigeret af natty d. 12/12-2011 03:42
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

natty
jeg har fløjet dem , dog ikke til bkk, det var den bedste servise til Istanbul. m en det gør dem jo ikke sikker

sony
natty skrev:
Sidst jeg så nogen var de skide fulde var på Thai, de var nu også lidt sjove, men også pisse irriterende, da jeg forklarede dem og spurgte dem om de ikke kunne holde kæft bag mit sæde, fik jeg svaret om jeg da troede at jeg var i en stillekabine, jeg kunne ikke lade være med at smile da.

Og Vandango selvom du skriver det samme igen og igen, SAS har altså ikke sat nye og flere sæder i deres fly i de sidste 1-11-12 år. du må have været særdeles uhedlig med sædet.

Så må jeg også have været meget uheldig for jeg synes også man sidder elendigt i deres fly, og så får man en elendig service. en gang sas og man gør det aldrig igen lidt ligesom aoro plot

Ps og jeg er ikke så høj som vandango, men jeg ser bedre udPfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
sony skrev:
[quote]natty skrev:
Så må jeg også have været meget uheldig for jeg synes også man sidder elendigt i deres fly, og så får man en elendig service. en gang sas og man gør det aldrig igen lidt ligesom aoro plot

Ps og jeg er ikke så høj som vandango, men jeg ser bedre udPfft

Nu ved jeg jo sådan set ikke. hverken hvordan du sony eller vandango ser ud. da jeg normalt ikke omgås danskere i Thailand.Grin
Jeg prøver ikke at gøre SAS til et super selskab, men sæderne er altså fuldstændig som alle andre Europæiske selskaber. Jeg elsker at flyve med Thai, pga. deres gamle sæder, men når de renoverer deres kabiner får man ikke længere deres store sædeafstand. Så nyd det så længe det varer.

Mht Turkish, det kan så godt være deres piloter er elendige, men deres in flight service er godt nok den bedste, har aldrig spist så delikat og lækker mad som på dem.
Yo baby
Redigeret af natty d. 12/12-2011 09:11

Lung Yao
fckguld skrev:
....................................................
Ja så skidt håber jeg aldrig det kommer til at gå, så jeg er tvunget til flyve med sådan et banan selskab.

Nok, fordi du ville foretrække at flyve med dem her hvis de fløj til/fra CPH:

[url]http//www.Avisen.dk/pilot-fik-blow-job-i-cockpitet_150269.aspx[/url]

Rolll

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Kim Ludvigsen skrev:

Jep, og husk det næste gang du måske agter at flyve med dem her (heldigvis gik det godt for dem):

Skal du jage skræk i livet på dig selv så Google på Airlines disasters-youtube .Angel

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

esanboy
Lung Yao skrev:
Kim Ludvigsen skrev:

Jep, og husk det næste gang du måske agter at flyve med dem her (heldigvis gik det godt for dem):

Skal du jage skræk i livet på dig selv så Google på Airlines disasters-youtube .Angel

.

Nu var det jo ikke piloten, men det Svenske ground crews skyld at det gik galt. De have ikke gjordt deres arbejde vedr. deicing godt nok. Tror mange kan takken S.Rasmussen for at de er i live idag. Ja jeg skal hellere ikke flyve med de tyrkere.

Spring til debat: