Se indlæg
Forvirret!
|
|
Mintz |
Lagt på d. 08/01-2006 09:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 156 |
Når man er single.. og man ikke gider til have rigtig forhold.. er det forkert holdning at have`...? man har jo den frihed at man kan gøre hvad man har lyst til.. kigge lidt på fyre ogsådan noget Jeg sige ikke at man skal går ud og være sammen med 1000 andre før man finde en rigtig kæreste .. men er det Unormal for en thai at have det sådan,, ? Hvordan ser I som mænd når en pige som har den holdning at hun vil ikke have noget fast fohold`..?
Goddag
เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
Kimpil |
Lagt på d. 08/01-2006 10:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 161 |
Det er da fuldstændigt op til dig selv. Jeg synes at det er forståeligt, at man ikke kaster sig ud i et fast forhold med det samme, men mere afprøver egne grænser og værdier inden man deler med en anden person. Om det er unormalt for en Thai at have det sådant, kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om. At du har det sådan, undrer mig ikke da du har været i Danmark i en vigtig udvikling af din personlighed, og du har selvfølgelig været under stor indflydelse af dine jævnaldrende danske venner. I Danmark er det vist meget normalt, at man ikke binder sig i en ung alder. At man ikke vil involvere sig i et fast forhold tror jeg er accepteret blandt mænd - Problemet opstår hvis man istedet er sammen men mange forskellige. Der oplever i piger den uretfærdighed, at i er billige, mens det er mere accpteret at en mand er sammen med mange piger Det er ikke hvad du gør - det er måden du gør det på
|
|
|
Chefen |
Lagt på d. 08/01-2006 13:46
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Jeg syntes ikke det er mærkeligt, men en sund indstilling til livet. Hvorfor blive kæreste med èn du ikke rigtig elsker, du har som én køn thai pige (iflg dit billede), har i Danmark alle muliheder for at møde den rigtige. Så ja, prøv noget inden man binder sig.
Kan man andet end elske den bananrepublik???
|
|
|
Good for Falang |
Lagt på d. 08/01-2006 14:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 218 |
En køn Thai pige Hvor? Good for Falang |
|
|
Locturian |
Lagt på d. 08/01-2006 16:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Ja, det er ikke sådan når man ikke ved hvad man vil
|
|
|
Mintz |
Lagt på d. 08/01-2006 21:50
|
Hva mener du hva Loc`?
Goddag
|
|
Locturian |
Lagt på d. 08/01-2006 23:17
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1383 |
Det jeg siger, at det ikke er nemt at være ung og fortvivlet over hvad man vil med kærligheden
|
|
|
yeya |
Lagt på d. 09/01-2006 00:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Hun har jo ellers forklaret at det er dét hun vil og er tilfreds med det. Hun spørger bare til hvordan mænd ser på den holdning. Jeg ser ingen steder i Mintz indlæg at hun er fortvivlet. Tværtimod......... Hun ved hvad hun vil, og det synes jeg er helt kanon. Vær dig selv Mintz og lad være med at lade dig rive med. Det er meget fedt at være single, men det er ofte lige så rart at have en at dele sit liv med. Vi har jo hver især vores måde at leve livet på, og det skal man respektere. Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 09/01-2006 11:29
|
Locturian skrev: Det jeg siger, at det ikke er nemt at være ung og fortvivlet over hvad man vil med kærligheden Ja det er rigtig Locturian... jeg er jo bare en forvirret teenager.. Du er så 22... ved man så hvad man vil med kærligheden ?.. du er jo næsten parat til flytte til Thailand og bor med kæresten.. det er meget modne af en 22 årig.. jeg tror når jeg 22 .. er jeg nok single og nyder livet . og ikke binde mig til noget Goddag
|
|
xxxx |
Lagt på d. 09/01-2006 14:07
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Hejsa 18 eller 22 det kan vist vaere ligemeget og livet ligger stadig foran.. Om man saa vil proeve graenser af.. det er da fint. det goer man jo ogsaa her i thailand. det sker bare i det skjulte, der er det meget nemmere i DK ikke saa mange fordommme og mystiske regler at leve efter som her ude. Det er vel ogsaa en af grundene til der er saa stor skilmisse % her ude.. Har man dummet sig eller ens foraeldre oejner en pose penge.. ja saa er det bryllup uanset om man vil eller ej uanset alder i oevrigt. Saa nyd den frihed der er i Dk paa det punkt. man kan hurtigt nok binde sig.... Det burde alt andet lige ikke vaere et penge spoergsmaal at blive gift.. Om det er en pige eller en mand der leger.. herre gud hvad er forskellen, altsaa hvis man ser bort fra diverse fordomme. Jeg har selv leget i mange aar og det var sq da sjovt.. Men indroemmet i laengden er det nok lidt tomt... Le-si |
|
|
Good for Falang |
Lagt på d. 09/01-2006 17:29
|
Øvet medlem Antal indlæg: 218 |
Til Mintz Hvad er der sket med din Muslimer fyr? Good for Falang |
|
|
Mintz |
Lagt på d. 09/01-2006 17:43
|
Til Good for farang.. Han skal giftes om 2 år.. derfor kan jeg ikke se ´grunden til vi skal forsætter 2 år til,.. og have det ht efter 2 år... og det kan lige så godt slutte nu ... Goddag
|
Spring til debat: |