Se indlæg
 Udskriv debat
Thai-kvinde udvist
MrCcCooL
Nemmelig det er svært at forstå at nogen quinder kan forlase deres børn , mm. Men det var jo egentligt ikke tråden .
Syntes bestemt også man skulle gøre mere for at finde bagmænd /quinder , og så straffe dem , tit ved de piger der kommer hertil jo ikke de skal prostituerer sig for at klarer dagen og vejen , er vel mest lokket hertil med andre forudsætninger.
Ikke alle thaipiger er prostitueret heldigvis
Til hest
Life is Good

https://www.facebook.com/Joergen.Hammelstrup
Robert Kronberg
Som JuBj skriver, så er der mange, der lige overser 2-årsreglen, og det kan være, fordi der sker så meget andet i ens liv (som der jo sker, når man familiesammenføres), og fordi man måske har brug for et pusterum, efter FS af konen er gået i orden. Desuden går to år hurtigt, synes jeg.

Det andet er, at det er ganske normalt i Thailand, at børnene bor hos bedsteforældrerne, hvor de yngre piger (hvis der er nogen) hjælper til med at passe de mindre børn. Sådan er det.

Min egen steddatter bor da også fortsat i Laos. Hun har været her en måned fra tid til anden, hvis det passede med skolen (eller rettere kindergarden), men vi vurderer overordnet, at det er bedst, at hun bliver i Laos nogen tid endnu (men vi besøger hende hver tredje måned). Det kan jeg skrive side op og side ned om. Men netop derfor ville det være underligt, hvis de thailandske myndigheder i fremtiden skulle hitte på, at hun ikke kan komme til Thailand og bo pga. et "manglende" tilknytningskrav.

Nuvel, svigerforældrerne har også tilbudt at passe min søn, men det vil jeg ikke, da jeg så vil miste min indflydelse, altså den danske vinkel, og fordi han ikke allerede har boet en del år i Laos.

Naturligvis vil min kone helst have begge børn hos hende, og naturligvis vil jeg det bedste for min kone, ligesom jeg også helst vil have min søn her. Jeg ville også gerne have mine to voksne børn her, og min far, hele min familie og alle mine venner, men man kan ikke få det hele.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Top High Class Fashion
De fleste som er luder om det er Thai eller Danske er der ikke på grund af nød de er der for at lave lette penge men det kommer altid til at koste i den sidste ende der er en grund til man siger du kan tage pigen ud af baren men ikke baren ud af pigen de er masser af normalt arbejde i Thailand og de er der kun på grund af de vil tjene penge uden for meget arbejde så er der måske 1% som bliver tvunget og der skal man have fat i bagmanden eller kvinden der findes ikke lykllige luder kun dume mænd
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
FCKdk
Top High Class Fashion skrev:
De fleste som er luder om det er Thai eller Danske er der ikke på grund af nød de er der for at lave lette penge men det kommer altid til at koste i den sidste ende der er en grund til man siger du kan tage pigen ud af baren men ikke baren ud af pigen de er masser af normalt arbejde i Thailand og de er der kun på grund af de vil tjene penge uden for meget arbejde så er der måske 1% som bliver tvunget og der skal man have fat i bagmanden eller kvinden der findes ikke lykllige luder kun dume mænd

Jeg ved hvad Du mener, Top High Class Fashion....
Jeg er bare blevet fortalt så mange gange, at ingen ludere,
tjener "lette penge", men det er da korrekt at de tjener "hurtige
penge", det har bare for mange, en høj personlig pris for de prostituerede,
da mange af dem får div. psykiske skader af arbejdet og mange
må også ty til stoffer, for at holde til det liv(jaja og mange financierer
deres narkomani med prostitution)....Cool

Glædelig jul allesammen!!!!Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Robert Kronberg
FCKdk skrev:
Top High Class Fashion skrev:

Jeg ved hvad Du mener, Top High Class Fashion....
Jeg er bare blevet fortalt så mange gange, at ingen ludere,
tjener "lette penge", men det er da korrekt at de tjener "hurtige
penge", det har bare for mange, en høj personlig pris for de prostituerede,
da mange af dem får div. psykiske skader af arbejdet og mange
må også ty til stoffer, for at holde til det liv(jaja og mange financierer
deres narkomani med prostitution)....Cool

Glædelig jul allesammen!!!!Wink

Pigerne betaler ofte en høj pris, fordi farangen lover guld og grønne skove, men når han er tilbage i Farangland, så bliver han mere og mere stille.

Pigerne har faktisk følelser, og denne form for afvisning gør ondt. Jeg har kendskab til adskillige piger, der har begået selvmord på den konto.

Farangen lovede en masse, og han var i mellemtiden en superstar med sine surt optjente penge, men glemte at pigen også er et menneske.

Nuvel, han fik sit knald for 100 kroner, og så skide være med pigen.

Hilsen, Robert

"

iThai
Jeg har kendskab til adskillige piger, der har begået selvmord på den konto.

Lyder vildt!
Adskillige ???
ithaiuthai@hotmail.com

Robert Kronberg
iThai skrev:

Lyder vildt!
Adskillige ???

Jeg beklager, hvis du ikke bryder dig om indlægget.

Hilsen, Robert

"

iThai
Robert Kronberg skrev:
iThai skrev:

Lyder vildt!
Adskillige ???

Hilsen, Robert

Du har ret, jeg bryder mig ikke om det, bl.a. fordi jeg har svært ved at tro på det. Men hvis det er sandt, at du har forbindelse til adskillige, som har begået selvmord på den konto, som du siger, så må jeg indrømme, at jeg finder det tankevækkende og lidt uhyggeligt, at du af uransagelige årsager har dette kendskab.
Jeg har boet i Thailand i 15 år, og har aldrig hørt om fænomenet.
ithaiuthai@hotmail.com

thaikurt1
Pigerne betaler ofte en høj pris, fordi farangen lover guld og grønne skove, men når han er tilbage i Farangland, så bliver han mere og mere stille.

Pigerne har faktisk følelser, og denne form for afvisning gør ondt. Jeg har kendskab til adskillige piger, der har begået selvmord på den konto.

Farangen lovede en masse, og han var i mellemtiden en superstar med sine surt optjente penge, men glemte at pigen også er et menneske.

Nuvel, han fik sit knald for 100 kroner, og så skide være med pigen

Der er også mange pigerne der udnytter farangen med det ene formål at få så mange penge ud af farangen som mulig
og som er ligeglad med farangen de lige frem sige det til andre thai.

Mange pige har kun følelser, så længe farangen har penge når han ikke har flere så er hun ligeglad med ham og finde en der har penge.

Hvor mange farangen har ikke købt hus til pige og så rejse hjem og når han så kommer tilbage er der flytte en ny en eller hun har sold huset og miste en formue fordi han tro på pigen.

Hvad med pigen hun love farangen at hun er han tro når han tage hjem og så sker dig han er dårlig kørte ude af den soi
hvor de har farvel for hun er på jagt efter en ny farangen.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Amagerdreng
Efter thaikurts indlæg må jeg sige "Hvem er det så der er dum ???" FARANG eller PIGEN ????? Det er vist ganske let at svare på !!!!! Men igen Kurt IKKE ALLE ER ENS....
Men kan kun give Robert ret. Farang lover guld og grønne skove- virker SØD og RAR over for pigen i Thailand men vender på en tallerken når damen er landet og GIFT i DK... Og mange gange er damen så fanget i "Helvede" eller kan sige FARVEL til måske det hun troede var den store kærlighed og et fremtiden lys..Kender til flere hvor det desværre er endt således. Og lad os så komme tilbage til tråden....
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Lung Yao
Amagerdreng skrev:
Efter thaikurts indlæg må jeg sige "Hvem er det så der er dum ???" FARANG eller PIGEN ????? Det er vist ganske let at svare på !!!!! Men igen Kurt IKKE ALLE ER ENS....
Men kan kun give Robert ret. Farang lover guld og grønne skove- virker SØD og RAR over for pigen i Thailand men vender på en tallerken når damen er landet og GIFT i DK... Og mange gange er damen så fanget i "Helvede" eller kan sige FARVEL til måske det hun troede var den store kærlighed og et fremtiden lys..Kender til flere hvor det desværre er endt således. Og lad os så komme tilbage til tråden....

Ikke at han "vender på en tallerken", men mere at han "glemmer" at fortælle damen/damerne fra starten af, hele den ægte SANDHED, nemlig at hans udadtil "formue" er resultat af måske 1 års opsparing efter at have "slidt r... ud af bukserne", og ikke at han var millionær som han gav udtryk for.
I har jo allesammen set/hørt dem i fx. barer i LOS, når de fører sig frem som "verdensmænd". Cheers

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
Robert Kronberg skrev:
iThai skrev:

Lyder vildt!
Adskillige ???

Hilsen, Robert

Ro på Robert,
Jeg ville også sætte et spørgsmåls tegn ved dit påstand, ikke fordi at JEG <<ikke bryder mig om dit indlæg>> eller siger at DU lyver, men ligesom iThai ville jeg så spørge:
Adskellige = taler vi om 20-30-50 stk eller 3-4 stk ? alt er relativt, selv om jeg personligt ville mene at allerede ved 2 stk er det 2 stk "for meget" .
Jeg ville også vove den påstand at JEG også har kendskab til ADSKELLIGE teenagepiger som har begået selvmord p.g.a. ulykkelig kærlighed/svigt (fx. uønsket graviditet), dog med den ene forskel at det var i .....Thailand.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: