Se indlæg
 Udskriv debat
Billigste rejse forsikring
K K
Hej hva er billigste rejseforsikring i nogensinde har brugt med? selskab.. For mig er det Gosafe billigste.

Healer
Har brugt en del forskellige selskaber. Sidst brugte jeg også GoSafe og det var meget nemt at bestille over nettet. Europæiske omtalte i efteråret at de barslede med nye former for forsikringer for os der rejser meget, altså en årsforsikring dækkende hele verden, men jeg er ikke opdateret om dets udkomme.
Men det er nok ikke altid prisen der er afgørende, men de virkelige og faktiske forhold hvorigennem hjælpen kommer NÅR og HVIS der virkelig bliver brug for forsikringen. Og det kunne da været dejligt at høre erfaringer fra andre brugere af denne side.

Med bedste hilsen GrinHealerGrin

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

http://clairvoyanten.dk
Soi Cowboy
Super godt emne, skulle lige til at bestille rejse forsikring og havde lidt kigget på Gouda hvor den koster 526kr, men hos GoSafe koster det kun 386kr Så tak for tippet Healer.Grin

Hilsen Soi Cowboy

http://www.cowboy.awesomewebspace.com
pdrhan
Soi Cowboy skrev:
Super godt emne, skulle lige til at bestille rejse forsikring og havde lidt kigget på Gouda hvor den koster 526kr, men hos GoSafe koster det kun 386kr Så tak for tippet Healer.Grin

Hilsen Soi Cowboy

HUSK lige at kigge på "det med småt" hvis du skal have lægebesøg , samt hvis din baggage er stjålet eller beskdiget - er der en selvrisiko på 400kr pr.person.......det har Gouda og Europæiske ikke!...Wink

high-tower
Jeg har benyttet både Gosafe og Europæiske.

Jeg overvejer næste gang at få lavet et mastercard guld, det koster ca. 600 kr. om året og dækker både en selv og ens ægtefælle ved rejser op til 60 dages varighed. - Der er også bagage forsikring osv. inkluderet.

fjelle123
Til mastercard guld kan jeg så fortælle at i min bank koster det 1500 kr. årligt (rimelig billigt) men i.o.m der er et kreditmax på 150.000 kr. er det ikke lige såen til at få, ihvertilfælde ikke for mig :-)

high-tower
Det var godt nok dyrt! Shock

Buggymann
min bank siger for at få master card guld skal man være god for mindst 100.000Kr og det koster ca 8oo kr 0m året
så det kan jeg godt glemme alt om.
ParkpeanFrown
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
Frank
Jeg har via min fagforening fået tilbudt et mastercard - ikke med guld eller anden glimmer - for kroner 150 det første år og øhhh.. omkring kroner 350 efterfølgende pr. år. Det skulle være inkl. rejseforsikring i hele Verden i op til 60 dage og gælde for hele familien. Jeg har endnu ikke fået læst det med småt, men det lyder billigt Cool. Om der indgår etnisk rabat eller ej ved jeg ikke Grin.

resten
Jeg har rejse forsikring igennem Alka til omkring som dækker alle på hustanden i hele verden dog maks 1 måned af gangen men til omkring 300-400 om året.
Thailand en gang Thailand altid...

www.resten.dk
christian-s
Den er jeg med på resten, en god ordning
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Locturian
Jeg har lige fået en rejseforsikring på de 10 dage jeg skal afsted hos Gauda på 280 kr, hos Europiske kommer samme 344...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
K K
949 kr for 3 måneders rejseforsikring. er det billigt? det er hos gosafe. kan man få det billigere andre steder??

fjelle123
Ja men det er mastercard classic, eller hvad de nu kalder det, men dækker ikke alle de vigtige ting så som hjemtransport osv osv.

Der er noget afbestilling forsikring hvis du betaler din rejse med mastercard

Der er også noget bagage forsinkelse samt flyforsinkelse,

Der kan læses mere om kortene her...

http://www.forban...toppage=51

Forstædernes bank kalder deres guld kort for FB MasterCard Platinum og deres alm kort for classic.

Har ringet til dem som står for mastercards forsikringer, de siger at hvis man skal rejse til thailand kommer man ikke uden om at skulle have en rejseforsikring ved et andet selskab,m.m man har platinum kortet, men der skal man vist have mere end et almindeligt arbejde.

Frank skrev:
Jeg har via min fagforening fået tilbudt et mastercard - ikke med guld eller anden glimmer - for kroner 150 det første år og øhhh.. omkring kroner 350 efterfølgende pr. år. Det skulle være inkl. rejseforsikring i hele Verden i op til 60 dage og gælde for hele familien. Jeg har endnu ikke fået læst det med småt, men det lyder billigt Cool. Om der indgår etnisk rabat eller ej ved jeg ikke Grin.

Redigeret af fjelle123 d. 09/01-2006 13:23

Frank
Hej fjelle123

Jeg takker mange gange for dit svar.

Jeg må vist finde luppen frem, så jeg ikke ender med håret i postkassen.

mvh
Frank

rinpoche
Hej Resten,

jeps, det er nok den bedste deal af dem alle.

mvh
rinpoche

lumbye
Jeg bruger ogsaa gosafe der er samme selskab som gouda
Husk at bestille den gennem, [url]www.forbrugerliv.dk[/url] saa er der 10 procent rabat

Robert Kronberg
Hej,

Ja ja, i min fortid som ansat i rejsebrancen har jeg sendt mange skæbner hjem, og her kunne man mærke, om de har sparet et par hundrede kroner.

Der er en grund til at det er billigt, og er uheldet ude, er det knap så sjovt med dårlig eller mangelfuld service.
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
jesperfrb
Hej til jer alle!!

Alle de rejseforsikringer jeg har set i forbindelse med Credit card, er for 30 dage. Mine forældre har guldkort og det er også 30 dage. Har selv købt års-rejseforsikring hos alka, men igen 30 dageAngry Men det kan man jo komme uden om via nettetWinkWink
Redigeret af jesperfrb d. 10/01-2006 19:13
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

tastum
Vedr. Mastercard GULD
Hvis man bruger BG Bank, har man mulighed for at få Mastercard GULD, hvis man har BG Plus lønkonto og/eller BG Budgetkonto.
Kortet koster 595,- pr. år.
Og det dækker flg.:Rejseulykkeforsikring, dækker rejser op til 60 dage
Rejseansvarsforsikring Personskade: 1 mill. Tingskade 2 mill.
Sygdom/hjemtransport 1 mill.
Feriekompensation, i tilfælde af sygdom
Forsinkelse af fly og bagage
Afbestillingsforsikring
Købsforsikring af vare købt med GULDkort op til 8000,- i 90 dage
Har man sin ægtefælle med er vedkommende også dækket.
Børn op til 18 år er ligeledes med i forsikringen.
Man skal dog så sørge for at man får et Mastercard GULD Familiekort.
Se forsikringsbetingelserne på BG Banks hjemmeside www.bgbank.dk

For mig at se, er det absolut den bedste og billigste rejseforsikring/afbestillingsforsikring der fås, særligt når man rejser 2/3 gange til Thailand om året.
Nu KUN 52 dage til næste tur Cool
tas-Love Phuket-Kata Beach

Spring til debat: