Se indlæg
 Udskriv debat
Thai Airways "promotion" i Januar 2012
Lung Yao
Første er der det her fra Thai Airways.dk hjemmeside:
Ny lavpriskampagne i højsæsonen
THAI har introduceret lavpriser til udvalgte destinationer i højsæsonen
16. december - 30. december 2011 - også på den nye direkte rute til Phuket.
Samtidig er der introduceret kampagnepriser til udvalgte destinationer i perioden 31. december 2011 - 31. marts 2012 på både økonomiklasse, Premium Economy og Business Class, som kan kombineres.
Hør mere om den nye kampagne, regler, priser og muligheder hos dit rejsebureau!

Og der forlyder (skal lige have det bekræftet) at i Januar 2012 (høj sæson) kan der købes 1 mnd billetter til "nedsat pris" (hvor meget ?? ), måske drejer det sig om ovenstående tilbud gældende til 31-3-2012 .

P.S.: Copenhagen Special

http://www.thaiai...cph_en.htm

.
Redigeret af Lung Yao d. 30/11-2011 14:35
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

born
3. Tillæg Alle skatter / afgifter / brændstoftillæg er udelukket, og vil blive tilføjet til billetprisen

Dalton
Her lige i dag booket ved budjet.dk
9/3 til 30/3 for 4420.- med Thai

Samme datoer sat ind på Thai airways egen hjemmeside giver en pris på 5864,-

Ved ikke om der måske er noget med bonus point...

Dalton

Phaiwan
Hej vi har lige booket 04.12.11 til 18.12.11 til 4410 kr med thai til BangkokSmile

kro90
Fra thailandresor.se Så priserne er i SV kr. og ikke alle afgange er fra CPH.

Boka THAIs Promo Plus kampanj från 5390 kronor med utresa 1 januari tom 20 juni. Max 21 dagars resa. Begränsade platser så boka omgående.

25% barnrabatt ända upp till 15 år fyllda! (rabatt utgår ej på flygskatter & avgifter)

Krabi fr. 5390 kronor
Bangkok, Koh Samui fr. 5430 kronor
Phuket, Chiang Mai fr. 5450 kronor
Khon Kaen, Udon Thani fr. 5490 kronor

Ring oss för THAIs Promo Plus priser till fler destinationer i Thailand, Vietnam, Malaysia, Australien och övriga Asien.

Kontakta oss för mer information och bokning på 08-55 11 46 50, maila eller fyll i en förfrågan på hemsidan
Kim

Lung Yao
born skrev:
3. Tillæg Alle skatter / afgifter / brændstoftillæg er udelukket, og vil blive tilføjet til billetprisen

Rigtigt, men det er på "Copenhagen special" tilbudet:
3. Surcharge All taxes/charges/fuel surcharges are excluded and will be added to the fare

Men "promotion" som jeg henviste til og som gælder fra 1-1-2012 til 31-3-2012 er og jeg fik det bekræftet hos Thai Travel indhaveren:

Ca. 4800kr , ALT inkluderet, men det gælder for 21 dages billetter og så længe pladser haves.(det er nok begrænset antal pladser og det bliver nok efter :"først til møllen principet" ).

Billigt når man tænker på at normalt koster samme billet i samme periode op til det dobbelt.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
kro90 skrev:
............................................................
25% barnrabatt ända upp till 15 år fyllda! (rabatt utgår ej på flygskatter & avgifter)
....................................................................
Ring oss för THAIs Promo Plus priser till fler destinationer i Thailand, Vietnam, Malaysia, Australien och övriga Asien.
Kontakta oss för mer information och bokning på 08-55 11 46 50, maila eller fyll i en förfrågan på hemsidan

Er det nu sikker at påstanden er rigtigt (måske i Sverige). I DK er aldergrænsen for børn nedsat til det fyldt 11 år på linie med de øvrige selskaber, og rabaten er 33%.
Jeg sender lige en mail til dem for at få det af/bekræftet.

.

Dalton
4 604 SEK Totalpris
Välj4 604 SEK per vuxen .. Flygdetaljer Avresa
ti 6 mar 14.00
Köpenhamn
CPH 12.05
Bangkok
BKK 1 stopp
16h 5min
total tid Emirates 152 / 384
Detta är ett nattflyg. .

. Hemresa
fr 30 mar 02.40
Bangkok
BKK 13.10
Köpenhamn
CPH 1 stopp
15h 30min
total tid Emirates 419 / 151
..

Med emirates i Marts ca. 3700 dkr og få timer i Dubai
Det synes jeg er et godt tilbud, desværre passede datoerne ikke helt med mine rejseplaner..
Har flere gange købt på MrJet.se til gode priser

Dalton

SteenJ
born skrev:

Hvor står det????
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Lung Yao
SteenJ skrev:
born skrev:

Hvor står det????[/

Det er det som Born har også oversat til dansk: det kan du læse her under :
Terms and Conditions for booking

http://www.thaiai...cph_en.htm

.

Lung Yao
Lung Yao skrev:
kro90 skrev:
............................................................
....................................................................

Er det nu sikker at påstanden er rigtigt (måske i Sverige). I DK er aldergrænsen for børn nedsat til det fyldt 11 år på linie med de øvrige selskaber, og rabaten er 33%.
Jeg sender lige en mail til dem for at få det af/bekræftet. .

Hej Kro90 og andre,

Den var god nok, her er svaret på min forespørgsel:

Hej,
Tack för ditt mail! Normalt så är barnrabatt bara för barn ej fyllt 12 år men just
denna kampanj med Thai Airways så ger flygbolaget extra rabatt och ger barnrabatt
för barn upp till 15 år
. Bra va?
=)

Mærkeligt at Thai Airways DK og de danske rejseburauer ikke har nævnte det.(JEG havde ikke hørt om det før nu).

.

Lung Yao
Lung Yao skrev:
.............................................................................................................
Mærkeligt at Thai Airways DK og de danske rejseburauer ikke har nævnte det.(JEG havde ikke hørt om det før nu).
Fik lige til aften at vide fra Thai Travel at de viste det godt. Da jeg spurgte om de ikke syntes at kunderne skulle orienteres, svarede at det ville nok gøre det, HVIS kunden spurgte om det Hammer

.

Nu er det jo ikke helt forbudt selv at læse reglerne, men bare så nemt at skyde skylden på alle andre.

Tingene har jo her på siden med at udvikle sig til det rene anarki.

PS! har ikke selv børn i nævnte aldersklasse.

Det er jo også farlig at lege med tændstikker, men det står ikke på æskerne!

Lung Yao
girobank skrev:
Nu er det jo ikke helt forbudt selv at læse reglerne, men bare så nemt at skyde skylden på alle andre.
Tingene har jo her på siden med at udvikle sig til det rene anarki.
PS! har ikke selv børn i nævnte aldersklasse.
Det er jo også farlig at lege med tændstikker, men det står ikke på æskerne!

Hvad "ævler" du om ? Reglerne siger netop at børn er kun som sådan at betragte til dagen før deres 12 års fødselsdag . Her er netop tale om en "afvigelse" fra reglerne i den periode hvor "promotionen" kører. HVORDAN skal man så kunne læse reglerne ? Men måske er du "synsk". Jeg er More sick .
Din sidste bemærkning/sammenligning er det dummeste jeg har læst til d.d. , det svarer til at jeg skrev at :<< Det er forbudt at køre over for RØDT lys, men der står INGEN skilt hvor det står skrevet at man ikke må >> Sad

God weekend alligevel.

.

Mon emnet er meget interessant for os alle.

Der er nok snart udsolgt af disse billige billetter alligevel.

Men du har svært ved at se komikken i mit indlæg, en annonce fra et firma indeholder jo ikke svar på alle spørgsmål!

Derfor den med tændstikkerneHeadbanger

OleOrm
de billige tilbud er jo allerede væk Sad

Lung Yao
girobank skrev:
Mon emnet er meget interessant for os alle.
NEJ, hvis DU representere majoriteten af DTWs medlemer. Og hvis emnet ikke interesserede DIG da som du selv skrev: "har ingen børn i den alder" kunne du let og elegant være sprunget over.

Der er nok snart udsolgt af disse billige billetter alligevel.
Ja, desvære da tilbudet var : Første til møllen.........

Men du har svært ved at se komikken i mit indlæg, en annonce fra et firma indeholder jo ikke svar på alle spørgsmål!
Ja, det havde jeg desvære svært med, da jeg opfattede dit svar som det ramme alvor. Noget som måske ikke betyder meget for DIG, kan være et "kæmpe forhindring" for mange her på DTW: Det er ikke ALLE som kun tænker (ikke møntet på dig) at det som man sparer på billetten er extra til sjov og fjant i LOS. Jeg kender adskelige som IKKE rejser til Thailand hvert år p.g.a. en stram økonomi og største årsag til det er netop det store indhug i deres budget når de skal købe fx. 4 voksne billetter (fordi poderne nu er fyldt 12 år+). Det er ikke alle som kan få/købe billetter billigt lige som dem de er ansat i CPH (lufthavnsansat eller flyselskabsansat, kun godt for dem da det er en "del af deres løn"/frynsegoder).
Jeg har "været der", når JEG skulle bekoste 5 billetter. Men i 92-93-94 dengang JEG var fraskilt/enlig så havde jeg ingen bekymringer og tog den "luxus" at rejse 3 gang om året til LOS.

Derfor den med tændstikkerneHeadbanger
No comments. Tuttelu Tralla

kro90
Hej GiroBank og Ole
Jeg beklager meget at jeg har forsøgt at videregive oplysninger om billige billetter til Thailand, samt at jeg ikke var istand til at offentliggøre disse priser 14 dage før jeg fik mail om de billige priser. At i så enten ikke var istand til at gøre brug af tilbudet, og ingen børn har i den nævnte alder kan jeg ikke gøre noget ved, Lung forsøger at få et tilsagn om, at alderen er hævet syntes jeg er ganske fint, havde ikke selv brug for dette, men det helt sikkert hjulpet nogle.
Nu er det sådanne at DTW er et debat forum, og hvis der er et emne der ikke interesserer folk, kan de jo lade være at åbne tråden/læse indlæget.
Syntes efterhånden der er mange personer herinde der bare skal komme med en ligegyldig kommentar, bar for at kunne skrive noget.
Tak til Lung for mange gode indlæg om priser, har før gjort brug af disse oplysninger om diverse kampagner.
Kim

Hej Kro

Udmærket tråd, men hvorfor gå ned i de sidste detaljer.

Men vil prøve imorgen og bestille-kan dog se at det kun er 21 dages ture og hvad mon det så koster at tage en uge mere?

Tror desværre det tilbud er kommet for at få os i fælden, da mange måske ikke bemærker at tilbuddet kun gælder for rejse på 21 dage.

Har jeg misforstået teksten?

OleOrm
kro90 skrev:
Hej GiroBank og Ole
Jeg beklager meget at jeg har forsøgt at videregive oplysninger om billige billetter til Thailand, samt at jeg ikke var istand til at offentliggøre disse priser 14 dage før jeg fik mail om de billige priser. At i så enten ikke var istand til at gøre brug af tilbudet, og ingen børn har i den nævnte alder kan jeg ikke gøre noget ved, Lung forsøger at få et tilsagn om, at alderen er hævet syntes jeg er ganske fint, havde ikke selv brug for dette, men det helt sikkert hjulpet nogle.
Nu er det sådanne at DTW er et debat forum, og hvis der er et emne der ikke interesserer folk, kan de jo lade være at åbne tråden/læse indlæget.
Syntes efterhånden der er mange personer herinde der bare skal komme med en ligegyldig kommentar, bar for at kunne skrive noget.
Tak til Lung for mange gode indlæg om priser, har før gjort brug af disse oplysninger om diverse kampagner.

Tjaaa jeg beklager da at du er så nærtagende. Måske du skulle overveje ikke at skrive indlæg på en debatside. Jeg reagerede som blot på dit indlæg ved at skrive som sandt var ...at der ikke var flere af de billige billetter.

Spring til debat: