Se indlæg
forholdende i Pattaya/Jomtien nu?
|
|
Marianne |
Lagt på d. 16/11-2011 21:47
|
Begynder Antal indlæg: 8 |
Til jer der er i Jomtien/pattaya området: Hvordan er der i Pattaya/Jomtien nu,hvor der er oversvømmelse i Bangkok? Er der problemer med at komme dertil fra Bangkok? Er der nok med vand og mad? Er der overfyldt .Kan man få en lejlighed at bo i? Er spændt på om der er nogle der ser det her indlæg.Rart at vide om man skal tage derned her til Vinter. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 16/11-2011 22:55
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Marianne skrev: Til jer der er i Jomtien/pattaya området: Hvordan er der i Pattaya/Jomtien nu,hvor der er oversvømmelse i Bangkok? Er der problemer med at komme dertil fra Bangkok? Er der nok med vand og mad? Er der overfyldt .Kan man få en lejlighed at bo i? Er spændt på om der er nogle der ser det her indlæg.Rart at vide om man skal tage derned her til Vinter. Hej, Jeg var i Pattaya i sidste uge. Ingen problemer overhovedet... Ingen problem at komme dertil. Intet vand (undtagen i poolen), Masser af drikkevand og mad, Intet problem at finde overnatning. Så ikke noget at bekymre sig om. God tur. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 17/11-2011 02:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Hvis du har spørgsmål ang Jomtien/pattaya området Så går ind på http://www.pattay...k/news.php Her kan du få masse af vide om Jomtien/pattaya området Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sony |
Lagt på d. 17/11-2011 03:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Der er intet i vejen med pattaya, man kan gøre lige hvad man vil selv børne familier kan tage dertil, selvom byen har et dårligt ry. Man behøver jo ikke tage børn med de steder hvor pigerne samler kunder op, det gør man vel heller ikke i kbh. Der er mange sjove ting for børn der, så tag i bare afsted. Det eneste der er noget l... ved pattaya det er alle de russere der er kommet dertil, men dem kan man jo bare holde sig væk fra. Det gode ved pattaya er at man kan komme hurtigt og billigt væk derfra, i forhold til phuket der er man jo nærmest nød til at blive hele tiden. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 17/11-2011 06:11
|
Det eneste der er noget l... ved pattaya det er alle de russere der er kommet dertil, men dem kan man jo bare holde sig væk fra. Jeg mener det er alle de satan turister der kommer og ødelæge fred og ro i 6 mld der er det store problem Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
sank |
Lagt på d. 17/11-2011 08:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Så så Kurt nu er det jo ikke dig Byen lever af ? men os turister Og ellers ingen problemer i byen det tog vores taxi 5 kvarter fra lufthavn til sydlige Pattaya og vi har ikke oplevet vare mangel ? det virker som om der er mere Biltrafik ?? men tror absolut ikke der er problemer med at finde et sted at bo. Russer tja dem høre man da rundt i byen og man ser meget kvinde i små tanga trusser på stranden Så kom i trykt. |
|
|
sony |
Lagt på d. 17/11-2011 13:00
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja Kurt hvad ville byen være uden turister? Hvis du vil leve uden alle de turister så gør som mig tag ind i landet eller op nordpå. Her er kun et fåtal faranger, så oplever du også det rigtige thailand som kan være røvsyg og så alligevel mega sjovt. Jeg ved i hvert fald jeg vil hellere være her i landsbyen, end jeg vil se de samme dødsyge fulde mennesker hverdag, Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 17/11-2011 13:10
|
Et fredelig sted at være fri for lange køer af bil og motorcykler så det ikke er til at komme frem nogen steder. Jeg bliver hjem og køre kun hvis det er vigtig eller sendt på aften. At sidder i en dødssyg landsby har jeg prøvet et år så hele de satan turister så glæder sig til det igen bliver april. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
Spring til debat: |