Se indlæg
Visum til Danmark og England...
|
|
patirak |
Lagt på d. 16/11-2011 07:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Hej - har brug for lidt hjælp. Jeg vil gerne have kæresten med på en tur til først Danmark og derefter til England i Januar måned 2012 (ca. 10 dage). Hvordan forholder jeg mig i forhold til visum til hende? Så vidt jeg har forstået, så kan hun få et 3 måneders besøgsvisum til DK - det giver vel så også automatisk adgang til UK, ikke? Er der nogen her, der kan fortælle mig hvad vi rent praktisk skal gøre? PS.. Jeg har egen DK-virksomhed, hvis det gør tingene nemmere... f.eks. ved at virksomheden inviterer hende. Håber der er nogen der kan hjælpe med hvordan det er bedst og nemmest af få et visum til hende til DK og UK. Redigeret af patirak d. 16/11-2011 07:06 |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 16/11-2011 07:47
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
UK er ikke omfattet af schengenaftalen, så hun skal søge visum til både DK og UK. Det foregår i begge tilfælde efter de normale procedurer, men i hendes tilfælde skal der bare søges to gange. Lidt kluntet, men forklaringen er schengenaftalen. Jeg vil nok tvivle på, at en invitation gennem firmaet vil gøre det hele nemmere. Du kan jo stille dig selv spørgsmålet: Hvorfor skulle et firma invitere hende? det er alt andet lige ikke vanskeligt at få besøgsvisum, så bare søg normalt. Med "ikke vanskeligt " mener jeg opnåelsen af visum. Proceduren kan opleves som bøvlet. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2011 08:56
|
Antal indlæg: 3779 |
sudsakhon skrev: UK er ikke omfattet af schengenaftalen, så hun skal søge visum til både DK og UK. Det foregår i begge tilfælde efter de normale procedurer, men i hendes tilfælde skal der bare søges to gange. Lidt kluntet, men forklaringen er schengenaftalen. Jeg vil nok tvivle på, at en invitation gennem firmaet vil gøre det hele nemmere. Du kan jo stille dig selv spørgsmålet: Hvorfor skulle et firma invitere hende? det er alt andet lige ikke vanskeligt at få besøgsvisum, så bare søg normalt. Med "ikke vanskeligt " mener jeg opnåelsen af visum. Proceduren kan opleves som bøvlet. Hej sudsakhon Jeg er 100 % enig i, at man lige skal passe på med at invitere gennem et firma, hvis pigen overhovedet ikke er involveret i firmaet og forretningsområdet. Udover man giver urigtige og måske ligefrem falske oplysninger, så er det ikke sikkert, at pigen kan klare sig under interwiet på ambassaden. Dog kender jeg ikke hendes baggrund, men næsten uagtet hvilken, så kan den ende på tynd is. Og hvis hun skal være der i tre måneder på et forretningsvisum, så skal der en endnu bedre forklaring til... Det er da også lige så nemt, hvis ikke nemmere, med et besøgsvisum til en kæreste, og så har I begge den fordel, at I ikke skal opfinde oplysninger. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
patirak |
Lagt på d. 16/11-2011 09:21
|
Robert Kronberg skrev: sudsakhon skrev: UK er ikke omfattet af schengenaftalen, så hun skal søge visum til både DK og UK. Det foregår i begge tilfælde efter de normale procedurer, men i hendes tilfælde skal der bare søges to gange. Lidt kluntet, men forklaringen er schengenaftalen. Jeg vil nok tvivle på, at en invitation gennem firmaet vil gøre det hele nemmere. Du kan jo stille dig selv spørgsmålet: Hvorfor skulle et firma invitere hende? det er alt andet lige ikke vanskeligt at få besøgsvisum, så bare søg normalt. Med "ikke vanskeligt " mener jeg opnåelsen af visum. Proceduren kan opleves som bøvlet. Hej sudsakhon Jeg er 100 % enig i, at man lige skal passe på med at invitere gennem et firma, hvis pigen overhovedet ikke er involveret i firmaet og forretningsområdet. Udover man giver urigtige og måske ligefrem falske oplysninger, så er det ikke sikkert, at pigen kan klare sig under interwiet på ambassaden. Dog kender jeg ikke hendes baggrund, men næsten uagtet hvilken, så kan den ende på tynd is. Og hvis hun skal være der i tre måneder på et forretningsvisum, så skal der en endnu bedre forklaring til... Det er da også lige så nemt, hvis ikke nemmere, med et besøgsvisum til en kæreste, og så har I begge den fordel, at I ikke skal opfinde oplysninger. Hilsen, Robert Takker for svar... tror blot vi ansøger om alm. besøgsvisum til UK og så dropper DK i denne omgang. Jeg troede DK visum automatisk gav adgang til UK... og da planen var at vi kun skulle være et par dage i DK, så kan det vist ikke betale sig at bøvle med det. Endnu engang tak for hjælpen. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2011 10:46
|
patirak skrev: Robert Kronberg skrev: sudsakhon skrev: UK er ikke omfattet af schengenaftalen, så hun skal søge visum til både DK og UK. Det foregår i begge tilfælde efter de normale procedurer, men i hendes tilfælde skal der bare søges to gange. Lidt kluntet, men forklaringen er schengenaftalen. Jeg vil nok tvivle på, at en invitation gennem firmaet vil gøre det hele nemmere. Du kan jo stille dig selv spørgsmålet: Hvorfor skulle et firma invitere hende? det er alt andet lige ikke vanskeligt at få besøgsvisum, så bare søg normalt. Med "ikke vanskeligt " mener jeg opnåelsen af visum. Proceduren kan opleves som bøvlet. Hej sudsakhon Jeg er 100 % enig i, at man lige skal passe på med at invitere gennem et firma, hvis pigen overhovedet ikke er involveret i firmaet og forretningsområdet. Udover man giver urigtige og måske ligefrem falske oplysninger, så er det ikke sikkert, at pigen kan klare sig under interwiet på ambassaden. Dog kender jeg ikke hendes baggrund, men næsten uagtet hvilken, så kan den ende på tynd is. Og hvis hun skal være der i tre måneder på et forretningsvisum, så skal der en endnu bedre forklaring til... Det er da også lige så nemt, hvis ikke nemmere, med et besøgsvisum til en kæreste, og så har I begge den fordel, at I ikke skal opfinde oplysninger. Hilsen, Robert Takker for svar... tror blot vi ansøger om alm. besøgsvisum til UK og så dropper DK i denne omgang. Jeg troede DK visum automatisk gav adgang til UK... og da planen var at vi kun skulle være et par dage i DK, så kan det vist ikke betale sig at bøvle med det. Endnu engang tak for hjælpen. Hej patirak, Ja, hold dig til besøgsvisum, og det fremgår helt tydeligt i nuværende visum-praksis, at besøsgvisum til en kæreste absolut ikke tænder alarmklokkerne, så længe man vitterligt er kærester. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
Gert |
Lagt på d. 16/11-2011 11:45
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
patirak skrev: Hej - har brug for lidt hjælp. Jeg vil gerne have kæresten med på en tur til først Danmark og derefter til England i Januar måned 2012 (ca. 10 dage). Hvordan forholder jeg mig i forhold til visum til hende? Så vidt jeg har forstået, så kan hun få et 3 måneders besøgsvisum til DK - det giver vel så også automatisk adgang til UK, ikke? Er der nogen her, der kan fortælle mig hvad vi rent praktisk skal gøre? PS.. Jeg har egen DK-virksomhed, hvis det gør tingene nemmere... f.eks. ved at virksomheden inviterer hende. Håber der er nogen der kan hjælpe med hvordan det er bedst og nemmest af få et visum til hende til DK og UK. Hej For 4-5 år siden prøvede jeg på det ,uk ambasade afslog ,da vi ikke var gift og at min daværende kæreste ikke havde opholdstill. i dk, jeg tror det bliver svært. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 16/11-2011 12:07
|
Gert skrev: patirak skrev: Hej - har brug for lidt hjælp. Jeg vil gerne have kæresten med på en tur til først Danmark og derefter til England i Januar måned 2012 (ca. 10 dage). Hvordan forholder jeg mig i forhold til visum til hende? Så vidt jeg har forstået, så kan hun få et 3 måneders besøgsvisum til DK - det giver vel så også automatisk adgang til UK, ikke? Er der nogen her, der kan fortælle mig hvad vi rent praktisk skal gøre? PS.. Jeg har egen DK-virksomhed, hvis det gør tingene nemmere... f.eks. ved at virksomheden inviterer hende. Håber der er nogen der kan hjælpe med hvordan det er bedst og nemmest af få et visum til hende til DK og UK. Hej For 4-5 år siden prøvede jeg på det ,uk ambasade afslog ,da vi ikke var gift og at min daværende kæreste ikke havde opholdstill. i dk, jeg tror det bliver svært. Hmmm... det lyder ikke godt. Nogle ideer til hvad jeg kan gøre og hvordan jeg skal gøre det? Det ville fandme være surt, hvis hun ikke kunne komme med. Skal til England på messe og det ville blive røvkedeligt uden hende. Der er ikke noget problem med Danmark vel? Worst case, kunne hun jo så være der, mens jeg er i UK. Update: Har lige læst denne side og det ser da ud som noget at en bøvlet process for at være i London i en uges tid. http://www.thaiem...t-visa.php Er det ligeså tåbeligt og besværligt at få et turist/besøgsvisum til Danmark????? (tror jeg opgiver UK). Redigeret af patirak d. 16/11-2011 12:21 |
|
|
patirak |
Lagt på d. 16/11-2011 12:10
|
Robert Kronberg skrev: patirak skrev: Robert Kronberg skrev: sudsakhon skrev: UK er ikke omfattet af schengenaftalen, så hun skal søge visum til både DK og UK. Det foregår i begge tilfælde efter de normale procedurer, men i hendes tilfælde skal der bare søges to gange. Lidt kluntet, men forklaringen er schengenaftalen. Jeg vil nok tvivle på, at en invitation gennem firmaet vil gøre det hele nemmere. Du kan jo stille dig selv spørgsmålet: Hvorfor skulle et firma invitere hende? det er alt andet lige ikke vanskeligt at få besøgsvisum, så bare søg normalt. Med "ikke vanskeligt " mener jeg opnåelsen af visum. Proceduren kan opleves som bøvlet. Hej sudsakhon Jeg er 100 % enig i, at man lige skal passe på med at invitere gennem et firma, hvis pigen overhovedet ikke er involveret i firmaet og forretningsområdet. Udover man giver urigtige og måske ligefrem falske oplysninger, så er det ikke sikkert, at pigen kan klare sig under interwiet på ambassaden. Dog kender jeg ikke hendes baggrund, men næsten uagtet hvilken, så kan den ende på tynd is. Og hvis hun skal være der i tre måneder på et forretningsvisum, så skal der en endnu bedre forklaring til... Det er da også lige så nemt, hvis ikke nemmere, med et besøgsvisum til en kæreste, og så har I begge den fordel, at I ikke skal opfinde oplysninger. Hilsen, Robert Takker for svar... tror blot vi ansøger om alm. besøgsvisum til UK og så dropper DK i denne omgang. Jeg troede DK visum automatisk gav adgang til UK... og da planen var at vi kun skulle være et par dage i DK, så kan det vist ikke betale sig at bøvle med det. Endnu engang tak for hjælpen. Hej patirak, Ja, hold dig til besøgsvisum, og det fremgår helt tydeligt i nuværende visum-praksis, at besøsgvisum til en kæreste absolut ikke tænder alarmklokkerne, så længe man vitterligt er kærester. Hilsen, Robert Hvordan beviser man lige at man er kærester? Skal jeg tungekysse hende foran medarbejderen på ambassaden eller gå længere end det? |
|
|
stenfred |
Lagt på d. 16/11-2011 12:36
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 47 |
patirak skrev: Hvordan beviser man lige at man er kærester? Skal jeg tungekysse hende foran medarbejderen på ambassaden eller gå længere end det? Generelt tages det vist bare for gode varer hvis du siger det, men jo mere dokumentation du kan fremlægge (billeder, fællesregninger, alt der beviser at i har tidligere kendskab til hinanden), jo bedre. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2011 13:12
|
patirak skrev: Robert Kronberg skrev: patirak skrev: Robert Kronberg skrev: sudsakhon skrev: UK er ikke omfattet af schengenaftalen, så hun skal søge visum til både DK og UK. Det foregår i begge tilfælde efter de normale procedurer, men i hendes tilfælde skal der bare søges to gange. Lidt kluntet, men forklaringen er schengenaftalen. Jeg vil nok tvivle på, at en invitation gennem firmaet vil gøre det hele nemmere. Du kan jo stille dig selv spørgsmålet: Hvorfor skulle et firma invitere hende? det er alt andet lige ikke vanskeligt at få besøgsvisum, så bare søg normalt. Med "ikke vanskeligt " mener jeg opnåelsen af visum. Proceduren kan opleves som bøvlet. Hej sudsakhon Jeg er 100 % enig i, at man lige skal passe på med at invitere gennem et firma, hvis pigen overhovedet ikke er involveret i firmaet og forretningsområdet. Udover man giver urigtige og måske ligefrem falske oplysninger, så er det ikke sikkert, at pigen kan klare sig under interwiet på ambassaden. Dog kender jeg ikke hendes baggrund, men næsten uagtet hvilken, så kan den ende på tynd is. Og hvis hun skal være der i tre måneder på et forretningsvisum, så skal der en endnu bedre forklaring til... Det er da også lige så nemt, hvis ikke nemmere, med et besøgsvisum til en kæreste, og så har I begge den fordel, at I ikke skal opfinde oplysninger. Hilsen, Robert Takker for svar... tror blot vi ansøger om alm. besøgsvisum til UK og så dropper DK i denne omgang. Jeg troede DK visum automatisk gav adgang til UK... og da planen var at vi kun skulle være et par dage i DK, så kan det vist ikke betale sig at bøvle med det. Endnu engang tak for hjælpen. Hej patirak, Ja, hold dig til besøgsvisum, og det fremgår helt tydeligt i nuværende visum-praksis, at besøsgvisum til en kæreste absolut ikke tænder alarmklokkerne, så længe man vitterligt er kærester. Hilsen, Robert Hvordan beviser man lige at man er kærester? Skal jeg tungekysse hende foran medarbejderen på ambassaden eller gå længere end det? Det er ikke noget, som man skal bevise, men man bør dokumentere, at man har mødtes før, hvilket der også gives et hint om. Hilsen, Robert Redigeret af Robert Kronberg d. 16/11-2011 13:21 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 16/11-2011 13:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Patirak, giv ikke op. Brugsanvisningen til visa ansoegning til UK er paa ca. 40 sider. Det gik hurtigere for min kone at faa visa til UK end til Danmark (Passet blev endda returneret til vores bopael). Schengenvisa har en udvidet formular hvor din kaereste skal navngive og oplyse foedselsdato for foraeldre, soeskende osv. Meget omstaendeligt. Ifm vort besoeg inviterede det firma jeg arbejdede for dengang min kone og arrangerede hotel booking i hendes navn og da vi skulle videre til UK havde vi et invitationsbrev fra min soen som dengang boede i UK. God fornoejelse med papirarbejdet. Mvh. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2011 13:23
|
hugoboerge skrev: Patirak, giv ikke op. Brugsanvisningen til visa ansoegning til UK er paa ca. 40 sider. Det gik hurtigere for min kone at faa visa til UK end til Danmark (Passet blev endda returneret til vores bopael). Schengenvisa har en udvidet formular hvor din kaereste skal navngive og oplyse foedselsdato for foraeldre, soeskende osv. Meget omstaendeligt. Ifm vort besoeg inviterede det firma jeg arbejdede for dengang min kone og arrangerede hotel booking i hendes navn og da vi skulle videre til UK havde vi et invitationsbrev fra min soen som dengang boede i UK. God fornoejelse med papirarbejdet. Mvh. Den bøvlede udvidet form er mig bekendt afskaffet. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
patirak |
Lagt på d. 16/11-2011 13:40
|
hugoboerge skrev: Patirak, giv ikke op. Brugsanvisningen til visa ansoegning til UK er paa ca. 40 sider. Det gik hurtigere for min kone at faa visa til UK end til Danmark (Passet blev endda returneret til vores bopael). Schengenvisa har en udvidet formular hvor din kaereste skal navngive og oplyse foedselsdato for foraeldre, soeskende osv. Meget omstaendeligt. Ifm vort besoeg inviterede det firma jeg arbejdede for dengang min kone og arrangerede hotel booking i hendes navn og da vi skulle videre til UK havde vi et invitationsbrev fra min soen som dengang boede i UK. God fornoejelse med papirarbejdet. Mvh. Tak for svar. Har lige tjekket reglerne for UK og jeg tror jeg vil prøve alligevel. Problemt som jeg ser det, er at min kæreste jo tidligere har været i bar-branchen , hvor man ikke får lønsedler. Så hun kan ikke dokumentere en indtjening. Hun har dog penge i banken og jeg vil sagtens kunne stille garantier for hende, hvis der er behov for det. Men det hjælper vel ikke noget? Det at hun reelt er arbejdsløs, er vel også et problem, når hun skal ansøge om visum til DK? Jeg vil nemt kunne ansætte hende i mit firma herude og kaste penge ind på hendes bankkonto, hvorefter vi så kunne sige at vi begge skal på messen i UK. Ved godt at det er forkert, men hvem pokker kan bevise at hun ikke reelt arbejder for mit firma, hvis jeg nu siger det og hun kan dokumentere en indtjening derfra. Vil selvfølgelig allerhelst gøre det reelt, men tvivler på at det kan lykkedes på den måde. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2011 13:48
|
patirak skrev: hugoboerge skrev: Patirak, giv ikke op. Brugsanvisningen til visa ansoegning til UK er paa ca. 40 sider. Det gik hurtigere for min kone at faa visa til UK end til Danmark (Passet blev endda returneret til vores bopael). Schengenvisa har en udvidet formular hvor din kaereste skal navngive og oplyse foedselsdato for foraeldre, soeskende osv. Meget omstaendeligt. Ifm vort besoeg inviterede det firma jeg arbejdede for dengang min kone og arrangerede hotel booking i hendes navn og da vi skulle videre til UK havde vi et invitationsbrev fra min soen som dengang boede i UK. God fornoejelse med papirarbejdet. Mvh. Tak for svar. Har lige tjekket reglerne for UK og jeg tror jeg vil prøve alligevel. Problemt som jeg ser det, er at min kæreste jo tidligere har været i bar-branchen , hvor man ikke får lønsedler. Så hun kan ikke dokumentere en indtjening. Hun har dog penge i banken og jeg vil sagtens kunne stille garantier for hende, hvis der er behov for det. Men det hjælper vel ikke noget? Det at hun reelt er arbejdsløs, er vel også et problem, når hun skal ansøge om visum til DK? Jeg vil nemt kunne ansætte hende i mit firma herude og kaste penge ind på hendes bankkonto, hvorefter vi så kunne sige at vi begge skal på messen i UK. Ved godt at det er forkert, men hvem pokker kan bevise at hun ikke reelt arbejder for mit firma, hvis jeg nu siger det og hun kan dokumentere en indtjening derfra. Vil selvfølgelig allerhelst gøre det reelt, men tvivler på at det kan lykkedes på den måde. Der absolut er ingen regler om, at en thailandsk besøgsvisum-ansøger til Danmark skal have et arbejde. Det er der vel kun 5-10 % som har. Det har jeg aldrig oplevet som et problem. Dog er det et plus at have at arbejde, men det er yderst sjældent et problem ift. besøgsvisum for kærester. I øvrigt er krav evt. garanti afskaffet. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
TG950 |
Lagt på d. 16/11-2011 16:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
Gert skrev: patirak skrev: Hej - har brug for lidt hjælp. Jeg vil gerne have kæresten med på en tur til først Danmark og derefter til England i Januar måned 2012 (ca. 10 dage). Hvordan forholder jeg mig i forhold til visum til hende? Så vidt jeg har forstået, så kan hun få et 3 måneders besøgsvisum til DK - det giver vel så også automatisk adgang til UK, ikke? Er der nogen her, der kan fortælle mig hvad vi rent praktisk skal gøre? PS.. Jeg har egen DK-virksomhed, hvis det gør tingene nemmere... f.eks. ved at virksomheden inviterer hende. Håber der er nogen der kan hjælpe med hvordan det er bedst og nemmest af få et visum til hende til DK og UK. Hej For 4-5 år siden prøvede jeg på det ,uk ambasade afslog ,da vi ikke var gift og at min daværende kæreste ikke havde opholdstill. i dk, jeg tror det bliver svært. kan kun give Gert ret, en Thai statsborger har meget svært ved at komme ind i uk, vi har selv prøvet 2 gange og fået afslag begge gange og det på trods af at vi er gift og min kone har opholdstilladelse / familiesammenføring, så nu har vi opgivet, og vi får ingen begrundelse. men alt lykke til hvis det lykkes for jer, skriv gerne her i tråden hvis det lykkes for jer. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2011 16:49
|
TG950 skrev: Gert skrev: patirak skrev: Hej - har brug for lidt hjælp. Jeg vil gerne have kæresten med på en tur til først Danmark og derefter til England i Januar måned 2012 (ca. 10 dage). Hvordan forholder jeg mig i forhold til visum til hende? Så vidt jeg har forstået, så kan hun få et 3 måneders besøgsvisum til DK - det giver vel så også automatisk adgang til UK, ikke? Er der nogen her, der kan fortælle mig hvad vi rent praktisk skal gøre? PS.. Jeg har egen DK-virksomhed, hvis det gør tingene nemmere... f.eks. ved at virksomheden inviterer hende. Håber der er nogen der kan hjælpe med hvordan det er bedst og nemmest af få et visum til hende til DK og UK. Hej For 4-5 år siden prøvede jeg på det ,uk ambasade afslog ,da vi ikke var gift og at min daværende kæreste ikke havde opholdstill. i dk, jeg tror det bliver svært. kan kun give Gert ret, en Thai statsborger har meget svært ved at komme ind i uk, vi har selv prøvet 2 gange og fået afslag begge gange og det på trods af at vi er gift og min kone har opholdstilladelse / familiesammenføring, så nu har vi opgivet, og vi får ingen begrundelse. men alt lykke til hvis det lykkes for jer, skriv gerne her i tråden hvis det lykkes for jer. Overordnet set er England vanskeligere end Danmark, om end nogle har opfattet det nemmere, men der er ikke to sager, som er ens. Hvis personen søger et turist-UK-visum i Thailand, efter personen har fået sit Schengen-visum, så vil det muligvis være nemmere, især hvis der er dokumentation for den danske parts interesser i England. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
patirak |
Lagt på d. 16/11-2011 17:19
|
Tak for svar. Jeg søger så først til DK og tager UK derefter. Så må vi se hvad der sker. Skal nok give en tilbagemelding, hvordan det gik. Endnu engang tak |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/11-2011 17:31
|
patirak skrev: Tak for svar. Jeg søger så først til DK og tager UK derefter. Så må vi se hvad der sker. Skal nok give en tilbagemelding, hvordan det gik. Endnu engang tak Så bør der ikke blive problemer. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
patirak |
Lagt på d. 16/11-2011 19:02
|
Robert Kronberg skrev: patirak skrev: Tak for svar. Jeg søger så først til DK og tager UK derefter. Så må vi se hvad der sker. Skal nok give en tilbagemelding, hvordan det gik. Endnu engang tak Så bør der ikke blive problemer. Hilsen, Robert Lyder lovende Robert. Vi prøver og ser hvad der sker... |
|
Spring til debat: |