Se indlæg
Hotel i Doha
|
|
handy |
Lagt på d. 10/11-2011 13:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
Kan ikke huske om det var i Dubai eller do ha man kan hoppe på airport hotel mens man er i transit......har fundet nogle billige billetter men med lang ventetid den ene vej i do-ha......skal ha kæresten med og hun skal vel ha visa for at gå ud.....er der nogen der kender noget til et hvilerum eller muligt at gå på airport hotel der....MVH handy.... |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 10/11-2011 13:34
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Der er visumkrav til Qatar. Med den pris, og prisen for transport og et hotel er den billige rejse næppe billig mere. Doha er dødens pølse! Jeg har været den vej to gange nu, og gør det ALDRIG mere. Betaler hellere lidt mere for en anden rute. Jeg skal også tælle pengene, når jeg køber flybilletter, men orker bare ikke det hul en gang til. |
|
|
handy |
Lagt på d. 11/11-2011 02:28
|
ok det tager jeg op til overvejelse......var ellers billetter til knap 4000 pr stk.......og har ellers god tid rejser kun en gang om året....og har iøvrigt kun hørt godt om selve flyselskabet qatar..... |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 11/11-2011 07:55
|
Flyene og servicen er upåklageligt, og super godt. Det er den dræbende ventetid i Doha, 8-12 timer, der er dræbende. Der er ABSOLUT INTET at lave i det hul. De få forretninger, der er, er set på 5 minutter og ellers kan man sidde på Mc D. og drikke en cola... That's it.. Der er dog et bederum hvis man er muslim |
|
|
Gert |
Lagt på d. 11/11-2011 08:18
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
sudsakhon skrev: Flyene og servicen er upåklageligt, og super godt. Det er den dræbende ventetid i Doha, 8-12 timer, der er dræbende. Der er ABSOLUT INTET at lave i det hul. De få forretninger, der er, er set på 5 minutter og ellers kan man sidde på Mc D. og drikke en cola... That's it.. Der er dog et bederum hvis man er muslim Kan kun give sudsakhon ret, har prøvet det en gang. (ALDRIG MERE) |
|
|
kokkene |
Lagt på d. 11/11-2011 10:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 55 |
hej vi har fået billetter hvor vi kun venter 1.40 ud og 2.20 hjem det er acceptabelt vi gav omkring 5000 |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 11/11-2011 11:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Gert skrev: ........................................................................ Der er dog et bederum hvis man er muslim Kan kun give sudsakhon ret, har prøvet det en gang. (ALDRIG MERE) Nej vel ?, men det var alligevel dejligt at spare nogle tusinde kr. på billetten Kan fortælle at nogle venner skal afsted den 6-12 og 47 dage frem, de gav 5300kr per stk. og kort ventetid i Doha. "Så det var ikke så ringe endda" . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 11/11-2011 11:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
handy skrev: Kan ikke huske om det var i Dubai eller do ha man kan hoppe på airport hotel mens man er i transit......har fundet nogle billige billetter men med lang ventetid den ene vej i "Uh-ha"......skal ha kæresten med og hun skal vel ha visa for at gå ud.....er der nogen der kender noget til et hvilerum eller muligt at gå på airport hotel der....MVH handy.... For det første som Sudsakhon har påpeget alle omkostninger og besværligheder for visum til kæreste ville "æde" din besparelse, for det andet hvad skulle hun udenfor for ? Du har forhåbenligt ikke tænkte dig at sælge hende for nogle kameler, vel ? og for det tredje , hvad med at søge efter nogle afgange hvor ventetiden er "minimalt" (som Kokkene og mine venner). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 11/11-2011 21:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
glem det araber gøjl, tit og ofte har bl.a Finnair meget billige billeter til en pris mellem 4500 > 5500 og rejse tiden er mange gange kun ca. 12 timer 40 min. godt nok lidt længer end direkte cph. > bkk. og det er incl. transit i Helsinki.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
handy |
Lagt på d. 12/11-2011 01:50
|
Du har forhåbenligt ikke tænkte dig at sælge hende for nogle kameler, vel ? .....måske hvis det kan blive dromedar så er jeg tæt at slå til smager pragtfuldt......jeg kigger videre der er også godt tid tid sommer ferie i Danevang.....god weekend.... |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 12/11-2011 10:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
TG950 skrev: glem det araber gøjl, tit og ofte har bl.a Finnair meget billige billeter til en pris mellem 4500 > 5500 og rejse tiden er mange gange kun ca. 12 timer 40 min. godt nok lidt længer end direkte cph. > bkk. og det er incl. transit i Helsinki. Har de entertainment system i economy sæderne ? Spørger fordi jeg skal have mine 2 piger på 8 og 10 år med til Thailand for første gang nu her til December. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 12/11-2011 10:33
|
det var der de gange jeg benyttede ruten. Dog kun på strækningen Doha-Bkk (og retur), så vidt jeg husker |
|
|
handy |
Lagt på d. 12/11-2011 12:34
|
den jeg har snakket med siger du kan vælge mellen 200 film....og har ikke sagt det kun skulle være halvdelen af ruten med hvad ved jeg.....smiler.... |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 12/11-2011 14:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
bimmelim skrev: TG950 skrev: glem det araber gøjl, tit og ofte har bl.a Finnair meget billige billeter til en pris mellem 4500 > 5500 og rejse tiden er mange gange kun ca. 12 timer 40 min. godt nok lidt længer end direkte cph. > bkk. og det er incl. transit i Helsinki. Har de entertainment system i economy sæderne ? Spørger fordi jeg skal have mine 2 piger på 8 og 10 år med til Thailand for første gang nu her til December. Finnair har et ganske fornuftig underholdnings system om bord på deres fly, incl. Economy / sæderne, men programerne varierer ud fra hvilke flytyper der benyttes der kan læses / findes ud af mere her : http://www.finnai...wS9_A!!/#5 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
kimberg |
Lagt på d. 13/11-2011 07:58
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 75 |
Har flere gange fløjet med Qatar Airways. Super gode flyvere. Har dog aldrig været ude i Doha. Arbejder i Kuwait, så kan normalt finde et fly som passer. Men nu når du skal videre til København, så er der jo også Emirates. Og de har fede fly. Samt at i Dubai, er der masser og give sig til. Der er også Etihad til Abu Dhabi. Også fine fly. Ved dog ikke ikke hvad visa reglerne er for din kone i UAE. Men der er mange muligheder. Men i skal vel heller ikke hjem forløbig, Der skal være nogle til og give Badebolden modstand til billard tuneringen. Hører han vandt i Torsdags, så nu er han vel ikke til og skyde igennem. Ses den 13 December. |
|
|
handy |
Lagt på d. 14/11-2011 04:49
|
han er helt nede på jorden igen.....han fik store klaps igår men vi var desbærre mange med så han sneg sig ud som næstsidst.....hele tiden.....men køre over og tæver ham nu.....nåede ikke i skole ideg hørte ikke klokken ringe ind.....var med dampbarnet på champange igår ...... |
|
|
kimberg |
Lagt på d. 14/11-2011 10:23
|
handy skrev: han er helt nede på jorden igen.....han fik store klaps igår men vi var desbærre mange med så han sneg sig ud som næstsidst.....hele tiden.....men køre over og tæver ham nu.....nåede ikke i skole ideg hørte ikke klokken ringe ind.....var med dampbarnet på champange igår ...... Ja Der gad jeg sgu gerne med hen. Men har forbud mod og drikke Vodka, og lege med dampbarnet. Prøver og skære ned på vodkaen. Men må vel gerne drikke det de første 9 dage af min ferie. ( Konen kommer først den 22 dec. ) Sidste gang fik jeg jo slag af konen, da du hev den flaske frem fra inderlommen. Det er svært og nægte, når du står med flasken i hånden Men den skal have gas når jeg kommer. Så er der tunering på det Blå klæde, eller var det rødt? En ting er sikkert. Badebolden skal af med pils på det grønne klæde. Vi ses den 13 Dec. |
|
|
kimberg |
Lagt på d. 14/11-2011 10:30
|
Fandt lige en liste over hvor Thailændere kan rejse hen uden visa. http://wiki.answe...out_a_Visa The countries or regions that grant visa-free or visa-on-arrival to personal Thailand passport holders are: 90 days for all passport type. Argentina Brazil Chile Haiti Panama (Visa on arrival at 5 USD maximum stay of 90 days) Peru Bermuda (Maximum stay of 6 months) South Korea Andorra Switzerland (For a traveller with valid Schengen visa only) Ethiopia (on arrival for a maximum stay of 3 months) Kenya (Visa on arrival maximum stay of 3 months) Madagascar (Visa on arrival at 28,000 MGA) Fiji (Maximum stay 120 days) Solomon Islands ("Visitors Permit" required, which can be obtained on arrival for a maximum stay of 3 months) 60 days for all passport type. Nepal (Visa on arrival at 30 USD) Samoa (Visa on arrival 30 days for all passport type. Armenia (on arrival) Cambodia (Visa on arrival - tourist for $20, business for $25) East Timor (Visa on arrival - $30) Hong Kong Indonesia Laos Macau Malaysia Maldives Oman (Visa on arrival - 20 Omani rial) Philippines Russia Transnistria Abkhazia South Ossetia Saint Vincent and the Grenadines Burkina Faso (on arrival) Singapore South Africa Sri Lanka Vietnam Vanuatu (Extension of stay up to 4 months in any 1 year period possible) Tuvalu (on arrival for a stay of max. one month) Tonga (on arrival) Rwanda (on arrival provided passenger has applied for a visa through the website www.migration.gov... Uganda Zambia Burundi Cape Verde (on arrival) Comoros Djibouti Mozambique Seychelles free for 1 month Tanzania Togo on arrival for max. 7 Azerbaijan Georgia Tajikistan (on arrival) Dominica for stay of max. 21 days. Micronesia Niue Palau Islands on arrival for a stay of max. 30 days (extension possible). Marshall Islands (on arrival) Mongolia 15 days for all passport type. Bangladesh (Visa on arrival - $50, available at Zia Airport; diplomatic and official passport for 30-day visa-free) 14 days for all passport type. Brunei Bahrain (Visa on arrival cost 5 Bahraini dinar) Others Iran (1 week Visa on arrival) Jordan (Visa on arrival cost 10 Jordanian dinar) Maldives (Visa on arrival - 30 days) Papua New Guinea (Visa on arrival cost 100 PGK) Syria (Visa on arrival - payment) Togo (Visa on arrival - 7 days) Read more: http://wiki.answe...z1dfcaVv3r |
|
Spring til debat: |