Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
THAI Massage Roskilde
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 06/09-2011 12:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Sorry for at spamme dit indlæg......... |
|
|
ubon lynge |
Lagt på d. 06/09-2011 13:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 858 |
Kjeld Thorsen skrev: Vil I læse indlægget. Det er en annonce efter en medhjælper til den nye klinik. En Thai Pige, der har eksamen fra Watt Poo eller anden god skole i THAI Massage. Vil I debattere om andre emner et andet sted Der bliver da spurt til jobbet flere gange og det kunne du jo bare svare på så slap du nok for alt det der er blevet skrevet. Og efter at det er så meget brugt med en happy ending, vil det nok være godt folk der evt. Har en thai konen som mangler et job uden en happy ending. Ubon.
|
|
|
Rawirot |
Lagt på d. 06/09-2011 13:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Lynge alt skal jo gerne ende godt . Som i et eventyr. Once up on a time....and a happy ending
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
Lung Per |
Lagt på d. 05/11-2011 20:51
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 50 |
Jeg har endnu ikke været på en klinik hverken i Danmark eller i Thailand hvor man ikke kan få en HAPPY ENDING. Det hører ligesom med til Thai behandlingen. Der er også mange steder, hvor massagen er så som så, og hvor indkomstgrundlaget mestendels er FULL SERVICE. Og fred være med det. Ligeledes annoncerer flere klinikker i Danmark med at man ikke giver sexuelle ydelser. Det er mit indtryk at man skriver sådan for at undgå problemer med alfonseriparagraffen, men hvor ydelserne dog alligevel fås. Der er efterhånden så mange Thai klinikker i Danmark at pigerne går ret langt for at tjene deres penge. |
|
|
natty |
Lagt på d. 05/11-2011 22:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
@lung per, jeg har ikke prøvet thai massage i Danmark, men har da været på masser af massage steder i Thailand, hvor det havde været en fornærmelse, hvis jeg havde spurgt til happy ending. Mange steder hvor jeg har fået den bedste massage har været "lokale steder", hvor der kommer masser af thaier selv for at få massage, mænd og kvinder, og massagepersonalet er både mænd og kvinder, som jeg absolut ikke ville ønske skulle give mig en "happy ending". Så mon ikke din opfattelse af hvad sker, og kan tilkøbes, på en massageklinik hænger sammen med hvor man opsøger klinikkerne. Selvfølgelig er der forskel på en familie massageklinik i Lampang og en "girl massage" i Pattaya. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
sony |
Lagt på d. 06/11-2011 01:20
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Har også været på mange forskellige massage steder i pattaya hvor man ikke får en h. e. Men går man ind de frække steder er man vel selv udenom det, ikke fordi jeg har noget imod men det skal være efter ens egen ønske hvad man vil.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 06/11-2011 10:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Lung Per skrev: Jeg har endnu ikke været på en klinik hverken i Danmark eller i Thailand hvor man ikke kan få en HAPPY ENDING. Det hører ligesom med til Thai behandlingen. Der er også mange steder, hvor massagen er så som så, og hvor indkomstgrundlaget mestendels er FULL SERVICE. Og fred være med det. Ligeledes annoncerer flere klinikker i Danmark med at man ikke giver sexuelle ydelser. Det er mit indtryk at man skriver sådan for at undgå problemer med alfonseriparagraffen, men hvor ydelserne dog alligevel fås. Der er efterhånden så mange Thai klinikker i Danmark at pigerne går ret langt for at tjene deres penge. Jeg ved der er flere steder i Esbjerg hvor det ligner helt almindelige klinikker men der kan også købes med fullservice. Kunderne skal bare ringe i forvejen så står der en klar der er parat til at give fullservice. Dette har jeg fra piger der arbejder på stederne og har ikke selv prøvet det. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |