Se indlæg
Orientering. Apollo-rejsende til Bangkok 8/11
|
|
kisser |
Lagt på d. 04/11-2011 08:06
|
Øvet medlem Antal indlæg: 170 |
Har lige fået mail fra familien der vil ankomme til Hua Hn den 8/11 med Apollo/Thai Airways. De fortæller, at de vil blive omdirigeret i Suwarnabhumi til et mindre fly, der vil transportere dem til Surathani, hvor der venter en bus på rejseselskabet som vil køre dem til Hua Hin. Sikken en rejse! Gælder det også den modsatte vej fra Hua Hin? Jeg kender nogen som skal hjem med samme fly! |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 04/11-2011 11:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
kisser skrev: Har lige fået mail fra familien der vil ankomme til Hua Hn den 8/11 med Apollo/Thai Airways. De fortæller, at de vil blive omdirigeret i Suwarnabhumi til et mindre fly, der vil transportere dem til Surathani, hvor der venter en bus på rejseselskabet som vil køre dem til Hua Hin. Sikken en rejse! Gælder det også den modsatte vej fra Hua Hin? Jeg kender nogen som skal hjem med samme fly! Mon dog, det ville sikkert blive kørt med bus fra HH til Suvarnabhumi medmindre at vejene vest for BKK er oversvømmet . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 04/11-2011 14:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Petchkasem Road eller Rama II er nu oversvoemmet i visse omraader. Inden laenge vil Samut Prakan vaere en oe (Island). |
|
|
Vespa |
Lagt på d. 04/11-2011 16:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
Jeg kender nogle som også skal med Apollo/Thai til Bangkok den 8/11 de har fået besked på at de skal med et andet fly til Trat. De skal holde ferie i Jomtien.
Thailand kan man ikke få nok af.
|
|
Spring til debat: |