Se indlæg
Børnene i Doi Law
|
|
huratho |
Lagt på d. 05/12-2011 16:36
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Vi har fået en ny side, det er stadig en masse at lave på den og de 2 webmastre knokler, men der vil løbende blive lagt lidt nyt ind, I kan se her : http://skolen-doi... Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Robert Kronberg |
|
Antal indlæg: 3779 |
huratho skrev: Hej Vi har fået en ny side, det er stadig en masse at lave på den og de 2 webmastre knokler, men der vil løbende blive lagt lidt nyt ind, I kan se her : http://skolen-doi... Hilsen Hugo Fin hjemmeside. Tillykke med den. Hilsen, Robert |
|
|
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hej Hugo og Nang! Til lykke me den nye hjemmeside, den skal nok blive flot. Godt at I ikke gav op! Jeg vil fortsat støtte projektet 100 %. |
|
|
jimmikoldenborg |
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Fin side:-)
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
huratho |
|
Hej Jeg har postet lidt på www.skolen-doilaw.dk om hvor "let" det er at skifte navn på en bankbog. Hilsen Hugo Redigeret af huratho d. 05/12-2011 11:20 At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 05/12-2011 16:38
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Diverse tråde samlet i henhold til følgende fra reglementet: §10 - Start ikke nye tråde om emner som allerede debatteres. Post ikke samme indlæg i mere end én tråd af gangen. Hvis samme debat foregår i flere tråde og/eller forumer bliver resultatet let forvirrende og ganske usammenhængende. Ofte mister begge tråde mange gode fif. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 30/12-2011 14:38
|
Hej Jeg har skrevet lidt om året 2011 som hurtigt svinde ind. Alt kan læses på www.skolen-doilaw.dk Nang og jeg ønsker alle et godt nytår. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
huratho |
Lagt på d. 14/01-2012 14:14
|
Hej Jeg har postet lidt om Anna"s og Bettina"s besøg på skolen. Det finders på www.skolendoilaw.dk. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 14/01-2012 20:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
huratho skrev: Hej Jeg har postet lidt om Anna"s og Bettina"s besøg på skolen. Det finders på www.skolendoilaw.dk. Hilsen Hugo Hej igen Hugo, Prøv næste gang med : [url]www.skolen-doilaw.dk[/url] , der manglede en bindestreg mellem skolen og Doilaw.dk . For at låne lidt fra OLSENs tråd , hvorfor bliver du med at skrive Doi Law , når der både på Google Earth og diverse korte fra Thailand staves det Doi Lo, ville dog medgive dig at udtalen er tættere på Law (engelsk udtale) end Lo (som Lå på dansk). Da jeg besøgte dig sidste kunne "indfødt fra Chiang Mai" ikke forstå hverken min kone der er fra Ko"L"at, da hun spurgte om Doi "Lå", men da hun prøvede sig med Doi "Lao" så kunne de dirigere os på rettte vej. Gogle Earth søgning på Doi Law, thailand = 10 Universiteter i USA + Chiang Mai City Fashion, @Chiang Mai, 183 Changpuak Road Sri Poom Muang District, Chiang Mai, 50200, Thailand. Google Earth søgning på Doi Law , Chiang Mai , Thailand = henviser til område fra Chiang Mai til Chiang Rai (Wiang Pa Pao - Phan - Mae Suai ). Hvorimod hvis man søger på Doi LO, Thailand = så resultere det at man havner i ..... Doi Lo (law) landsbyen . . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/01-2012 08:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
huratho skrev: Hej Jeg har postet lidt om Anna"s og Bettina"s besøg på skolen. Det finders på www.skolendoilaw.dk. Hilsen Hugo Ja du må gemme det godt, jeg kan ikke se hvad du har skrevet..... og så lige ...du siger skolen trænger til støtte, hvorfor bruger du så ikke de penge du får ind det er det samme beløb du har stående, i meget lang tid. Du har måske fået samlet rigeligt ind,uden at sige det til folk |
|
|
AL 48 |
Lagt på d. 15/01-2012 08:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 868 |
sonny skrev: huratho skrev: Hej Jeg har postet lidt om Anna"s og Bettina"s besøg på skolen. Det finders på www.skolendoilaw.dk. Hilsen Hugo Ja du må gemme det godt, jeg kan ikke se hvad du har skrevet..... og så lige ...du siger skolen trænger til støtte, hvorfor bruger du så ikke de penge du får ind det er det samme beløb du har stående, i meget lang tid. Du har måske fået samlet rigeligt ind,uden at sige det til folk Prøv at gå ind i "Hugo´s hjørne". |
|
|
huratho |
Lagt på d. 25/01-2012 14:01
|
Hej Der er lagt noget ind på wwwskolen-doilaw.dk. Det er om Jimmi"s besøg og overrækkelse af en el-guitar m.m. Der er også en forklaring på hvorfor vi siger Doi Law. Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 25/01-2012 17:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 461 |
ja så mangler der bare at man kan komme til at se det du skriver derinde....men jeg ved jo godt at du ikke gider svare folk hverken om det ene eller det andet,,,,, hvorfor skal alting være så hemmeligt hos dig,det forstår jeg ikke,,hvor bruger du ikke de penge som folk sender..... der mangler måske ikke flere penge nu....... jeg ved godt at man ikke for svar fra dig,,,,,,derfor mistænker man dig for ikke at ha rent mel i posen |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 25/01-2012 17:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
huratho skrev: Hej Der er lagt noget ind på wwwskolen-doilaw.dk. Det er om Jimmi"s besøg og overrækkelse af en el-guitar m.m. Der er også en forklaring på hvorfor vi siger Doi Law. Hilsen Hugo Hej igen "Onkel Hugo", Tak for infoen på hjemmesiden (som ingen ville kunne åbne fra denne link du har indsat, medmindre at du tilføjer . mellem www og skolen ). Så fik JEG også bekræftelse på at du er en "stædig jyde" : Skolen ligger i Doi Lo, men i de 11 år jeg har haft med skolen at gøre har den i min verden ligget i Doi Law og det vil jeg ikke ændre Håber bare ikke at du ville sige det samme ved at du kalder Jimmi for: KNOLDenborg. . Redigeret af Lung Yao d. 25/01-2012 17:12 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 25/01-2012 17:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
huratho skrev: Hej Der er lagt noget ind på wwwskolen-doilaw.dk. Det er om Jimmi"s besøg og overrækkelse af en el-guitar m.m. Der er også en forklaring på hvorfor vi siger Doi Law. Hilsen Hugo er det denne hjemmeside du prøver at linkke til http://skolen-doi... Come As You Are
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 25/01-2012 17:45
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Webmaster skrev: Diverse tråde samlet i henhold til følgende fra reglementet: §10 - Start ikke nye tråde om emner som allerede debatteres. Post ikke samme indlæg i mere end én tråd af gangen. Hvis samme debat foregår i flere tråde og/eller forumer bliver resultatet let forvirrende og ganske usammenhængende. Ofte mister begge tråde mange gode fif. - Admin - Jeg har endnu en gang samlet trådene i én, da det åbenbart endnu ikke er forstået at oprettelsen af nye tråde hver gang om samme emne er at betragte som spam. Følg nu reglementet her på siden. Tak. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
Spring til debat: |