Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Vi har et relavtivt nybygget nær Korat,og er nu igang med at bygge det større
Så mit spørgsmål er hvad med at forsikre huset i TH
Er det noget der kan betale sig,jeg tænker på prisen og om forsikring i TH overhoved kan betale sig at lave på fast ejendom
Jeg kommer til at tænke på det fordi min forsikring her i DK har været og rydde min kælder idag (skade fra 2-7) der skal nye gips
vægge nyt gulv osv. osv
Jer der bor i TH har i en forsikring?? jer der bor i TH er jeres faste ejendom forsikret?
Vi har ikke haft problemer med oversvømmelse,så det er ikke derfor jeg spøger
Men ved i hvad det koster,og de overhoved dækker indbrud,vandskade el. brand
Og sidst kan man føle sig mere sikker hvis man har en TH forsikring
Kæresten gir 23.000 Baht om året for forsikring på huse og land.
Ved brand er hun forsikret til 10 mill, hvis alt brænder.
Der er stormskade, vandskade osv...... tæt på samme dækning som i dk.
F.ex. ringede forsikringsselskabet og spurgte om der var noget vandskade der skulle dækkes her i forbindelse med oversvømmelserne, men vi ligger så højt at der ikke er problemer med vand her.
Derudover har hun blandt andet...... kasko med førerdækning på bilen, sygeforsikring med frit hospital, læge osv.
Generelt er forsikrings niveauet det samme i Thailand som i Danmark.... bare rigtigt mange der ikke synes de kan finde pengene til det ;-)
Aviva Insurance(Thai) Co.,Ltd.
Matthew Grose
Aviva Building 1908 New Petchburi Road,
Huay Kwang,
Bangkok 10320
Thailand
Tel : 02 318-8318
Fax :02 319-1199
E-mail :
Website : www.aviva-asia.com
Categories: Insurance, Foreign, Farlang, American Chamber of Commerce , Australian-Thai Chamber of Commerce
Company Profile: Aviva Insurance (Thai) Co., Ltd
is one of the largest international insurers in Thailand and
was formed by the merger of Commercial Union Assurance Co (Thailand) Ltd and General Accident Insurance (Thailand) Co Ltd in July 1999. Aviva Insurance (Thai)
Vi har forsikring selskab som hedder Observer er forsikret op til 5 mill. bath. ( hus alle)som vi giver ca. 12000 bath for ,men for 3 år's forsikring.
Det kan godt betale sig at betale for flere år, et år alle koster godt 6000 bath for et enkelt år, så der noget at spare, du kan også betale for 5 år husker ikke prisen.
Vi har haft mindre vandskade på sokkel på vores køkken ( pga. flex slange fra balofix til vandhane lækkede) super service, og vi fik godt 6000 bath som snedkeren skulle have for at lave ny sokkel m.v. på køkken.