Se indlæg
Privat hospital
|
|
standk |
Lagt på d. 01/11-2011 00:42
|
Begynder Antal indlæg: 13 |
Nogen der kan anbefale et godt hospital, vi bryder os ikke så meget om Bangkok, så det skal helst være i Pattaya området. Q (thai) vil gerne have lavet større bryster, M (dk) vil gerne have lavet nedre øjenlåg (poser) |
|
|
kennyth |
Lagt på d. 01/11-2011 01:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 51 |
bangkok hospital pattaya på sukhumvit rd er et lækkert kvalitet hospital jeg har brugt et par gange. I ser det når i starten af pattaya når i kommer fra bangkok på venstre side af vejen. God service hele vejen til banken haha
MVH
|
|
|
Fido |
Lagt på d. 01/11-2011 07:42
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 994 |
standk skrev: Nogen der kan anbefale et godt hospital, vi bryder os ikke så meget om Bangkok, så det skal helst være i Pattaya området. Q (thai) vil gerne have lavet større bryster, M (dk) vil gerne have lavet nedre øjenlåg (poser) Den med brysterne er forstaaelig nok, men der er ingen grund til at bruge penge paa oejenlaagene - poserne kommer helt af sig selv hvis du har lidt taalmodighed ... One man's ceiling is another man's floor |
|
|
vandango |
Lagt på d. 01/11-2011 07:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
kennyth skrev: bangkok hospital pattaya på sukhumvit rd er et lækkert kvalitet hospital jeg har brugt et par gange. I ser det når i starten af pattaya når i kommer fra bangkok på venstre side af vejen. God service hele vejen til banken haha Har været indlagt dér i 5 dage med en rigtig grim lungebetændelse, det er et hammer lækkert hospital, kæresten kunne også overnatte på stuen. |
|
|
sank |
Lagt på d. 01/11-2011 08:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja korrekt Bangkok Pattaya hospital er godt og trykt ? muligvis også lidt dyre ? Kender en dame der fik ordnet flere opstramninger i ansigt ? og det blev nydeligt. Og vi har været der flere gange med tænder, øre og indlagt med Dinges feber. Men kennyth har siddet baglæns i bus en ? Hospitalet ligger på højre side når man kommer fra BK lige før NUA |
|
|
per p |
Lagt på d. 01/11-2011 17:26
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 45 |
Jeg var så uheldig i 2009 at blive bidt i min finger af noget så åndsvagt som en abe ringede til Europædiske de sendte mig til netop Bangkok hospitalet i Pattaya, og bedre behandling skal man lede længre efter det Danske sygehus er ganske vidt ( gratis ) vi bataler tros alt skat, men sikker en service jeg fik Pattaya det skal man lede længe efter, og de slog DK med flere længder. |
|
|
sank |
Lagt på d. 01/11-2011 18:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja forsikringerne anbefaler også det hospital ? vi har været på flere hospitaler rundt i landet og de vil gerne beholde folk lidt længere når der er forsikring ? men det har vi ikke oplevet der ? Og er man ikke så sprogstærk så har de også skandinavisk tolk ? som kommer løbende medesamme du b'er om det |
|
|
jc |
Lagt på d. 02/11-2011 08:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Vores famile har "testet" Bangkok Hospital i både Pattaya, Hua Hin og i Phuket i forbidelse med alt fra maveforgifting til brækkede arme. Altid excellent service og dygtige læger.
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
buster40 |
Lagt på d. 03/11-2011 04:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 210 |
jc skrev: Vores famile har "testet" Bangkok Hospital i både Pattaya, Hua Hin og i Phuket i forbidelse med alt fra maveforgifting til brækkede arme. Altid excellent service og dygtige læger. Dybt uenig, jeg har også været på Bankok hospital i Phuket, det var en ren penge maskine, jeg havde en mave forgiftning men var indlagt i tre dage for de de undersøgte mig i hoved og røv for at sige det mildt udelukkende for at tjene penge og det kostede da også 127000thb da der både var røngen af hjerete og al muligt, men jeg fuldte jo bare med rundt da jeg ikke vidste bedre. Der i mod var jeg ca. et ½ år efter på Phuket international hvor jeg fik en behandling som fuldt ud kunne leve op til Dansk standart. http://www.phuket...pital.com/ Venlig hilsen
Boonta |
|
|
buster40 |
Lagt på d. 03/11-2011 05:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 210 |
standk skrev: Nogen der kan anbefale et godt hospital, vi bryder os ikke så meget om Bangkok, så det skal helst være i Pattaya området. Q (thai) vil gerne have lavet større bryster, M (dk) vil gerne have lavet nedre øjenlåg (poser) Det mest anerkendte hospital for plastik kirugi både her i Thailand men også ude i verden er : Yanhee Hospital i Bangkok hvor mange kendte Thailænder men også prominente udlændinge tager til for at forskønde sig Venlig hilsen
Boonta |
|
|
Gert |
Lagt på d. 03/11-2011 06:20
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Min kone er blevet opereret på Yanhee hospital(næse) der var intet at klage over , alt ser ud til at fungere 100% |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 03/11-2011 09:31
|
Antal indlæg: 3779 |
buster40 skrev: standk skrev: Nogen der kan anbefale et godt hospital, vi bryder os ikke så meget om Bangkok, så det skal helst være i Pattaya området. Q (thai) vil gerne have lavet større bryster, M (dk) vil gerne have lavet nedre øjenlåg (poser) Det mest anerkendte hospital for plastik kirugi både her i Thailand men også ude i verden er : Yanhee Hospital i Bangkok hvor mange kendte Thailænder men også prominente udlændinge tager til for at forskønde sig Det er korrekt, at mange udlændinge kommer på Yanhee Hospital, men det er ikke korrekt, at det er det mest anerkendte hospital for plastikkirugi i Thailand. Det er det absolut ikke, men det er kendt for at være billigt, og der tror jeg ikke, at kendte Thaiere generelt kommer. Hilsen, Robert |
|
Spring til debat: |