Se indlæg
 Udskriv debat
HUGO er et næse..........
Lung Yao
Nåh, NEJ det var ikke den ?
Har undret mig over at det har været "stille" fra Nord siden, og var ved at spørge om der var nogle der viste hvad der blev af ham, siden han "ombyttede" huset til et friluft arrangement Tuttelu Tralla

Han var med på en "kiggert" her på DTW lige for få minuter siden, men ingen aktivitet fra hans side.
HUGO "min ven", så vidt jeg husker det var bentøjet der var noget galt med, ikke "skrivepølserne".
Jeg er sikkert på at mange ville være interesseret i at høre med dine egne ord hvordan det var at opleve den situation at forlade sit hjem og blive indkvarteret i telt.

Håber for det bedste for Dig, Nang og børnene at I har klaret det med "skinnet på næsen" .

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

chaingmai
jeg kan berolige dig med at hugo er i fin form.LOL LOL

huratho
Hej
Så må jeg jo hellere skrive. Nu skal vi lige helt på plads, så skal der nok komme et indlæg. Hvorfor er jeg tavs. Jeg er ikke den som skriver bare for at skrive og jeg mener ikke der har været noget som jeg havde kendskab nok til at kunne skrive/kommenterer det. Ja det er rigtigt det er bentøjet som ikke altid vil som jeg vil, men mine fingre (dem jeg har tilbage) fejler sgu ingenting.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Lung Yao
huratho skrev:
Hej
Så må jeg jo hellere skrive. Nu skal vi lige helt på plads, så skal der nok komme et indlæg. Hvorfor er jeg tavs. Jeg er ikke den som skriver bare for at skrive og jeg mener ikke der har været noget som jeg havde kendskab nok til at kunne skrive/kommenterer det. Ja det er rigtigt det er bentøjet som ikke altid vil som jeg vil, men mine fingre (dem jeg har tilbage) fejler sgu ingenting.
Hilsen Hugo

HURRAH, han kan skrive !
Denne påstand du kommer med tangere "Sandheden med visse modifikationer" Hehe-guy

Velkommen tilbage til "overfladen", gamle jas. Tuttelu Tralla

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

ABS
Glæder mig at Hugo, hans familie og alle hundene har det godt.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
Spring til debat: