Se indlæg
Købt fri til kærlighed
|
|
Lagt på d. 09/09-2011 17:27
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Sicarius skrev: yan skrev: Man kan efter min opfattelse lettere få fordomme mod FARANGER end mod THAI KVINDERNE! ..Ikke alle bryder sig om at være enig med mig ... kalder mig for eks. "frelst" o.s.v når jeg omtaler faranger i en nedladende tone ..Men det er vel kun fordi at jeg siger sandheden ... Ja så kører vi bare forbi svineriet Pattaya, så kan vi stadig føle os frelste. Husk det er DIG der bringer emnet "frelst" op som om jeg overhovedet lægger vægt på det .Jeg kan sgu ikke lade være med at tro at du altså føler dig ramt ..og det i den grad, at du ikke er klog nok til at lade det ligge! Jeg siger min mening .Du svarer tydeligtvist ramt .Og du uddyber det igen .Er der mere at snakke om? Du føler dig ihvertfald mere ramt, end jeg gider svarer mere på det her end lige det her indlæg! Og desuden, HVIS jeg er så FRELST at jeg kører forbi SVINERIET så er det vel stadig langt bedre end ikke at være frelst, og i istedet ligefrem NYDE svineriet! Bare en tanke ... Moral er godt. Og jeg føler mig meget ramt, da Pattaya er en del af thailand, og jeg tror da helt sikkert at masser af faranger nyder Pattaya, selv om du mener det er noget svineri. Personlig er det ikke et sted jeg kommer men har da været der, og jeg er ikke fordømmende, hverken i valg af opholdssted eller ægteviv. Så slap bare af du er såmænd nok ikke meget bedre end alle os andre faranger. |
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 09/09-2011 18:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
Jeg forstår måske ikke. Meeeeeeeeeeeeeeen hvorfor skal dette tages op igen???? Jeg mener, at der her på DTW er skrevet stolper op og ned om denne udsendelse. Hilsen med undren. SteenJ HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
Sicarius |
Lagt på d. 09/09-2011 19:11
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 88 |
Tja ... Jeg er cirka 1 måned gammel her på DTW ..jeg troede det var en ny "udsendelse" .Og jeg tager gerne del i alt hvad jeg finder interessant og muligt at ytre mig om! Der er sikkert andre af min slags .Så ja, derfor vil jeg da mene at det er ikke en helt tåbelig ide at gammel vin kommer på ny flasker! -
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill |
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 09/09-2011 21:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Rawirot skrev:
jimmikoldenborg skrev: Føler med jer der er thaigift. Dette program giver en del mad til fordommene. Puha Det behøver du ikke. Vi vil ikke bytte for en million Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
patirak |
Lagt på d. 10/09-2011 08:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Har lige set det meste af udsendelsen og må sige at selv om Ole Wedel er en ret "speciel" fyr, så mener jeg, at han på sin egen måde er "genial". Rigtig mange mennesker kunne ihvertfald lære noget af ham. Hvis man lægger mærke til det, så er Ole altid i rigtig godt humør. Jeg tog mig selv i at smile hver gang, der var et klip med ham og jeg synes bare han er herlig. Hvor mange mennesker kender I der altid er glad og tilfreds som Ole?. Det tætteste jeg kan komme på er faktisk min Thai kæreste, som jeg sjældent ser brokke eller beklage sig. Der er faktisk lidt "Ole Wedel" i hende og jeg elsker hende for hendes positive sind og omsorgsfuldhed. Godt humør smitter nemlig. Så jeg tror faktisk at Ole og Tuk nok skal klare sig og jeg er sikker på, at hun får sig nogle herlige og specielle stunder indimellem. Søren, han burde lade være med at drikke når han er på TV. Jeg har da sjældent set en så glad for BKK efter at have været der i få timer og fået en enkel drink. |
|
|
ObelixDk |
Lagt på d. 21/10-2011 14:41
|
Begynder Antal indlæg: 11 |
takker for den video.. har faktisk ledt efter den i et stykke tid.. du skulle ikke have link til de 2 programmer der kørte på dr1 også vel? Fra Thailand til Thy Fra Thy Til Thailand |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 21/10-2011 14:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 230 |
takker for den video.. har faktisk ledt efter den i et stykke tid.. du skulle ikke have link til de 2 programmer der kørte på dr1 også vel? Fra Thailand til Thy Fra Thy Til Thailand De kan nemt findes på youtube..... |
|
|
Robert Kronberg |
Lagt på d. 21/10-2011 16:12
|
Antal indlæg: 3779 |
patirak skrev: Har lige set det meste af udsendelsen og må sige at selv om Ole Wedel er en ret "speciel" fyr, så mener jeg, at han på sin egen måde er "genial". Rigtig mange mennesker kunne ihvertfald lære noget af ham. Hvis man lægger mærke til det, så er Ole altid i rigtig godt humør. Jeg tog mig selv i at smile hver gang, der var et klip med ham og jeg synes bare han er herlig. Hvor mange mennesker kender I der altid er glad og tilfreds som Ole?. Det tætteste jeg kan komme på er faktisk min Thai kæreste, som jeg sjældent ser brokke eller beklage sig. Der er faktisk lidt "Ole Wedel" i hende og jeg elsker hende for hendes positive sind og omsorgsfuldhed. Godt humør smitter nemlig. Så jeg tror faktisk at Ole og Tuk nok skal klare sig og jeg er sikker på, at hun får sig nogle herlige og specielle stunder indimellem. Søren, han burde lade være med at drikke når han er på TV. Jeg har da sjældent set en så glad for BKK efter at have været der i få timer og fået en enkel drink. Jeg kunne også godt lide Ole humør og livsindstilling, og Tuk virker også fornuftig. Hilsen, Robert |
|
|
ABS |
Lagt på d. 21/10-2011 16:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 310 |
Sjældent har jeg grint så meget, som da Søren ankommer BKK i den store jakke og taler til taxichaufføren og bagefter på hotellet.Ja, ser de 2 optagelser jævnligt og konen tror jeg er gået fra forstanden (lidt er man vel), når jeg får grineflip.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 21/10-2011 17:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Robert Kronberg skrev: Jeg kunne også godt lide Ole humør og livsindstilling, og Tuk virker også fornuftig. Hilsen, Robert Meget enig. Jeg er også sikker på, at Ole er en god fyr med hjertet på det rette sted. Held og lykke til Ole og Tuk. |
|
|
baksida |
Lagt på d. 21/10-2011 17:51
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 87 |
så udsendelsen da den var på tv for ca 5 år siden. får de penge for at medvirke til den? og, hvor meget? |
|
|
Joe |
Lagt på d. 21/10-2011 23:54
|
Øvet medlem Antal indlæg: 278 |
patirak skrev: Har lige set det meste af udsendelsen og må sige at selv om Ole Wedel er en ret "speciel" fyr, så mener jeg, at han på sin egen måde er "genial". Rigtig mange mennesker kunne ihvertfald lære noget af ham. 40 år gammel. Bor sammen med hans mor (sjældent et tegn på selvstændighed). Ingen omgangskreds (hvilket ses til deres bryllup). Og så vælger han så en 'postordrekone' som han ikke kan kommunikere med. Jeg er ikke sikker på manden er genial. |
|
|
Djan |
Lagt på d. 22/10-2011 02:13
|
Øvet medlem Antal indlæg: 176 |
Joe skrev: patirak skrev: Har lige set det meste af udsendelsen og må sige at selv om Ole Wedel er en ret "speciel" fyr, så mener jeg, at han på sin egen måde er "genial". Rigtig mange mennesker kunne ihvertfald lære noget af ham. 40 år gammel. Bor sammen med hans mor (sjældent et tegn på selvstændighed). Ingen omgangskreds (hvilket ses til deres bryllup). Og så vælger han så en 'postordrekone' som han ikke kan kommunikere med. Jeg er ikke sikker på manden er genial. Han er ikke den skarpeste kniv i skuffen. Men står hans godmodighed til troende, så kunne hun have fået ringere som postordrekone. Ud fra videoen, så tror jeg, at de nok skal få det godt. Hun kan i hvert fald være sikker på, at han ikke er sammen med andre piger, da han ganske enkelt er for grim - for at sige det ligeud. Og med mit kendskab til thai-piger, så kan deres jalousi være kvælende for forholdet, så det slipper de da for. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 22/10-2011 07:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Det kommer ikke and på hvordan man se ud med og man har penge det er i hver fald mit kendskab jeg har til thaidame i Pattaya. Gamle dansk ordsprog. Dumrianer har altid smukke koner Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 22/10-2011 10:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Det kommer ikke and på hvordan man se ud med og man har penge det er i hver fald mit kendskab jeg har til thaidame i Pattaya. Gamle dansk ordsprog. Dumrianer har altid smukke koner Penge vil altid have en betydning. Nogle dumrianer er rigere end andre. Jeg synes der er kogt nok suppe paa Ole Wedel som efter min mening er en sympatisk og behagelig person og jeg under ham alt godt med Tuk. |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 22/10-2011 10:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
hugoboerge Lad dog Ole Wedel og tuk få en lang og lykkelig liv samme uden at nogen skal blander sig. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 22/10-2011 11:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Thaikurt1, det er ogsaa det jeg siger, men det kan du aabenbart ikke finde ud af. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 22/10-2011 12:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
thaikurt1 skrev: Det kommer ikke and på hvordan man se ud med og man har penge det er i hver fald mit kendskab jeg har til thaidame i Pattaya. Gamle dansk ordsprog. Dumrianer har altid smukke koner Ja, det ordsprog, har også Jeg, levet fedt på og man kan jo da heldigvis blive skilt igen, hvis for mange andre eller "for skønne" kvinder skulle ønske at blive den næste viv!!!! Jeg håber i øvrigt at Ole Wedel må få et langt og lykkeligt liv med hans Tuk Tuk, bare han husker at sådan en "karet" skal smøres i undervognen en gang imellem!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
Lagt på d. 23/10-2011 15:10
|
|
Begynder Antal indlæg: |
ABS skrev: Sjældent har jeg grint så meget, som da Søren ankommer BKK i den store jakke og taler til taxichaufføren og bagefter på hotellet.Ja, ser de 2 optagelser jævnligt og konen tror jeg er gået fra forstanden (lidt er man vel), når jeg får grineflip. Ja den scene har jeg ved gud også set mange gange ...jeg indrømmer ærligt at jeg ligger flad af grin når han står med hans store jakke i 38 grader varme Bangkok og er helt rundt på gulvet... prøv lige og se hvor meget manden har svedt på ryggen ...det er jo helt vildt Redigeret af d. 23/10-2011 15:16 |
|
|
sony |
Lagt på d. 23/10-2011 15:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja man kommer sgu da i godt humør når man ser ham, og ingen tvivl om hun får det godt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
Spring til debat: |