Se indlæg
mangler du noget ??
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 10/10-2011 17:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
jeg tager til pattaya den 24/10 og kan godt tage nogle småting med hvis der er nogle der lige står og mangler et eller andet. |
|
|
Boes |
Lagt på d. 11/10-2011 11:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
Hej Bager Det var ellers et godt tilbud !!! Undrer mig at du ikke har fået nogen respons.... Selv har jeg da altid en ønskeliste liggende til når nogen tilbyder sig. Men da jeg jo er i Krabi skulle du have besværet med at sende godset mms fra PTY til KBV "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 11/10-2011 12:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
bagerbager skrev: jeg tager til pattaya den 24/10 og kan godt tage nogle småting med hvis der er nogle der lige står og mangler et eller andet. REMOULADE ... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... og atter REMOULADE ! Nej ikke til mig, men til den "danske koloni" dernede og så får du nok "FRI Drinks" i resten af dit ophold der? . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
carstenj |
Lagt på d. 11/10-2011 14:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 132 |
Lung Yao skrev: bagerbager skrev: jeg tager til pattaya den 24/10 og kan godt tage nogle småting med hvis der er nogle der lige står og mangler et eller andet. REMOULADE ... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... og atter REMOULADE ! Nej ikke til mig, men til den "danske koloni" dernede og så får du nok "FRI Drinks" i resten af dit ophold der? . høvlet peperrod, dem der driver danske restauranter vil alle køpe peperod hvis du har det med ned. fås i 1 kg, pakninger i inco på halmtorvet. |
|
|
kokkene |
Lagt på d. 11/10-2011 16:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 55 |
hej er servicen også at tage noget retur med til danmark mvh kokkene |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 15/10-2011 07:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
til ham der mangler ost .. fik slettet din pb så jeg kan ikke svare.vil gerne tage et stykke gamle ole med til dig. skriv venligst igen |
|
|
vandango |
Lagt på d. 15/10-2011 09:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Lung Yao skrev: bagerbager skrev: jeg tager til pattaya den 24/10 og kan godt tage nogle småting med hvis der er nogle der lige står og mangler et eller andet. REMOULADE ... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... og atter REMOULADE ! Nej ikke til mig, men til den "danske koloni" dernede og så får du nok "FRI Drinks" i resten af dit ophold der? . Har da haft remulade med, der var sgutte nogen fri drinks - det er betaling ved kasse ét. Kender du ikke dine landsmænd i Pattaya? |
|
|
sony |
Lagt på d. 15/10-2011 09:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
vandango skrev: Lung Yao skrev: bagerbager skrev: jeg tager til pattaya den 24/10 og kan godt tage nogle småting med hvis der er nogle der lige står og mangler et eller andet. REMOULADE ... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... REMOULADE .... og atter REMOULADE ! Nej ikke til mig, men til den "danske koloni" dernede og så får du nok "FRI Drinks" i resten af dit ophold der? . Har da haft remulade med, der var sgutte nogen fri drinks - det er betaling ved kasse ét. Kender du ikke dine landsmænd i Pattaya? Du har sgu også rigeligt med penge så betal du bare ved kasse 1 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
vandango |
Lagt på d. 15/10-2011 09:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Sgu ikke efter at jeg er blevet offentligt ansat. |
|
|
sony |
Lagt på d. 15/10-2011 10:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja ok os hårdt arbejdende offentlige ansatte må knokle for sulteløn.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
filihankat |
Lagt på d. 15/10-2011 10:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
Så har din rige kone nok lidt baht hun kan sende til dig |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 16/10-2011 10:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
vandango skrev: ........................................................................ Har da haft remulade med, der var sgutte nogen fri drinks - det er betaling ved kasse ét. Kender du ikke dine landsmænd i Pattaya? NEJ, ikke siden 1992-93, hvor jeg havde ting og sager til saglig Jørgen på Chr.4 Nu, er det kun dem fra Korat (Sønderjydske "Paulo" fra PB restaurant) og nogle af de andre som jeg undgår som "pesten" . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Spring til debat: |