Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Vandango, det er rigtigt at BKK ikke bliver nævnt i reklamen, men for et par dage siden søgte jeg på sas.dk en rejse i februar, da lå den på 8-9000 kr, nu er den på lidt under 6000 kr. og de priser gælder i hele februar, som jeg kunne se. Så selv om billetterne ikke ligger i 4-5000 kroners klassen, synes jeg faktisk at 6000 kr. er okay i februar.
PS jeg søgte i lavpriskalenderen.
Redigeret af natty d. 11/10-2011 19:41
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
www.skyscanner.dk er et super godt sted at søge billetter hele året.
Man kan søge dag til dag, eller se 1 mnd eller 1 år på en gang, og dermed slippe for bruge 100 år på at finde en billig billet.
Jeg har lige kikket og i feb kan man få retur billet kbh -bkk til 5959,- fra d.3 -20 feb. bare et eks.
Super sted at kikke! Dog mest pga det nemme overblik, da de jo næsten alle steder har de same tilbud.
var lige inde og lure på div. søgemaskiner.. start Jan. til start Feb. ... under 6k med thai... det er da ok
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik.
Er i dag lykkelig Thai gift.
At tage til Thailand er som at rejse hjem.