Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
Transport Bangkok - Pattaya ??
|
|
ABS |
Lagt på d. 09/10-2011 01:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 310 |
Hvorfor alt dette kævl. Hurtigst og nemmest er taxa.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
milex |
Lagt på d. 09/10-2011 01:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Jamen enhver til sit. Selvfølgelig er det nemmeste at praje en taxi og sidde i en glasboble og beundre det fremmede land. Synes det er lidt mere interessant at blande sig ldt med de lokale, Har for så vidt ikke noget med baht at gøre. Men har man tiden til det vælger jeg til enhver tid den lokale transport, |
|
|
sleipner |
Lagt på d. 09/10-2011 03:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 128 |
Robert Kronberg skrev: Hej maik, Provincen, som lufthavnen ligger i, hedder ikke Suvarnabhumi (som lufhavnen hedder), men Samut Prakan, der blandt thaiere kaldes Paknam. Hilsen, Robert Ordkløveri ! |
|
|
golfer |
Lagt på d. 09/10-2011 08:40
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
milex skrev: Jamen enhver til sit. Selvfølgelig er det nemmeste at praje en taxi og sidde i en glasboble og beundre det fremmede land. Synes det er lidt mere interessant at blande sig ldt med de lokale, Har for så vidt ikke noget med baht at gøre. Men har man tiden til det vælger jeg til enhver tid den lokale transport, Jeg må indrømme at efter en lang rejse, er jeg ikke lige til "at blande mig med de lokale" - jeg vil blot til mit hotel hurtigt og gnidningsløst. Jeg bestiller som regel en taxi ved mr T - bilerne er i bedre stand end de "offentlige" taxier og normalt er chaufføren ikke en wanna be formel 1 racer kører. Desuden er det billigere - jeg mener at jeg sidste gang betalte 1000 baht for turen. |
|
|
sank |
Lagt på d. 09/10-2011 09:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Hurtigst og nemmest med taxi ?? tja når man ank. med flere kufferter er det da ? Taxi 1½ t. + en ryge tisse pause. Bus 1½ t. + ca. 15 min. til bopæl. Og min gamle ryg er har altså nemmest ved at komme ud af Bussen efter 1½ t. |
|
Side 2 af 2: 12
Spring til debat: |