Se indlæg
 Udskriv debat
Er den danske mand kritisk nok. ??
hugoboerge
Arawan har indtil nu ikke gidet besvare med hensyn til hans "gang paa ambassaden" som jo er "lukket land". Ej heller har han besvaret spoergsmaalet omkring hans egen kone.

Han er kommet med en masse postulater og det er saa det.

Han er maaske en "trold" her i debatten ?

Lung Yao
patirak skrev:
..................................................................................................................
Jeg må indrømme at jeg ikke længere mener, at de lidt for kraftige piger giver mere glæde for mig - tvætimod. Så fremover holder jeg mig ihvertfald til dem under 55 kg. Smile

[img]http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20070927201355/uncyclopedia/images/8/8c/Fat_girl_shot.jpg[/img] is not a valid Image.

Men det er selvfølgelig smag og behag...

Hvem var det der sagde:
Selvfølgeligt elsker jeg dig TIRAK, for mere der bliver af dig, jo mere bliver det TIL mig. More sick

Min "lille sag" på 63kg, modargumentere med at: Hvorfor i alverden skulle hun være "under 55 Kg", når hun har jo allerede mig Tuttelu Tralla, (hvad end hun nu mener med det) Hehe-guy

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

ABS
Hvor Søren har I fået fat i et billede af min X kone?LOL LOLBig eyes
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
Ja nu skal alle over 18 på slankekur så vi kan holde på formerne.

ellers skal vi nok snart på kuvøserov allesammen.

http://www.youtub...ApN6krlveg

HFD
Nogen gange når jeg ser en ung thailkvinde komme spaserende med en midelaldrende mand hånd i hånd har jeg mest lyst til at vende det hele på hovedet og spørge, er thaikvinder kritisk nok?

rinpoche
hehe, sandt nok.

Men i nogle tilfælde søger parterne forskellige ting uden at jeg vil gå nærmere ind herpå. Det er vist temmeligt indlysende.

Hvis bare de selv kan finde ud af det så: Peace Smile

Robert Kronberg
rinpoche skrev:
hehe, sandt nok.

Men i nogle tilfælde søger parterne forskellige ting uden at jeg vil gå nærmere ind herpå. Det er vist temmeligt indlysende.

Ja, det er sådan set også min mening.

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
kennyth
Jeg tror at grundlaget til at en danske mand tager til thailand er drømmen om et liv under varme himmelstrøj, dejlige tøser i basta skørter osv.. Problemet er at drømmen sjældent lever op til virkeligheden på langt sigt.
Efter sin første/intro periode (af forskellig længde/varighed) er man måske blevet lidt træt af de samme barer og tilfældige "dates" der bliver skrabet sammen til ud af utallige afteners sidste lomme uld rester (=læs: småpenge), og man prøver så en dag at finde en sød pige for nu er det på tide at "blive seriøs voksen" eller evt blot bliver forelsket i en af de mange tøser man har med hjem for en tilfældig omgang sex.
Om det er det ene eller andet der er sket, vil du u-undgåeligt, ende med at sidde med en (generelt) kvik pige, uden nogen reel uddannelse, og det eneste i har til fælles er at i begge kan lide din tegnebog ;-) senere kommer kærligheden heldigvis somregel ind over og ændrer gamet for pigen, der så gerne vil være med dig pga dit hjerte, og nok også gerne ser lidt økonimisk hjælp til familien. (men det hører sig jo til, uanset hvad.)
Problemet opstår, som jeg ser det, pga de steder man som farang møder piger. Det er næsten umuligt at møde en fornuftig veluddannet pige i thailand (i turist områderne). Der er de fleste desværre kun ude efter penge, ellers har de allerede en mand, børn osv.. Dette gør at farang leder efter piger der ikke er gifte, som enten arbejder i barer, resturanter eller andre steder hvor der er ufaglært arbejdskraft, til folk som ikke har en uddannelse, og dermed sidder vi idag (mange af os) og siger i flok "hold kæft hvor er thaièr dumme" og meget andet lort.. Det er de ikke. Kun dem vi møder.

fckguld
rinpoche skrev:
hehe, sandt nok.

Kloge ord.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

patirak
kennyth skrev:
Jeg tror at grundlaget til at en danske mand tager til thailand er drømmen om et liv under varme himmelstrøj, dejlige tøser i basta skørter osv.. Problemet er at drømmen sjældent lever op til virkeligheden på langt sigt.
Efter sin første/intro periode (af forskellig længde/varighed) er man måske blevet lidt træt af de samme barer og tilfældige "dates" der bliver skrabet sammen til ud af utallige afteners sidste lomme uld rester (=læs: småpenge), og man prøver så en dag at finde en sød pige for nu er det på tide at "blive seriøs voksen" eller evt blot bliver forelsket i en af de mange tøser man har med hjem for en tilfældig omgang sex.
Om det er det ene eller andet der er sket, vil du u-undgåeligt, ende med at sidde med en (generelt) kvik pige, uden nogen reel uddannelse, og det eneste i har til fælles er at i begge kan lide din tegnebog ;-) senere kommer kærligheden heldigvis somregel ind over og ændrer gamet for pigen, der så gerne vil være med dig pga dit hjerte, og nok også gerne ser lidt økonimisk hjælp til familien. (men det hører sig jo til, uanset hvad.)
Problemet opstår, som jeg ser det, pga de steder man som farang møder piger. Det er næsten umuligt at møde en fornuftig veluddannet pige i thailand (i turist områderne). Der er de fleste desværre kun ude efter penge, ellers har de allerede en mand, børn osv.. Dette gør at farang leder efter piger der ikke er gifte, som enten arbejder i barer, resturanter eller andre steder hvor der er ufaglært arbejdskraft, til folk som ikke har en uddannelse, og dermed sidder vi idag (mange af os) og siger i flok "hold kæft hvor er thaièr dumme" og meget andet lort.. Det er de ikke. Kun dem vi møder.

Nu vil jeg lige prøve at provokere lidt...Smile

Jeg tror ganske simpelt, at mange danske mænd tager til Thailand, fordi de søger noget andet og mere spændende end danske kvinder.

For "lets face it" - hovedparten af de danske kvinder er jo egoistiske, dovne, halvfede, sved-lugtende og selvviske. De kan måske kaldes intellektuelle pga. deres fine uddannelser, men det får dem jo ikke til at se bedre ud i jogging-dragt, H2O sandaler og med afpillet neglelak på tæerne... De ligner stadigvæk noget der er løgn - med deres hængebryster, "bildæk" og kæmpe numser.

Næ, danske mænd vil have kvinder der ser godt ud og som kan tænde dem, når de træder ind af døren efter arbejde. De vil have kvinder der dufter godt og som sørger for dem efter en lang hård arbejdsdag.... Er han træt? - er han sulten? - har han lyst til en omgang massage?. Det er noget den danske mand kan forstå...

Hvorfor tage hjem til en slatten bleg-fed chips-spisende dansk kone, der kun kan brokke sig - når alternativt kan være synet af et stort bredt smil, en fræk figur - efterfuldt af en omgang fræk sex?

Om hun er uddannet læge eller ikke har en uddannelse - "Who gives a shit?" Den danske mand er da totalt kold... Han vil bare føle sig som en rigtig mand.

Den danske mand ved godt, at han aldrig finder en dansk kvinde, der kan give ham det han har brug for. Der er simpelthen for få danske kvinder, der kan opfylde de krav... og dem der er - de er allerede optaget af langt flottere, smartere og rigere fyre end ham selv. Tilbage står han med resterne... som jo er et sørgeligt syn.

Han kan nu vælge at finde en dansk kvinde der intellektuelt stimulerer ham, men som fysisk ikke siger ham noget som helst... - eller han kan tage et hurtigt smut til Thailand. Her ved han nemlig at selv han, kan finde en køn slank smilende kvinde, der kan tilfredstille hans grundlæggende behov og krav.

Han ved at kvinderne i Thailand og på barene hvor han kommer, ikke er "de skarpeste knive i skuffen" - men de opfylder i det mindste hans forestillinger om den perfekte kone. At de ikke er så kloge, er jo faktisk kun en fordel - for hvem gider et forhold med en, der er klogere end sig selv?

Den danske mand ved godt det koster lidt penge. Men det er jo billigt i Thailand og intet i forhold til alle de drinks og middage, han har måtte spendere på at date "resterne" i Danmark.

Næ.... kennyth - du tager helt fejl. Danske mænd der tager til Thailand, de ved hvad præcis de vil have og de kender prisen og vilkårene. De har faktisk slet ikke lyst til at møde de intellektuelle thai-piger, for de er jo fuldstændig som de danske piger. Derfor går de Danske mænd på barerne!!!. Ellers ville de jo hænge ud udenfor universiteterne - ikke?. Smile Det er jo logik for perlehøns...

Danske mænd vil have rigtige kvinder med lange frække ben, en god røv, et par faste bryster og et fræk smil. Hvem gider en blegfed usoigneret kedelig dansk kvinde - ligemeget hvor klog, uddannet, veltalende og sexlysten hun så måtte være?

Du har helt ret i, at danske mænd også går efter de varme himmelstrøj... Selvfølgelig gør de det!. Danske mænd gider ikke længere våde kolde og kedelige campingferier i Danmark, hvor dagens lyspunkt er når grillen skal tændes op i ly af forteltet.

Nej, danske mænd gider det simpelthen ikke længere... De vil have strand, halvnøgne damer, fest og sprut i lange baner. De vil have høje hæle og mini-skirts - i stedet for helsesandaler og jogging-dragter.

Og de danske mænd der har set lyset... Ja, dem finder du i Thailand Smile
Redigeret af patirak d. 04/10-2011 21:38

AL 48
Er egentlig meget enig med dig, undtagen her:
Næ.... kennyth - du tager helt fejl. Danske mænd der tager til Thailand, ved hvad præcis de vil have og de kender prisen og vilkårene. De har slet ikke lyst til at møde de intellektuelle thai-piger, for de er jo fuldstændig som de danske piger. Derfor går de Danske mænd på barerne!!!. Ellers ville de jo hænge ud udenfor universiteterne - ikke?.

En såkaldt intellektuel thaipige, der ikke går på bar osv. kan ved gud i himlen også have en indestængt vulkan i sig. Den bliver sluppet løs på hjemmefronten i rigelige mængder.
Så absolut ingen "rødstrømpetendenser" der.

patirak
AL 48 skrev:
Er egentlig meget enig med dig, undtagen her:
Næ.... kennyth - du tager helt fejl. Danske mænd der tager til Thailand, ved hvad præcis de vil have og de kender prisen og vilkårene. De har slet ikke lyst til at møde de intellektuelle thai-piger, for de er jo fuldstændig som de danske piger. Derfor går de Danske mænd på barerne!!!. Ellers ville de jo hænge ud udenfor universiteterne - ikke?.

En såkaldt intellektuel thaipige, der ikke går på bar osv. kan ved gud i himlen også have en indestængt vulkan i sig. Den bliver sluppet løs på hjemmefronten i rigelige mængder.
Så absolut ingen "rødstrømpetendenser" der.

Ja, det aner jeg jo desværre ikke noget om... for min Thai-pige er jo eftersigende uintelligent og halvdum. Ikke noget intellektuelt der overhovedet... (hun er helt blank i den øverste etage...) - men jeg var jo heller ikke kritisk, da jeg forelskede mig i hende. Jeg tog bare, hvad jeg troede kunne få som dansker i Thailand... Wink
Redigeret af patirak d. 04/10-2011 23:22

natty
Og thailandske kvinder tænder helt klart på en hvid mand som lugter af sved blandet op med den mest billige aftershave under armhulerne, mens han vælter ned af beachroad, i sine for små shorts og for lille t-shirt så ølvommen ikke kan holdes indendøre. Man er vel på ferie Grin
Thaikvinder er vilde med den flade røv og den store vom. De er endnu vildere med vikingens behårede ryg og hans hvide sokker i sandalerne eller de sorte sko (sammen med shorts)
Nej jeg ved det, thailandske kvinder tænder på farang mænd, som de håber er lige så dumme eller blanke i låget som de ser ud...or not LOL LOL

Mon de thailandske kvinder er kritiske nok?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

patirak
natty skrev:
Og thailandske kvinder tænder helt klart på en hvid mand som lugter af sved blandet op med den mest billige aftershave under armhulerne, mens han vælter ned af beachroad, i sine for små shorts og for lille t-shirt så ølvommen ikke kan holdes indendøre. Man er vel på ferie Grin
Thaikvinder er vilde med den flade røv og den store vom. De er endnu vildere med vikingens behårede ryg og hans hvide sokker i sandalerne eller de sorte sko (sammen med shorts)
Nej jeg ved det, thailandske kvinder tænder på farang mænd, som de håber er lige så dumme eller blanke i låget som de ser ud...or not LOL LOL

Ja, selvfølgelig elsker Thaikvinder de udenlandske mænd, der besøger Thailand. Tag blot et kig på de Thailandske mænd. De er 150 cm høje, vejer 50 kg, har spaghetti-arme, ingen uddannelse, intet arbejde, er fattige og værst af alt løber de rundt med en cocktailpølse mellem benene. Prøv blot om du kan få et kondom på i Thai-størrelse. Du er heldig, hvis du formår at trække den over din lillefinger.

Selv ikke engang farang-kvinder, syntes Thai-mænd er interessante og sexede. Ellers ville der jo være en masse af dem, der tog til Thailand for at hygge sig. Der er nok en god grund til, at enlige farang-kvinder bestiller en billet til Afrika i stedet. Smile

Så vi må konkludere og kan med god grund sige, at Thaikvinder er godt og grundig trætte af Thai-mænd - som i stil med danske kvinder ikke har noget at byde på.

Thaikvinder vil have rigtige mænd – og faranger er rigtige mænd. Derfor vælger mange af dem at få arbejde på gogo-barer og lignede, hvor de rigtige mænd jo kommer. Hvis farangerne hang ud ved universiteterne i stedet - ja, så ville Thai-kvinderne helt sikkert melde sig ind der. Igen logik for perlehøns... Smile

Ja, Thaikvinder vil have mænd der kan tilfredsstille dem og behandle dem som de rigtige kvinder, de jo er. Thaikvinder er trætte af mænd i konfirmand-størrelse, der ikke evner at tilfredstille dem og ovenikøbet er dovne og fattige. Selv ikke engang tykke grimme farang kvinder gider deres mænd, så hvorfor skulle de selv gøre det?

Det hele er jo ganske logisk. Wink Farang-mænd leder efter rigtige kvinder og Thaikvinder leder efter rigtige mænd. "You got the perfect situation and match!"
Redigeret af patirak d. 05/10-2011 02:57

natty
patirak, du har sgu gennemskuet det hele på din ligefremme og emperiske måde.
Jeg har altid undret mig over at der er så mange midaldrende mænd og højtuddannede unge kvindelige chicks som har mødt hinanden, netop udenfor de åbenbart talrige underversiteter som er i Thailand.

Men det kan jo også være at de lige har besøgt søs eller niece i den eksotiske badeby Pattaya, og defor netop og aldrig før var kommet ind i baren for at besøge kusinen. Hun er nemlig bare lige kommet forbi for at se hvordan søs eller niecen danser i det mindst mulige tøj og har derfor udskiftet en tækkelig nederdel med den som kravler mest op i, ja hvor mon. Grin

Denne tråd er hylende skæg medd en masse gode indlæg.

Prøv ind i mellem og kigge tilbage på de første inglæg og så til de sidste.
Jeg har hørt mange af de ting der nævnes, og det er jo rigtig.

Mange af pigerne er jo kommet ind med 4 toget dagen før eller var lige forbi for at besøge en veninde fra landsbyen.

Med alle de udenlandske mænd, der kommer til Thailand hver dag, og som senere bliver gift med en sød thaipige, hvor har de mødt hende- nå ja- udenfor universitet, selvfølgelig.

Peder1968
patirak skrev:
natty skrev:

Ja, selvfølgelig elsker Thaikvinder de udenlandske mænd, der besøger Thailand. Tag blot et kig på de Thailandske mænd. De er 150 cm høje, vejer 50 kg, har spaghetti-arme, ingen uddannelse, intet arbejde, er fattige og værst af alt løber de rundt med en cocktailpølse mellem benene. Prøv blot om du kan få et kondom på i Thai-størrelse. Du er heldig, hvis du formår at trække den over din lillefinger.

Selv ikke engang farang-kvinder, syntes Thai-mænd er interessante og sexede. Ellers ville der jo være en masse af dem, der tog til Thailand for at hygge sig. Der er nok en god grund til, at enlige farang-kvinder bestiller en billet til Afrika i stedet. Smile

Så vi må konkludere og kan med god grund sige, at Thaikvinder er godt og grundig trætte af Thai-mænd - som i stil med danske kvinder ikke har noget at byde på.

Thaikvinder vil have rigtige mænd – og faranger er rigtige mænd. Derfor vælger mange af dem at få arbejde på gogo-barer og lignede, hvor de rigtige mænd jo kommer. Hvis farangerne hang ud ved universiteterne i stedet - ja, så ville Thai-kvinderne helt sikkert melde sig ind der. Igen logik for perlehøns... Smile

Ja, Thaikvinder vil have mænd der kan tilfredsstille dem og behandle dem som de rigtige kvinder, de jo er. Thaikvinder er trætte af mænd i konfirmand-størrelse, der ikke evner at tilfredstille dem og ovenikøbet er dovne og fattige. Selv ikke engang tykke grimme farang kvinder gider deres mænd, så hvorfor skulle de selv gøre det?

Det hele er jo ganske logisk. Wink Farang-mænd leder efter rigtige kvinder og Thaikvinder leder efter rigtige mænd. "You got the perfect situation and match!"

Dejligt med et indlæg fyldt med masse af positiv ironi. Kick you

flyer
natty skrev:

Er vi her ude i et selvpotræt.........? Undskyld men den var du sgu selv ude om LOL LOL

Hav en god dag!
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

natty
flyer skrev:
natty skrev:

Er vi her ude i et selvpotræt.........? Undskyld men den var du sgu selv ude om LOL LOL

Hav en god dag!

Beklager flyer, jeg føler mig ikke specielt sexet i for små shorts eller i for lille t-shirt.
Endvidere bruger jeg ikke sokker, hverken hvide eller sorte, i sandalerne. Udover at det er ualmindeligt grimt, holder jeg af at få luftet kartoflerne. Smile

Hav selv en god dag

chris70
Ja tak Patirak, efter din beskrivelse af en thaimand føler jeg mig som en rigtig mand, dog een ting kan du ikke tage fra dem: De er gode til at lave børn, det kan de fleste falanger som har taget sig en thai pige skrive under på.

De fleste falanger får en færdig lavet familie som de så kan bygge videre på med at bringe deres børn op og videre til universiteter og andet medens thai manden ligger i hængekøjen og griner. Jeg har endnu ikke mødt en thai pige som havde mindst to børn fra tidligere bekendtskaber i landsbyen.

Spring til debat: