Se indlæg
 Udskriv debat
Håndvåbentilladelse
flyer
Tak for indput, den skyder bliver bare i butikken.... Så kommer jeg ikke galt afsted med den! Tror sgu bare jeg rækker tunge i stedet, faktisk var det konen der efter at havde snakket med Hollænderens kone fik sat gang i det....Til hest
Så vi lader den bare ligge der!
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

patirak
jimmikoldenborg skrev:
Ja det var sgu på 1. sal:-)

Det har jeg aldrig hørt før.... Har også kun været i Patpong den ene gang, da jeg jo normalt "kun" har min kone og børn at gå i byen med. Den før omtalte hændelse var sammen med min kammerat.

Er det med 1. sal fordi at det er fuskere eller hvordan?

Vh

Jimmi

Generelt har mine kammerater og jeg altid den regel, at vi holder os i "stueplan" når vi indtager især Patpong. Så snart du bevæger dig opad, så riskerer du at opleve ting som du også gjorde.

Har prøvet det flere gange og det slår næsten aldrig fejl. Nu hjælper det så, at et par af mine kammerater er nogle ret store og brede fyre, hvilket altid gør det nemmere at slippe væk, når vi alligevel nogle gange bryder vores regel... Smile

Så "stueplan" reglen er altid god at huske Smile - især hvis man er alene afsted.

Marc Grondrup
jeg er selv udstyret men en dessert eagel en ordentlig kanon og masser af kugler..... he he he he he forstå mig nu ret boys. mænd med behov for våben har fjender.Til hest

b_j3ns3n
Jeg er da heller ikke den mest vellidte mand, men vis jeg trækker en gun mod min fjende, regner jeg også med at næste gang jeg ser ham, så har han trukket.. Dead
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sum
Man skal ikke bære et våben med mindre man også agter bruge det. At true med et våben og ikke trykke på aftrækken, er en sikker dødsdom. Man har fået en fjende der vil gøre alt for den situation ikke genopstår. (det gælder også på vesterbro)

Patpong og damebarene, så er det et helt almindeligt trick både i stuen og på første sal, forøvrigt så er det go go bars i stueplan er de mest lovløse, det er dem der er forbudt, og som derfor betaler mest til mafian, de kan ikke lukke nogle personer ind uden en indtægt, det søger mafian for, ved at holde øje med barene, men sådan der så meget der er.

Bliver man taget i røven med ublu regninger, så kan jo vælge at politanmelde, det er et stort debat emne på tv eller man gøre som Thaierne og søge hævn.

Det er bare lade et par ordfalde, når man ved at der er et par, af de allestedsværende, politibetjente lige bagved en. Bare fortæl en historie til damen bag bar disken, om at man i den pågældene bar, er blevet tilbudt at købe extacy til thaipris, 400,- bht pr. tablet ( farang pris er 800,- bht) pr. tablet, man fik tilbudet af en af dørmændene i go go baren og han garanterede at det ikke var en politiscam (et salg uden om mafian!) Det er ekstra godt at kunne beskrive dørmanden og nævne hans nickname, man er selvfølgelig meget forarget og sagde nej tak! og så drikker man ud og roligt forlader man scenen, resten går helt af sig og man skal ikke blive og vente på resultatet.....Bare rolig man får sin hævn :-)

våben i enhver form, nej tak! Hjernen er det stækeste våben vi har, brug den!
Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.

This is the word of the good lord Buddha.

Come here sun

Spring til debat: