Se indlæg
 Udskriv debat
Julen 2011
huratho
Hej

Det er sgu ikke så sært at den gamle dejlige julestemning i Danmark er forsvundet, når man denne artikel fra EB.
http://ekstrablad...628266.ece

Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

sony
Ja Hugo det sgu grotesk de allerrede er begyndt på det, stod det til mig måtte de først begynde 1 december. Man er jo dødtræt af alt det juleri allerrede inden det begynder rigtig for alvor. Men heldigvis tager jeg til los om små 3 uger så kan dk ellers rende mig et vist sted.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

huratho
Hej
Ja folk flygter fra den opskruede julestress og tager syd- eller østpå.
Dengang spardame var jomfru og jeg var knægt, begyndte julen 1. søndag i adventen og alle butikker var smukt pyntet op. Nogle steder med et lille elektrisk tog som kørte rundt og rundt med små nisser og andre steder var der konkurancer, gæt hvormange ----- og skrev resultatet på en lille seddel og ventede spændt.
Det var JUL.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

sony skrev:
Ja Hugo det sgu grotesk de allerrede er begyndt på det, stod det til mig måtte de først begynde 1 december. Man er jo dødtræt af alt det juleri allerrede inden det begynder rigtig for alvor. Men heldigvis tager jeg til los om små 3 uger så kan dk ellers rende mig et vist sted.

Nu passer du på i år, ikke ? Wink

hn

iThai
Godt så er vi igang!!!

(Ironi kan forekomme)

Hammer
ithaiuthai@hotmail.com

kaos2000
Det er næsten til at brække sig over....
Dog holder jeg meget af julen, men det kan også blive for meget.
Reklamer og tvspots kommer tidligere og tidligere og der er næsten konkurrence om hvem der starter først.
Iår holder vi jul og nytår i sydens sol og varme, og det glæder vi os meget til.
Elsker livet omkring Prasat...

Thailand forever...

Spring til debat: