Se indlæg
 Udskriv debat
Thai med dårlig mave.
LBH
Min kone har efter hendes flytning til Danmark 1-4 haft diarrhea af flere omgange og sidste gang i en måneds tid. Det stoppede først da hun tog hjem på ferie i Thailand. Hun kom så hjem til Danmark for 3 uger siden og fik igen dårlig mave. Vi tog på hospitalet og der tog de en blodprøve samt en urin prøve. Men de viste intet. her 5 dage senere har hun stadig dårlig mave.

Er det nye bakterier eller mangel på gamle? Nogen der har oplevet at jeres thai koner eller kærester har haft ligende?

På forhånd tak.

LBH

For 10 år siden det samme med min hustru, det stoppede først da hun begyndte at drikke flaskevand. Vi boede på Frederiksberg, og vandet var det kommunale, kloret og tilsat alskens kemikalier.

Skeptikern som ønsker god bedring

LBH
Jeg prøver at købe flaskevand til hende og tager gerne i mod flere råd! Inden hendes ferie i Thailand havde hun tabt 4-5 kilo på 3 uger. Dem havde hun dog taget på under hendes 4 ugers ferie hvor hun ikke havde dårlig mave. Men håber jo ikke at hun skal hjem på fedeophold hver 4 uge....*S*

chaingmai
min kone havde det samme problem ,vi endte på hospitalet ambulant hun fik taget en prøve af mavesækken, ned i gemmen halsen den blev analyseret mendens vi ventede og det var noget med bakterie floraen,fik nogle piller i 14 dage det løste problemet det er 14 år siden nu og ingen problemer med maven nu.Smile

paulsenp
Det kan måske være laktoseintolerans (mælkeallergi). Det fik min kone for ca 1 år siden, og hospitalet kunne ikke finde ud af det i læbet af 1 måneds undersøgelser. Først da jeg hørte om et lignende tilfælde og fortalte det til lægerne, sagde de, at det kunne de da også godt undersøge, vupti - så lykkedes det endelig.
Peter

bk
Asiater kan ikke omsætte kasein indhold fra mælkeprodukter... derfor syrnede mælkeprodukter er løsningen.
Gælder også for andre folkeslag..... bare spørg Danida hvorfor deres stort anlagt mælkeproduktioner i såkaldte U-lande ikke var en god løsning Grin

FCKdk
Kogt vand, nedkølet natten over i køleskab,
serveret til friske rugbrødsmadder kun smurt med smør,
det hjalp hunden masser af gange, så det er nok det
samme med en Thaikone....Grin

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

paulsenp
bk,

mange asiater, men langt fra alle, har det problem. Min kone har boet i Danmark i 34 år, og har drukket mælk og spist ost uden problemer indtil for ca. 1 år siden. Der er heller ingen andre i vores omgangskreds, der ikke kan tåle mælkeprodukter.
Peter

jesperfrb
Min kone har levet i DK i 17 år, og aldrig haft problemer!
Spiser både dansk og Thai mad, drikker mælk og spiser ost, dog ikke den stærke som mig!Pfft
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

LBH
paulsenp skrev:
bk,

mange asiater, men langt fra alle, har det problem. Min kone har boet i Danmark i 34 år, og har drukket mælk og spist ost uden problemer indtil for ca. 1 år siden. Der er heller ingen andre i vores omgangskreds, der ikke kan tåle mælkeprodukter.

Vi har haft tanken om mælkeprodukter. Hun har ikke rørt nogle de sidste 8 dage men det har ikke hjulpet.

dutling68
har i prøvet det her
http://www.husk.dk/
det er noget der er godt for maven har selv brugt det nogle gange og det er super godt
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Spring til debat: